طومار خواستار عدالت برای ست اسمیت دریافت بیش از 2900 امضا

یک طومار خواستار عدالت برای دانشگاه برکلی junior ست اسمیت بود که سختی زخمی توسط تیراندازی 15 ژوئن دریافت کرده

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

یک طومار خواستار عدالت برای دانشگاه برکلی junior ست اسمیت بود که سختی زخمی توسط تیراندازی 15 ژوئن دریافت کرده 2,930 امضا از فشار زمان.

اسمیت دو مهم در تاریخ و اقتصاد داشت بی توجه بر روی زمین خونریزی در دوایت راه دره خیابان حدود 11:30 بعد از ظهر ژوئن 15. شهر برکلی در حال حاضر ارائه یک 50.000 دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت همه مسئول مظنون در قتل او.

وجود دارد هیچ شاهد و یا ضبط شده از خانه های نزدیک' دوربین های ویدئویی نشان داد که جرم و جنایت.

با توجه به برکلی سخنگوی اداره پلیس افسر بایرون, سفید, گروه هیچ به روز رسانی جدید در مورد. سفید اضافه شده که این بخش با تشویق بسیاری از کسانی که ابراز تعهد خود را برای کمک به گسترش این کلمه در مورد اسمیت قتل از طریق درخواست آنلاین.

"پس از ست اسمیت قتل کارآگاهان ما باید exhaustively بررسی مورد و خدمت کرده اند چندین حکم جستجو در جستجوی شواهد اضافی برای این مورد" سفید گفت: در یک ایمیل.

با توجه به سفید کارآگاهان در ارتباط با اسمیت خانواده به صورت منظم و تشویق هر کسی با اطلاعات مربوط به تماس با واحد خبر قتل واحد.

کریستین کسل کننده یک پدر و مادر از یک دانشگاه برکلی دوم گفت: او بخواهد که دولت را بیشتر تغییرات به پردیس ایمنی. یک امضاء کننده درخواست کسل کننده نیز گفت: ایمنی شده است نگرانی برای او و پس از او پسر بود اول پذیرفته شده به دانشگاه.

"ست است که هر یک از ما. ست دانشجویی خود را. ست پسر من پسر خود را دوست" کسل کننده گفت. "به هیچ پاسخ و به هیچ عمل فقط دلخراش نه تنها برای خانواده بلکه برای همه ما است."

تماس با سابرینا دونگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @sabrina_dong_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب