نفت و گونه های در خطر انقراض را مخلوط نیست

تلاش برای حفظ گونه ها و ترویج تنوع زیستی مهم در حال حاضر به عنوان چهره جهان در خطر انقراض حدود یک میلیون و حی

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

تلاش برای حفظ گونه ها و ترویج تنوع زیستی مهم در حال حاضر به عنوان چهره جهان در خطر انقراض حدود یک میلیون و حیوانات و گونه های گیاهی — بیشتر از همیشه قبل از در تاریخ بشر است. دوزیستان به طور خاص نقش مهمی در حفظ اکوسیستم های سالم و در عین حال 40 درصد از گونه دوزیستان در صورت انقراض به دلیل از دست دادن زیستگاه بیماری و خشکسالی است. برای بیش از 40 سال های زیست محیطی مرکز دفاع کار کرده است برای حفاظت از گونه های در معرض خطر و امروز که کار باقی می ماند مهم ما در مبارزه با خطرناک نفت و گاز و طرح های پیشنهادی است که تهدید سانتا باربارا کانتی. الهام در بخش دو پیشنهاد پروژه های واقع در گربه, دره عمیق و باریک نفت زمینه خدمات شیلات و حیات وحش است که با توجه به اینکه برای نهایی کردن کلی طرح حفاظت از نفت و گاز فعالیت در شهرستان سانتا باربارا. این برنامه را پوشش می دهد 674,220 هکتار در سراسر شهرستان از جمله مناطق ساحلی و باز کردن درب برای کثیف تر از سوخت های فسیلی تولید انرژی در مناطقی که حمایت از یک موزاییک از زیستگاه های طبیعی برای گونه های حفاظت شده.

این طرح ساده "را به" مجوز برای پروژههای صنعت نفت و گاز است که خواهد آسیب برساند و یا کشتن سه گونه تحت حفاظت گونه های در معرض خطر عمل: کالیفرنیا قرمز پا قورباغه کالیفرنیا ببر سمندر و لامپوک یرباع سانتا. این گونه و زیستگاه آنها در معرض خطر هستند از پیشنهاد عظیم گسترش و تشدید عملیات نفتی در گربه دره میدان نفتی واقع در حدود 10 کیلومتری جنوب شرقی سانتا ماریا. گربه دره عمیق و باریک است که به متنوع مجموعه دولت و فدرال ذکر شده نادر در معرض تهدید و در معرض انقراض است. پروژه های پیشنهاد شده توسط TerraCore (که قبلا ERG) و Aera انرژی خواهد مته حدود 500 حلقه چاه جديد طریق سانتا ماریا آب های زیرزمینی حوضه استخراج پایین-of-the-هر بشکه نفت خام صرف انرژی قابل توجهی در این روند است. این خطرناک است, نفت و گاز, پروژه های توسعه را ویرانگر اثرات در خطر گونه های درجه بندی بیش از زیستگاه خود آلوده کردن رودخانه ها و آب های زیرزمینی و کشتن آنها در طول ساخت و ساز حمل و نقل و نشت.

سانتا باربارا کانتی کالیفرنیا ببر سمندر جمعیت در معرض خطر انقراض در سراسر آن محدوده ضمانت آن لیست به عنوان "در معرض خطر" در زیر گونه های در معرض خطر عمل می کنند. کاهش این گونه ارتباط داده شده است در بخش نفت و گاز فعالیت هایی از جمله نفت و لجن حوضچه ها اقدام به عنوان سمی غرق خطرناک سولفید هیدروژن گاز و آروغ زدن خارج از چاه های نفت و استقرار در مناطق کم ارتفاع و میدان نفتی رواناب آلوده پرورش استخر. کالیفرنیا red-legged قورباغه ذکر شده است به عنوان "تهدید" به معنی آن است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به در معرض خطر در آینده نزدیک آن شده است از بین برود از 70 درصد از سابق آن محدوده است. لامپوک یرباع سانتا یک "در معرض خطر" گیاهی است که بومی غرب شهرستان سانتا باربارا و بسیار نادر است که آن را تنها به نظر می رسد در سه حوزه در سراسر dounty. محدود توزیع و اندازه جمعیت این گونه را به شدت در معرض خطر انقراض از تغییرات در محیط زیست خود را.

با وجود این روند هشدار دهنده این برنامه اجازه می دهد TerraCore و Aera انرژی به طور دائم از بین بردن 675 هکتار از کالیفرنیا ببر زیستگاه سمندر حداقل 355 هکتار از کالیفرنیا red-legged قورباغه زیستگاه و 27.5 هکتار از زیستگاه برای لامپوک یرباع سانتا. علاوه بر تخریب زیستگاه به شرکت نفت اجازه داده می شود به آسیب و یا کشتن تعدادی از ببر و سمندر و red-legged قورباغه ها در هر سال.

گونه های در معرض خطر عمل تاسیس شد برای متوقف کردن و معکوس شدید نسبت به روند انقراض گونه. برای رسیدن به این هدف بلند پروازانه از گونه های در معرض خطر عمل ممنوع "گرفتن" از گونه های حفاظت شده فراهم می کند اما محدود استثنا با اجازه اگر آن رخ می دهد به عنوان یک نتیجه از فعالیت های قانونی. قبل از صدور این مجوز یک طرح حفاظت مورد نیاز است برای ارائه یک استراتژی برای اجتناب از به حداقل رساندن و کاهش آسیب به گونه های حفاظت شده و زیستگاه های خود را از متقاضی فعالیت است. متاسفانه به طور کلی طرح حفاظت از نفت و گاز فعالیت در این شهرستان نیست و تحقق این حفاظت تعهدات و بیشتر محافظ رویکرد اخراج شد در این طرح به دلیل آن ظاهرا نمی خواهد از نیازهای نفت و گاز اپراتورها مانند TerraCore و Aera انرژی است.

برای بسیاری از ما واضح است که حفاظت از گونه ها و اکوسیستم که بر اساس آن آنها بستگی دارد آنچه اهمیت ترین. شرکت های نفتی باید به جلوگیری از اثرات به گونه های حفاظت شده از تخریب زیستگاه roadkill نشت و آتش سوزی و بیماری است. که بهترین رویکرد حفاظت. متاسفانه هیچ وظیفه تحمیل شده بر شرکت های نفتی در این طرح برای جلوگیری از اثرات مخرب خود را فعالیت. به جای این طرح متکی بر حسن نیت از شرکت های نفتی به تصمیم می گیرید اگر آنها را جلوگیری از اثرات و آن را اجازه می دهد تا آنها را برای آسیب رساندن به گونه های حفاظت شده و یا از بین بردن زیستگاه خود را از طریق اجرای اقدامات کاهش که محزون می خوانی ناکافی و گمراه کننده است. قمار با منابع طبیعی برای بهره مندی از نفت و گاز توسعه ارائه می دهد هیچ صعودی تنها خطر است. بازیکنان تنها مجموعه ای برای به دست آوردن هستند نفت اپراتورها است که با الهام از این طرح از ابتدا.

تارا خراب است یک هیات وکیل در محیطی مرکز دفاع. به نمایندگی از مشتریان خود Sierra Club Los Padres فصل سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه و EDC عضویت در این سازمان ارائه نظرات مخالف پیش نویس کلی برنامه حفاظت در تاریخ 6 مه سال 2020 در دسترس در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن