رنگ برای خود مراقبتی: راهنمای شروع کار

چه خلاق باشید چه نباشید، هنر سازی می تواند به شما کمک کند تا کسالت را درمان کنید، باد را پایین بیاورید و به طو

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

چه خلاق باشید چه نباشید، هنر سازی می تواند به شما کمک کند تا کسالت را درمان کنید، باد را پایین بیاورید و به طور بالقوه سلامت خود را بهبود بخشید. اتخاذ یک تمرین خودمراقبتی هنری ممکن است نظم و انضباط کامل برای تضمین آرامش درونی شما باشد.

چند وقت را کنار بگذارند تا از طریق رنگ بیان خود را بیان کنید. چند تا قلم مو و کاغذ یا بوم جمع کن تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از آبرنگ، اکریلیک یا رنگ روغن استفاده کنید. آکریلیک یک رنگ شروع کننده بزرگ است که شما می توانید در هر فروشگاه ی که رنگ می فروشد پیدا کنید. هنگامی که شما آماده، یکی از این چهار نوع نقاشی را انتخاب کنید.

آرامش با نقاشی منظره

تنظیم فضای خود را به چشم پوشی از مناظر شما می خواهید به رنگ. اگر شما در برکلی، پیدا کردن یک نقطه به دنبال به سمت C بزرگ شروع با یک طرح ساده از منطقه، سپس رنگ در سبک مورد نظر خود را در نظر بگیرید. تصویر را واقع بینانه جلوه دهد، یا تفسیر خود را خلق کند.

پیوند با چهره نگار

ارتباط با عزیزان با هدیه دادن به آنها با یک پرتره خانگی که شما نقاشی کرده اید. از شون عکس بخواه که ازش استفاده کنن يا يکي شون رو درست کنن پس، يه کم وقت بگذرون تا نقاشي شون رو بکشي حتما ً عناصری از شخصیت ها و موجودهای آنها را در کار نهایی خود به تصویر می گیرید!

خودت را با خود نگاره دوست بدار

خودخواه چهره نگاري راه ي عالي براي تمرين مراقبت از خود است. از عکس ی خودتان استفاده کنید یا چند ساعتی جلوی آینه بگذرونند. سعی کنید با سبک های موجود از خود چهره نگاره یا خود را ایجاد کنید.

نقاشی آنچه به ذهن می آید با آزاد

آوردن افکار خود را به زندگی بر روی بوم ممکن است سبک مورد نظر خود را اگر شما را به پیروی از قوانین نیست. از فرایند خودتان استفاده کنید و هر چه می خواهید در هر سبکی که می خواهید رنگ کنید. تمرین خلاق مراقبت از خود شما نیازی به نوشتن یا آموزش به شما نیست - بیان خود را در شرایط خود را.

اینها تنها نوع نقاشی نیست که می توانید ایجاد کنید، اما آنها مکان خوبی برای شروع هستند. رشد توانایی های هنری خود را، از بین بردن استرس و ایجاد هنر با جلسات رنگ سازگار برای مراقبت از خود.

تماس با Sera Smith در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن