Penn State, Big Ten still muddying waters as they plan for spring football

فرانک بودانی یورکدیلی رکورد منتشر شده در 8:11 EDT اوت 17, 2020یک پن استيت فصل فوتبال بهاری در ده بزرگ بايد در

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

یک پن استيت فصل فوتبال بهاری در ده بزرگ بايد در هفته آينده روشن تر شود.

این چیزی است که مدیر ورزشی دانشگاه سندی باربر می تواند ارائه دهد در هنگام ملاقات با رسانه ها دوشنبه بعد از ظهر در کنفرانس ویدئویی برای اولین بار از لیگ به طور ناگهانی لغو فوتبال خود و فصل پاییز ورزش.

در حالی که هر گونه احیای فصل 2020 بعید به نظر می رسد، او گفت: سرمربی فوتبال جیمز فرانکلین در یک کمیته بزرگ ده برای مطالعه بهار قابلیت زندگی فوتبال است. او اشاره کرد که چگونه او "عاشق بازیکنان خود را، او آنها را دوست دارد به عنوان مردان جوان، او آنها را دوست دارد به عنوان دانش آموز و ورزشکاران و به عنوان رقیب و او برای آنها درد."

اما او جزئیات کمی در مورد استدلال و زمان اعلام ده بزرگ است که همچنان به ترک بازیکنان، والدین و طرفداران در پن استيت و اطراف لیگ فشار برای شفافیت بیشتر ارائه شده است.

در حالی که ده بزرگ و Pac-12 فصل پاییز خود را لغو سه شنبه گذشته، قدرت دیگر 5 لیگ ادامه راهپیمایی احتیاط به سمت بازی تا پایان سپتامبر.

هنگامی که از پن استيت به تصميم ده بزرگ برای لغو ورزش های پاييزی رای داد، باربور گفت که او حتی مطمئن نيست که رای گيری توسط کمیسر ليگ کوين وارن و رأي گيری رئيس دانشگاه ها برگزار شود.

وقتی دو بار بیشتر در تماس در مورد کار چنین تصمیم بسیار مهم پرسیده می شود ، او این گفت : "من مطمئن هستم که حس اتاق یک جهت خاص بود و همه احساس می خواهم ، در unison ، که این چیزی است که درست است...

"اين براي من سخته، من تو اتاق نبودم. من نميدونم چي بهت بگم من می دانم که هر رئیس جمهور و صدراعظم به جلو حرکت کرد و به مدیران ورزشی خود گفت که این تصمیم بود."

در حالی که ده مقام بزرگ فصل پاییز را به دلیل بی شمار آشکار از نگرانی های بهداشتی و ایمنی در اطراف COVID-19 لغو کرده اند، جزئیات از جمله هنوز منتشر نشده است. به خصوص در مورد اینکه چگونه اطلاعات پزشکی مربوط به پروتکل های سخت گیر تیم های بیگ ده قرار داده بود در محل برای یک فصل آماده سازی و چگونه بدن دانشجویان دانشگاه در هفته های پس از آن استقبال می شود.

بیش از 80 پن استيت فوتبال والدين نامه ای را امضا کردند که به کميسر بزرگ ده فرستاده شده و در جستجوی اطلاعات بيشتری در مورد به تعويق انداختن فوتبال و بازپس گرفتن برنامه است.

در آن، والدین درخواست روشن شدن در مورد آنچه بین انتشار برنامه 5 آگوست کنفرانس و تصمیم به تعویق انداختن فصل شش روز بعد تغییر کرد.

"ده بزرگ و دیگر قدرت 5 دانشگاه متعهد به قرار دادن در منابع مالی و زمان مورد نیاز برای دریافت آن حق. موفق شده اند. چرا ما حداقل نمی توانیم سعی کنیم فصلی داشته باشد؟» در نامه ها می گوید.

پدر و مادر نماینده بازیکنان از آیووا، نبراسکا، میشیگان و ایالت اوهایو نامه های مشابه ارسال کرد.

در همین حال، ستاره اوهایو استيت يوجين فيلدز يک طومار اينترنتی را آغاز کرد تا فصل فوتبال پاييز (#WeWantToPlay) را به وارن، رسميليگ و مديرورزشی بازگرداند.

از صبح یکشنبه نزدیک به ۲۵۰هزار امضا جمع کرده بود.

در مورد زمان تصمیم ده بزرگ، باربر فقط این پیشنهاد را داد:

که ماهیت و عدم اطمینان از سلامت و نگرانی های ایمنی coronavirus نمی شد "رفتن به تغییر در دو یا سه هفته یا در یک ماه، در غیر این صورت من فکر می کنم آنها را برگزار می شود.

و آنها احساس کردند که مهم است که تصمیم گیری شود و شروع به کار بر روی آنچه که فرصت بعدی قابل دوام است، باشد."

که می تواند نوعی از فصل فوتبال بهار آغاز هر نقطه از ژانویه تا مارس و احتمالا در ماه آوریل یا ماه مه به پایان می رسه. محدود کردن شدت تمرین، او گفت، ممکن است کلید بازی دو فصل در سال تقویم 2021.

من معتقدم که ما به دنبال آزاد کردن مفاهیم در اطراف (فصل بهار) آنچه ما در حال کار به سمت در هفته آینده یا بیشتر، باربر گفت: ".

همچنین انتظار می رود که در هفته های آینده دستورالعمل هایی در مورد محدودیت ها و پروتکل ها در مورد تمرین و تعاملات بازیکن با کارکنان مربیگری بدون فصل پاییز سال آینده منتشر شود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن