Pa. رستوران شروع به دوباره باز میان new-look اتاق ناهار خوری به عنوان coronavirus محدودیت برداشته

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 7:03 PM EDT 29 مه سال 2020در این هفته به ارمغان آورده است برخی از تسکین

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

در این هفته به ارمغان آورده است برخی از تسکین به رستوران ها در سراسر کشور به عنوان فرماندار تگزاس تام گرگ تایید صندلی در فضای باز در طول زرد مرحله از coronavirus اضطراری است.

در چهارشنبه گرگ آرام راهنمای ناهار خوری سرویس در هر دو رنگ زرد و سبز فاز از بازگشایی طرح است.

تغییر محدودیت ساخته شد در بخشی از یک ماه-سری طولانی از گفتگو با اعضای پنسیلوانیا رستوران و مسکن انجمن (PLRA) که کمک به طراحی برخی از استانداردهای جدید و شیوه های رستوران ها را مجاز به اجرای آنها به عنوان حرکت جدید طبیعی است.

"این کاملا رفتن برای کمک به" جان Longstreet جمهور PLRA گفت. "هر روز رستوران اقامت بسته به جز برای بایگانی اطلاعات است یک روز دیگر برخی از رستوران ها ممکن است هرگز دوباره."

Longstreet و تیم خود را نگاه دولتی چند مدل قبل از طراحی یک برنامه است که می تواند اجرا شود در پنسیلوانیا است. نقطه کانونی, گفت, پیدا کردن یک راه برای رستوران ها برای باز کردن در 50 درصد اشغال.

"خبر بد این است که ما در پشت اکثر کشورهای در بازگشایی و شاید که چون ما در وسط شرق که در آن وجود دارد بیشتر از یک کانون," Longstreet گفت. "اما خبر خوب این است که ما باید خیلی بیشتر مدل را نگاه کنید و ببینید که چگونه آنها را انجام داد."

مرتبط با: Harrisburg اعتراض تساوی نزدیک به یک هزار درخواست گرگ به بازگشایی اقتصاد پنسیلوانیا

که اشغال است بر اساس دستورالعمل های ایمنی و آتش, او گفت:, و شامل داخل سالن ناهار خوری سرویس است که می باید مطابق با 6 پا اجتماعی فاصله قیمومیت. این شامل نوار صندلی مناسب با فاصله یا موانع بین فردی مهمانان و یا احزاب از چهار.

"ما به دنبال در هر راه ما می توانیم برای کمک به رستوران های تولید درآمد به طوری که آنها می تواند زنده ماندن این," او گفت:.

این PRLA و اعضای آن کار کرده اند با PLCB به گسترش فضای باز ناهار خوری نرمی با الکل مجوز همراه با سیستم های جدید برای کمک به محدود داخلی صندلی مانند نوار موانع.

مرتبط با: قدم زدن با یک آبجو در مرکز شهر نیویورک? آن را ممکن است رخ دهد شورای وزن در هفته آینده

"من نمی تواند زنده بماند اگر من تنها می تواند متناسب با هر سوم یا چهارم barstool" میک اونز مالک مشترک از میک همه آمریکایی میخانه در لنکستر کانتی گفت.

اونز تیمی با لیتیتز مبتنی بر Tait برج برای ساخت یک "BarBlock." قابل حمل پلی کربنات ساخت طراحی شده است که به قرار داده شده بین نوار مراجعان. این BarBlock می توان بین فردی مهمانان و یا احزاب از چهار با توجه به Owens.

ما در حال ساخت این چیزها بنابراین ما می تواند کامل صندلی در نوار به جای یک سوم از آنها را," او گفت:.

برای اونز دستگاه یک خیابان برای کمک به اطمینان از رستوران خود را که تکیه عمدتا در نوار خدمات می تواند گزاف گویی در آینده نزدیک به عنوان محدودیت برداشته می شوند.

Longstreet است تشویق به استفاده از اونز' نوار موانع و اشاره کرد که این مهم بار از حصول اطمینان از هر دو به مشتریان و کارکنان به اندازه کافی راحت برای دیدن و کار در یک رستوران دوباره.

این به چه معنی برای نیویورک?

در مرکز شهر نیویورک رستوران ها مانند مغازه خواربار یا مشروب فروشی و Aviano گوشه Trattoria در رویال منطقه میدان آماده به استفاده از آن صندلی در فضای باز و پیاده رو منطقه با توجه به آلیسون Witherow از O. N. E. مهمان نوازی.

روز جمعه در شهر نیویورک مقامات اعلام کرد آنها می تواند آرامش بخش فضای باز ناهار خوری دستورالعمل ها برای کمک به کمک رستوران آنها به عنوان نگاه به بازیابی از ماه را خارج و تحویل-فقط خدمات.

هدف این است که به نگاه جدید نقاط برتری که در آن رستوران های شهر می توانید با همکاری با هم و به طور بالقوه مسدود کردن بخش هایی از خیابان یا شهر بلوک برای فضای ناهارخوری, سرپرست مدیر اقتصادی و توسعه جامعه فیلیپ داده گفت:.

نیویورک شورای شهر نیز وزن در تغییرات بالقوه به شهر باز ظرف فرمان در آن جلسه بعدی در یکشنبه, ژوئن 3.

"این مهم است که به عقب بر گردیم به حالت عادی بدون توجه به آنچه که ممکن است" Longstreet گفت. "رستوران ها نیروی حیاتی از هر منطقه مرکز شهر."

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن