Penn State منتشر COVID-19 نتایج تست به عنوان کالج فوتبال بدبینی ایجاد

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 5:07 PM EDT Jul 1, 2020Penn State تدریجی بازگشت از آن دانشجو-ورزشکاران

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

Penn State تدریجی بازگشت از آن دانشجو-ورزشکاران شده است یک موفقیت قاطع با اعداد — با وجود رشد بدبینی بیش از بازی بازی های پاییز امسال.

از آن اول 102 coronavirus آزمون تکمیل هیچ یک را دوباره مثبت به گفته مدیر ورزشی شنی باربور.

او گفت: Penn State ورزشی اداره خواهد شد و انتشار مداوم نتایج آزمون هر دو هفته حداقل از طریق اواخر ماه اوت هر چند که نمی خواهد شامل اعضای هیات و مربیان است. بلکه این نتایج خواهد شد در دانشگاه یا جامعه پزشکی منتشر شده باربور گفت.

او نمی باید نتایج تست با تفکیک ورزش است.

این نتایج را Penn State آنومالی در کالج ورزش جهان است. اکثر دانشگاه ها که آورده ورزشکاران به صورت غیر ارادی تمرینات پس از ژوئن 1 — و کسی که به طور عمومی گزارش نتیجه تست — آیا تا به حال حداقل یک زن و شوهر از نتایج مثبت برای coronavirus اگر نه چند تا.

برخی مانند ایالت کانزاس اند و حتی خود را تعطیل فوتبال تمرینات به دلیل تعداد زیادی از مثبت نتایج آزمون.

Penn State شروع به بازگشت آن بازیکنان فوتبال به پردیس در امواج از چند هفته پیش با تست و quarantining روش در محل. دیگر ورزش ها مانند مردان و زنان, بسکتبال مردان و زنان فوتبال و والیبال زنان را به تدریج دنبال کرد.

Penn State را تست تمام دانشجو-ورزشکاران و کارکنان خود را در بازگشت به دانشگاه و پس از آن اگر آنها نمایش ویروس علائم.

"که ما پروتکل برای تابستان, و ما در حال ادامه نگاهی به علم شرایط اطراف ما و به عنوان دانشگاه حل و فصل بر روی آنچه که آنها در حال رفتن به انجام این کار برای سقوط, قطعا, نوع بریزید تا زیر که به عنوان" باربور گفت.

این همه می آید در طول رشد بدبینی در میان ورزشی و پزشکی جهان در مورد زنده ماندن بازی تیم های ورزشی در پاییز و به خصوص فوتبال با آن تماس فیزیکی و بزرگ, فهرست اسامی, کارکنان و حمایت از خدمه.

مثبت COVID-19 نتایج مشخصی به طور قابل توجهی از طریق ردیف هایی از این کشور در هفته های اخیر به عنوان متحده همچنان به دوباره باز کردن اقتصاد خود و تست شایع تر می شود.

باربور نمی ارائه هر گونه نظرات قوی در مورد اینکه آیا این بازی می تواند در طول بازی روز چهارشنبه تماس تصویری با خبرنگاران. او تاکید کرد علت سعی و کوشش برای ورزشکاران و طرفداران در هفته های آینده در مورد ایمنی و بهداشت اقدامات است.

"من فکر می کنم رویکرد من به این است که بخشی از جزر و مدی از این ویروس در اینجا" باربور گفت. "امید من این است که مردم شروع به دنبال در پوشش و اجتماعی فاصله دوباره و تمام اقدامات احتیاطی ... و دوباره ارتکاب به شدت از این خواهیم دید آن را صاف کردن.

"هر آنچه در آن است که ما انجام می دهیم ما در حال رفتن به آن را انجام دهد تنها اگر آن را امن و سالم ..."

اگر بازی های فوتبال, شروع با بارسلونا در ورزشگاه بیش از حد در سپتامبر. 5 او همه اما تضمین شده به طور قابل توجهی کاهش می یابد فن حضور و غیاب. او گفت: مسئولان دانشگاه هنوز در حال مطالعه tailgating در خارج از ورزشگاه و طرفداران سنت مانند پستال تیم زمانی که آن می رسد.

"یکی از چیزهایی که من می توانم با اطمینان بگویم ... بدون بلیط فصل شما احتمالا در آینده به یک پن استیت بازی این سال است."

او اشاره می کنند که هر دانشجو-ورزشکاران که انتخاب می کنید برای بازگشت به دانشگاه به دلیل نگرانی های ایمنی خواهد خود را حفظ بورسیه.

کسانی که بازگشت و تست مثبت خواهد بود بلافاصله جداشده و تهدید, احتمالا در خانه های خود با تماس با ردیابی اقدامات زیر است.

باربور تصریح کرد که هل دادن فوتبال فصل بهار باقی مانده است آخرین رفت و آمد مکرر اندازه گیری. که از آن صحبت شده است برای خرید زمان بیشتر برای پیشرفت در مبارزه با COVID-19 به خصوص در رابطه با واکسن است.

"یکی از بزرگترین چالش ها و احتمالا یکی از بزرگترین و در ذهن من خواهد بود نزدیکی به فصل آینده و دوم از دست داد" بهار تمرین فصل باربور گفت.

"این overcomeable شاید با کوتاه فصل و در رده که چیزی بهتر از هیچ چیز است. (اما) احتمالا بزرگترین نگرانی ساییدگی و پارگی در بدن از دانش آموزان ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب