پیتسبورگ ورزشی متحد به صندوق درمانی برای COVID-19

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 12:50 PM EDT مه 6 2020پیتسبورگ ورزشی جامعه با هم پیوند برای 800.000 دل

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

پیتسبورگ ورزشی جامعه با هم پیوند برای 800.000 دلار کمک مالی به صندوق پژوهش در توسعه یک واکسن جدید کروناویروس.

گیرنده دانشگاه پیتسبورگ مشهور مرکز تحقیقات واکسن.

پیت سر فوتبال و بسکتبال مربیان و مدیر ورزشی همراه به $500,000 به علت. استیلرز پیتسبورگ دزدان دریایی و پنگوئن سازمان باید هر اهدا $100,000.

"هیچ چیز در زندگی است که تا کنون به دست تنهایی" پیت مدیر ورزشی هدر Lyke در بیانیه ای گفت. "پیت دو و میدانی است که مفتخر به پیوستن به نیروهای با پنگوئن دزدان دریایی و استیلرز در حمایت از مرکز تحقیقات واکسن و فوق العاده خود را دارند."

آن بوده است 65 سال پس از دکتر جوناس سالک و تیم خود را توسعه داده اند یک واکسن فلج اطفال در حالی که مشغول به کار در دانشگاه پیتسبورگ.

این پیت و UPMC واکسن تیم اعلام کرد در اوایل ماه آوریل است که آن را به حال به طور بالقوه توسعه یک واکسن PittCoVacc پس از آزمایش در موش سوری. آزمایشات انسانی هنوز در مراحل برنامه ریزی.

"ما متعجب سخاوت و حمایت پیتسبورگ جامعه نشان داده برای مرکز ما بیش از چند ماه گذشته ..." گفت: مرکز تحقیقات واکسن مدیر پل Duprex دکتری "که میراث جوناس سالک در این شهر است. پیتسبورگ درک اهمیت واکسن و ما بسیار سپاسگزار هستیم به واقع در اینجا که در آن ما می توانید انجام دهید کار ما برای مبارزه با COVID-19 و دیگر بیماری های عفونی دانستن جامعه است که پشت سر ما است."

بیشتر: دیدن کدهای پستی در نیویورک و آدامز شهرستانهای لمس coronavirus

بیشتر: یک coronavirus تولد: نیویورک شهرستان, مرد جشن خود را 90 بر کار در Saubel بازار

این پیت مربیان که به دولت کمک قابل توجهی کمک مالی عبارتند از: مربی تیم فوتبال پت clarion u. athletics مردانه, مربی تیم بسکتبال جف کاپل و بسکتبال زنان, مربی تیم لنس سفید.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

"دانشگاه پیتسبورگ قابل توجه است محل با بسیاری از مردم به انجام کار در حال تغییر زندگی حق در اینجا در دانشگاه ما" clarion u. athletics گفت: در epared بیانیه. "ما رو به این چالش با هم و ما را تنها غلبه بر آن با همکاری با یکدیگر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب