PA تناسب اندام گورو با 160,000 Infinite پیروان اعتبار می دهد به هارلی مربی

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 11:26 AM EDT Jul 23, 2020قبل از Alysha فلین می تواند زندگی خود را تغییر دهی

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

قبل از Alysha فلین می تواند زندگی خود را تغییر دهید, او تا به حال به حرکت گذشته خود ترس است.

او یک بار شده بود بچه احساس نامرئی تا کسی به او گفت که او تا به حال یک هدیه است.

او رشد کرده بود به یک زن که تا به حال فتح زبان و اقتصادی موانع فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و کالج.

در عین حال با وجود تمام است که او تا به حال غلبه بر او از رویا بافی عشق او را برای تناسب اندام به یک طرح کسب و کار او می ترسم.

در آن زمان یک مربی در نیویورک MBA و در نهایت یک فاجعه به نور راه خود را.

احساس متفاوت

فلین بود که فقط یک بچه که مادرش نقل مکان خانواده از جمهوری دومینیکن به جزیره n. y. پس از طلاق, جین اسمیت می خواستم او را دو دختر و پسر به رشد در همان جامعه ای که در آن او تا به حال مطرح شده و حضور در همان مدارس است.

بیپرت n. y. شد یک مرفه جامعه و اسمیت نقل مکان کرد و آنها را به یکی از آپارتمان ها در دو خانواده در خانه که در آن او هنوز هم زندگی امروز است.

او می خواست کودکان خود را برای یادگیری از برخی از همان معلمان او به عنوان یک کودک. آموزش خوبی بود اما فلین احساس متفاوت تر از بچه های دیگر.

"هنگامی که ما در اینجا نقل مکان کرد, من تا به حال واقعا سنگین لهجه گفت:" فلین بود که Alysha رودریگز که در آن زمان او دومینیکن امکانات متفاوت بود نسبت به او و مادرش موهای بور و چشمان آبی. او به خانه آمد از مهد کودک به او بگویم مادر که او می خواهم به نام یک نام.

او ایستاده بود در خارج از مدرسه و جامعه و نمی بینم راهی در, تا زمانی که او اولین مربی روشن راه.

در کلاس سوم او در زمان تست آمادگی جسمانی در مدرسه, در حال اجرا یک مایل را در کمتر از هفت دقیقه. او معلم, باب Donnelly, بصورت تماسهای مکرر او در بازگشت و او به یاد می آورد گفت: "بچه شما باید یک مکان در جهان است."

او برای یک امضا 5k تقریبا بلافاصله. او یک دونده. در نهایت او تا به حال یک هویت.

"این به من اعتماد به نفس" او گفت:. "از آن ساخته شده من احساس من تا به حال یک محل است."

پرش ارتفاع

"من به شما قول می خواهید انجام صلیب کشور" Donnelly از او پرسید که چند سال بعد و او انجام داد.

در کلاس هشتم او دعوت شد تا بر روی تیم دبیرستان. سپس او به تماشای یک قطب vaulter پرواز در طول نوار و تصمیم گرفت که او می تواند انجام این کار بیش از حد. به عنوان یک دانشجوی سال اول او در حال حاضر در میان بهترین قطب vaulters در سواحل شرق.

"من آموخته قدرت تجسم آنچه من می خواستم" او گفت:. "من می خواهم دراز روی تخت من و چشم های من و این تصویر برنده طاق بود که من میخوام انجام دهد. من می دانستم که من تا به حال به بیمار است."

او برنده مسابقات قهرمانی کشور در سال 2004 و دارای دبیرستان خود را ضبط.

و Donnelly در 80 باقی می ماند در تماس با او. او به طور غیر منتظره وصل با او در سال 2014 در بیپرت نقاط آبی سالن از شهرت القایی برای ورزشکاران است.

تئاتر: Pa. s برجسته زن جوان صنایع دستی موسیقی در پرینستون برای افراد معلول

زن در حال اجرا

هنگامی که او در حال اجرا, فلین, 33, نمی گوش دادن به موسیقی است. او گوش به خودش.

"وجود دارد هیچ چیز مانند یک روز بد در حال اجرا" فلین گفت. "شما خارج وجود دارد و تلاش برای تنظیم به خودتان. من واقعا همیشه از آن استفاده کنید به عنوان یک راه برای صحبت با خودم. آن را شفا من در برابر درد."

آن بود که در آن او در اصل در بر داشت هویت او و آن شروع به شکل گرفتن به عنوان یک حرفه ای.

همانطور که در مقطع کارشناسی تحصیل علوم سلامت. در آن زمان او را به شرکت و بهداشت کار در موتور هارلی دیویدسون, مرکز سلامتی در نیویورک شهرستان, کمک به کارکنان در یادگیری مهارت های است که آنها را کمک خواهد کرد جلوگیری از صدمات یا گونه است.

این جایی است که او به ملاقات زنی که تبدیل به یکی دیگر از مربی: کلی McGhin.

McGhin مشغول به کار به عنوان یک هارلی مدیر پروژه بازدید از کارخانه مرکز تناسب اندام در موقع ناهار هر روز به پیاده روی بر روی تردمیل و در نهایت یابی فلین و دعوت او را به انجام سلامتی تعطیلات آخر هفته در صفحه اصلی: تظاهرات پخت و پز, تناسب اندام, تمرکز حواس است.

این نوع کار فلین جستجو: کسب و کار خود را مربیگری افراد در فضای مجازی است.

او به خاطر McGhin گفتن او: "هنگامی که شما انجام این کار در خود... شما را به زندگی می آیند. شما خیلی خلاق شما بسیار خوشحال هستیم. آنچه در آن است تو را برای شما به انجام این کار تمام وقت؟"

زمانی که فلین گفت: او نمی دانم به اندازه کافی در مورد کسب و کار McGhin به او گفت به یک مدرک MBA.

"او اعتقاد من بیش از من باور خودم" فلین گفت.

او ثبت نام در دانشگاه شرق در فیلادلفیا در بهداشت و مدیریت بهداشت و درمان. او برای کار سفر - سپس توسط یک شرکت, شرکت بهداشت و درمان و مدرسه و در زمان او فارغ التحصیل شد او و همسرش برایان, تا به حال یک نوزاد رایلی.

MBA هنوز هم حرکت نمی کند او را به شروع یک کسب و کار است. او تعجب اگر او می تواند به عنوان یک فریبکار. او تا به حال انجام داده ماراتن ironmans, مورد مطالعه, سلامت, علوم ورزشی, تغذیه و روانشناسی. او با کودکان در سوزان Byrnes مرکز بهداشت در نیویورک به یاد بگیرند که چگونه به برقراری ارتباط با آنها. تا به حال این همه اثبات شده خود را به ارزش ؟ او را متقاعد نشد.

آن نبود تا McGhin شد مبتلا به سرطان روده بزرگ است که فلین در بر داشت شجاعت.

"من به صرف چند روز گذشته از زندگی خود را با او و من فقط در آن لحظه می دانستم که چیزی در درون من تغییر. این نخستین بار بود که من می خواستم آن را بیش از من می ترسم از آن" فلین گفت. "با ارزش ترین چیز شما می توانید به کسی است که زمان خود را. ... و او تا به حال سرمایه گذاری در سال است."

عشق: زن و شوهر جشن 74 سال از ازدواج در COVID قرنطینه

آنچه شما اجرا می شود

فلین در عمل کسب و کار خود را چه شما اجرا می شود از طبقه اول از نیویورک به خانه.

او اولین مشتری خود را ، او در حال حاضر مربیان پرداخت می شود عضو (حدود 200 بسیاری از آنها مادران) و ایجاد یک زیر بزرگ در رسانه های اجتماعی: بیش از 160000 followers on Infinite و دیگری 3 میلیون دوست دارد یک زن و شوهر از هزار یوتیوب مشترکان همراه با Facebook و Instagram صفحات.

این کسب و کار مجازی او امیدوار است.

یکی از دوستان ارین آذر Kempton, پنسیلوانیا, شناخته شده به عنوان خانم Space Cadet در Infinite است آموزش برای ماراتن با فلین به عنوان مربی او است. او آغاز شده در حال اجرا یک مایل در یک جفت کفش ورزشی است و در حال حاضر آنچه شما اجرا می شود شاگرد پس از تمرین روزانه روال فلین پست برای اعضای.

آذر درک می کند که برخی از مردم نگاه ریزه اندام فلین و فکر نمی کنم آنها می تواند مربوط به. "اما اگر شما به او صحبت کنید فقط برای پنج دقیقه او تیروئید مسائل او را به حال خشن تربیت ... او اجرا ماراتن باردار," آذر گفت. "تنها بودن در حضور او من را ترک بنابراین با انگیزه است."

در حال حاضر مادر دو (رایلی 5 است و پسر پارکر 2) Flynn اجرا می شود با شوهر و فرزندان هل دادن بچه در کالسکه و سپس اجازه دادن به آنها را در پایان.

"من امیدوارم و آرزو می کنم که من می تواند به اشتراک گذاری در حال اجرا با آنها," او گفت:. "این خانه من. این اولین چیزی است که من تا کنون تجربه در زندگی من است که به من داد یک مکان در جهان است."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب