پیت دیویدسون اصیل کانال های غم و اندوه در 'پادشاه استاتن آیلند'

امتیاز: 3.5/5.0 آن را سخت به احساس همدردی پیت دیویدسون است. کمدین و "شنبه شب زنده" مورد علاقه به صراحت صحبت در

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

امتیاز: 3.5/5.0

آن را سخت به احساس همدردی پیت دیویدسون است. کمدین و "شنبه شب زنده" مورد علاقه به صراحت صحبت در مورد مبارزات خود را با افسردگی در خود کار گذشته بویژه در Netflix, ویژه "پیت دیویدسون: زنده از نیویورک" در اوایل این سال است. هر چند آن را از ملاقات با مخلوط انتقادی, بررسی ویژه دیدم دیویدسون استفاده از کمدی به پیدا کردن آرامش در از دست دادن پدر خود یک آتش نشان است که بود در سپتامبر. حملات 11.

اما به ندرت دیویدسون تقابل این موضوع شده است که مستقیم به عنوان آن را در "پادشاه جزیره استاتن" نیمه اتوبیوگرافیک چشمگیر, کمدی, شرکت نوشته شده و کارگردان هالیوود سنگین وزن Judd apatow آمده. در حالی که "دختران" و "Freaks and Geeks" showrunner نیست یک غریبه به تم سلامت روان در کار خود "استاتن آیلند" است که به راحتی مدیر چشمگیر خروج از کمدی است که باید تعریف خود را حرفه ای. در واقع این فیلم باقی مانده تا حدی درست به فرم برای هر دو خلاقانه اما اعتماد به نفس و آسیب پذیری "پادشاه جزیره استاتن" از آن مجموعه جدا از هم کمدین' قبلی کار می کند. این فیلم که در نمایشگاه قابل توجه خود آگاهی و بازتاب و موفقیت از این آسیب پذیری در "پادشاه جزیره استاتن" قطعا بیشتر از معایب آن را همراهی میکند.

"جزیره استاتن" به شرح زیر دیویدسون به عنوان اسکات 20-چیزی تازه کار, تا تو, هنرمند است که زندگی سقوط کردن آهنگ پس از مرگ پدر او یک آتش نشان که فوت در حین انجام وظیفه. آن را عمدی خود-قرار دادن — یک نگاه به جهت دیویدسون, زندگی گرفته اند ممکن است اگر او تا به حال کشف نشده کمدی — و دیویدسون, تصویر از شخصیت خام و فیلتر نشده. فیلم اصلی روایت کاتالیزور می آید زمانی که اسکات مادر (Marisa Tomei) آغاز می شود به تاریخ دیگری آتش نشان (Bill Burr) که می آید به عنوان یک شوک به اسکات عاطفی پوسته. خود را در تقابل این احساسات نیست همیشه قشنگ و دیویدسون نیست ترس را شخصیت در unlikeable اما صادقانه جهت. اسکات نیست romanticised شخصیت: او عصبانی و احساسی جدا شده و هر چند شخصیت هرگز کاملا از دست می دهد و مخاطب را به همدردی او گاهی اوقات پیاده روی خط سوزاننده و کاملا دستکاری. آن را قانع کننده و صاف و پوست کنده از عملکرد دیویدسون, که ماهرانه ایجاد تنش با شرکت ستاره با مته سوراخ کردن و Tomei.

با چنین قوی اجراهای اولیه و روایت آن ناامید کننده است که این فیلم اغلب از دست می دهد خود را directionally و tonally. اکثر کمدی دنباله های خنده دار و به یاد ماندنی در یک خلاء; آنها موثر ترکیبی از شوخ گفت و گو و سورئال juxtapositional طنز و موثر در صحنه منجر به آنها را. که در آن فیلم گیر میکنه در بازگشت به آن چشمگیر قدم زدن بعد از این تقریبا sketchlike کمدی صحنه است. پیامدهای برخی از این فیلم هم سرگرم توالی که هرگز به طور کامل پرداخته شده است.

به طور مشابه underwhelming است عاشقانه پیوند بین اسکات و کلسی (Bel Powley). هر چند شخصیت موثر فویل به اسکات دو به سادگی به اندازه کافی داده شده روی صفحه نمایش در زمان با هم به خود subplot احساس به دست آورده است.این مسائل به قدم زدن تنها باعث تشدید این فیلم بیش از حد طولانی قانون دوم است که می بینیم بسیاری از جزئی داستان کراوات متاسفانه به این فیلم مرکزی عاطفی arc. "پادشاه جزیره استاتن" به پایان می رسد تا احساس بیشتر شبیه به مجموعه ای از جامد اما آزادانه مربوط به صحنه های اطراف قانع کننده اصلی روایت به جای به طور کامل منسجم مستقل فیلم.

در نهایت "پادشاه جزیره استاتن" یک فیلم است که می داند آنچه در آن می خواهد. زمانی که از آن بازدید که علامت آن است نه بیشتر از آن احساس می کند مانند اوج هر دو apatow آمده و دیویدسون, خلاق, حرفه: این آینه کمدی اما در نهایت روایت شخصی و آن immaculately صنایع دستی عاطفی آسیب پذیری. دیویدسون عملکرد و شوخ طبعی هستند و فقط به عنوان فوتی و فوری تا کنون به عنوان apatow آمده است نام تجاری امضا نامتعارف و ادم داستان سرایی. در همان زمان, اما آن را سخت برای دیدن جایی که این فیلم می تواند بهبود یافته که در آن برخی از عناصر و صحنه های از موعد خود را خوش آمدید و آن کمدی و دراماتیک حالت در تنش است. اما برای همه آن گناهان "پادشاه جزیره استاتن" است که هنوز هم این نوع از فیلم است که مطمئن شوید که به چوب با مخاطبان است و به احتمال زیاد به یاد عاطفی اولیه موفقیت برای هر دو دیویدسون و apatow آمده.

زیتون Grimes را پوشش می دهد فیلم. با آنها تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن