"تنها کار من:" چرا مرکزی نیویورک جدید hoops مربی و بعد فورا رفت واز پشت در بازی

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 3:02 PM EDT Jun 16, 2020در تابستان گذشته جف Hoke در تفرج گلف در Shippen

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

در تابستان گذشته جف Hoke در تفرج گلف در Shippensburg هنگامی که یک دوست از او پرسید یک سوال.

چه آن را برای او را به شروع مربیگری بسکتبال دوباره ؟

سابق اسقف McDevitt مربی گفت که او تا به حال یک پاسخ خاص. و در حالی که او می داند که مردم ممکن است باور نکنید او سوگند توسط صداقت خود را.

"من می گفت تنها کار من فکر می کنم من می خواهم مرکزی نیویورک" Hoke گفت: در یک مصاحبه تلفنی دوشنبه شب. "من دیده ام بسیاری از دبیرستان بسکتبال و من فکر می کنم آن را فقط به یکی از بهترین برنامه ها در پنسیلوانیا اما یکی از بهترین و اجرای برنامه ها در کشور است."

در حال حاضر شش سال پس از او پا به دور از گذشته خود را مربیگری فرفره Hoke بازگشته است در این بازی با فرفره او می خواست.

Hoke تصویب شد به عنوان رئیس جدید پسران' مربی بسکتبال در مرکزی نیویورک دوشنبه شب. او طول می کشد برای کوین Schieler که استعفا داد و پس از نه سال پیشرو پلنگ در ماه مارس بیان کرد او نمی تواند "به برنامه انرژی آن را سزاوار است." Schieler وارد 166-75 رکورد و برنده دو YAIAA عناوین در مرکزی, از جمله یکی از این گذشته فصل است.

51-در سال Hoke می داند که چرا Schieler تصمیم به گام به دور از یک وضعیت خوب. زمانی که او استعفا داد و در اسقف McDevitt پس از شش فصل موفق در سال 2014 آن بود که کار خود را به عنوان یک سفر فروشنده او را مانع از زیرپا توجه کافی به مربیگری. Schieler یک معلم و پدر دو دختر جوان.

اما پس از زندگی در شارلوت و سفر بالا و پایین ساحل شرقی برای کار در چند سال گذشته Hoke دریافت ارتقاء از تجهیزات تناسب اندام شرکت است که به او اجازه کار از راه دور از شهر خود را از انتخاب. او رفت و برگشت به Harrisburg با همسر و دختر جوان در اوایل ماه مارس با فکر مربیگری دوباره در برخی از ظرفیت های در ذهن خود.

بیشتر: "آماده برای گام بعدی: چرا مرکزی نیویورک موفق مربی تیم بسکتبال پله

بیشتر: "این احساس مانند صفحه اصلی:' دیرین نیویورک حومه hoops مربی استعفا داد پس از کمک به احیای برنامه

آن را تنها یک هفته بعد که Schieler پایین پا بعد از مرکزی نیویورک از دست داد به مک داول 68-61 در دور دوم دولت برگشتی.

"زمانی که کار باز کردن همسر من گفت:" حتی نمی نگاه من فقط نرم افزار خود را در'" گفت: Hoke که اضافه شده او را تماشا مرکزی بازی در دور اول متحده در برابر پیتسبورگ مرکزی کاتولیک. "(پلنگ) به یاد من بچه ها من چند سال گذشته در McDevitt. فقط یک بسیار سخت کوش صمیمی ، خیلی محترمانه. و این که تأييد شده به من و اعضای کادر مربیگری صحبت کردم ،

"من واقعا احساس می کنم مصرف بیش از (ویلانووا را) جی رایت یا (دوک) مربی K. من واقعا کفش بزرگ را پر کنید. کوین است که نه تنها واقعا درجه یک اما مانند یک مربی بزرگ است."

مرکزی نیویورک مدیر ورزشی مارتی صاف کننده گفت: او می دانست که Hoke از روز خود را در McDevitt و golfed با او در همان Shippensburg تفرج سال گذشته است. در آن زمان او گفت: Hoke که پلنگ تا به حال یکی از بهترین برنامه بسکتبال منطقه 3.

او فکر نمی کنم او نیاز به استخدام یک مربی جدید کمتر از یک سال بعد اما گفت که او خوشحال بود برای دیدن Hoke علاقه نشان می دهد زمانی که فرصت آمد.

"جف زیادی مانند کوین بسیار پرشور بسیار پر انرژی" صاف کننده گفت. "او قادر به ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان. او واقعا ساخته شده است تا این برنامه در McDevitt و ما فکر می کنم ما باید پایه و اساس در اینجا برای او را به انجام برخی از چیزهای بزرگ است."

اتصالات در طول بازی

سابق بازیکن در ترینیتی دبیرستان و موراویا, کالج, Hoke گفت که او همیشه احساس او بود به یک مربی بسکتبال.

او مربی به طور خلاصه در کمپ هیل پس از فارغ التحصیلی کالج, اما "سوخته" و در زمان چند سال خاموش. او سپس به مدت یک سال به عنوان سر مربی در پالمیرا در 2007-08 قبل از استخدام در اسقف McDevitt. او وارد یک 92-60 ضبط و در زمان صلیبیون به دولت برگشتی سه بار در شش فصل وجود دارد.

اما در حالی که او یک مربی شش سال گذشته در حالی که زندگی در کارولینای شمالی او هنوز هم در اطراف بازی. به عنوان یک فروشنده برای یک شرکت Hoke اغلب با کالج و دبیرستان برنامه های ورزشی و استفاده از این فرصت ها برای دیدار با مربیان در مدارس است.

او گفت که او اغلب با حضور Davidson College شیوه و باب McKillop که مربی خصوصی به کاری در NBA ستاره کالج سال است. او با حضور برخی از پن استیت شیوه ها و ملاقات Nittany Lions مربی پاتریک اتاق. و او خوب شد دوستان با USC سر مربی (و Shippensburg بومی) اندی Enfield و سابق ایالتی کارولینای شمالی ستاره و بازیکن NBA رادنی مونرو.

"من گرفته شده و در بیشتر بازی ها و شیوه ها در پنج سال گذشته از من در 15 سال مربیگری" گفت: Hoke. "من می دانستم که من می خواهم آن را از دست زمانی که من پا به دور بود اما دست زدن (فروش) تمام سواحل شرق. حتی چند سال گذشته در کارولینای شمالی من تا به حال برخی از فرصت های به عقب بر گردیم به آن و من فقط نمی تواند متعهد. آن را فقط در حال حاضر من وارد یک مرحله از کار من که در آن من باید انعطاف پذیری بیشتر."

بسیار پر انرژی و خوش بین, Hoke گفت که او یاد گرفته در مورد حرفه خود را از دبیرستان مربی افسانه ای تثلیث سر مرد لری Kostelac. او همچنین دوستان با میلتون هرشی سر مربی علامت Zerbe و اغلب پرش ایده های او را.

او گفت: یکی از اصول اصلی به عنوان یک مربی این است که به خود فشار خود را فقط به عنوان سخت به عنوان او را هل می دهد بازیکنان خود را.

"من ممکن است 51 اما من 41 و 21 قانون" او گفت: با خنده. "من سرود است, آموزش, ایجاد انگیزه, قدردانی میکنیم. من نمی بپرسید بچه ها برای هر چیزی من می توانم انجام دهید. من اجرای هر واحد با حداکثر سرعت دویدن با آنها در عمل است. اگر من آنها را ضرب و شتم آنها می دانند که آنها نیاز به اجرای بیشتر به دلیل 51 ساله نباید آنها را ضرب و شتم."

مصرف مرکزی به سطح بعدی

Hoke گفت: او مؤمن بزرگ در چند, ورزش, ورزشکاران, که مهم خواهد بود در مرکزی نیویورک.

پلنگ بازگرداندن یک مقدار خوبی از استعداد از یک تیم که رفت 24-5 برنده YAIAA عنوان سوم به پایان رسید در منطقه 3 کلاس 6A و برنده یک حالت از بازی حذفی این فصل است. بسیاری از آنها در بازی فوتبال از جمله کای'ryn قهوه ای, کمال Pribula یهودا آرامگاه و تیلور رایت-رالز. پلنگ را پشت یک بازگشت به لیگ all-star در افزایش ارشد گارد نولان Hubbs.

نه تنها Hoke به دنبال به جلو به تماشای خود بازیکنان جدید رقابت جدید مرکزی مربی تیم فوتبال جری Yonchiuk این سقوط او فکر می کند این تیم, فهرست کامل مناسب برای خود, uptempo, سیستم است.

او گفت که تیم او در اسقف McDevitt گاهی اوقات به طور متوسط کمتر از 80 امتیاز در هر بازی و او فکر می کند Panthers می تواند نزدیک به آن خوانده شده را علامت.

"من نمی توانستم این بچه ها اتصالات بیشتر کاملا" Hoke گفت. "ما باید شش نفر از برترین بازیکنان ما بازگشت. ما در حال لود می شود. ما را از اجرای برخی بیشتر. و این بچه ها برای این کار ساخته شده. من خیلی خوش شانس این بچه ها ساخته شده به بازی بازی های توپ, من می خواهم به بازی."

Hoke همچنین دارای اهداف بزرگ برای این برنامه است. پلنگ هرگز برنده یک منطقه 3 عنوان رسیدن به قهرمانی بازی در سال 2016 و از دست دادن به خواندن توسط یک نقطه در نیمه نهایی این فصل تحت Schieler.

مربی جدید است که به عنوان مثال یک هدف در حالی که همچنین به دنبال حتی بیشتر. او آگاه است که یک York County پسران' برنامه نیست برنده یک دولت عنوان پس York کاتولیک در سال 1990 اما او فکر نمی کند که باید از این سوال برای Panthers.

"نیویورک شهرستان بسکتبال 10 سال گذشته بوده است شگفت انگیز به من" Hoke گفت. "هدف ما این است که برای برنده شدن در این بخش, شهرستان, منطقه و پس از آن دولت است. اما آن را در مورد من به جز برای پیدا کردن یک راه برای انجام آن است. این کار من را به عنوان رهبر خود را برای کمک به این کودکان و نوجوانان در رسیدن به اهداف خود است."

Hoke گفت که او مطمئن نیست که او را از دیدار با بازیکنان تیم به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما او امیدوار به راه اندازی یک جلسه مجازی به زودی. او به دنبال برای قرار دادن با هم یک مربیگری هیات متشکل از برخی از افراد که مربی تحت Schieler و دیگر اطلاعات تماس خود را.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن