کمیسیون برنامه ریزی به انکار مجوز برای گران گیاهی فرشتگان گلدان مزرعه

سانتا باربارا شهرستان برنامه ریزی کمیسیون رای دادند 5-0 در این هفته به زمینه سازی برای انکار یک منطقه بندی اجا

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

سانتا باربارا شهرستان برنامه ریزی کمیسیون رای دادند 5-0 در این هفته به زمینه سازی برای انکار یک منطقه بندی اجازه گیاهی فرشتگان شاهدانه عملیات در نزدیکی لامپوک که مورد حمله قرار گرفت و تعطیل در سال گذشته توسط کلانتر, نمایندگان. اپراتورها پیشنهاد برای رشد 17 هکتار از شاهدانه عمدتا تحت حلقه-خانه و راست دو پردازش ساختمان در کنار یک محله روستایی در Cebada دره خاموش بزرگراه 246.

به اتفاق آرا رای می فرستد یک سیگنال قوی است که کمیسیون نمی مشاهده صنعتی در مقیاس حشیش در عملیات به عنوان مناسب برای مناطق مسکونی و حتی روستایی ranchette محله های چنین به عنوان یکی از در Cebada دره عمیق و باریک, جاده, جایی که قبل از حمله در اواسط ماه دسامبر گیاهی فرشتگان شده بود در حال رشد شاهدانه به مدت سه سال. روز شنبه, مه 27, کمیسیون کارگردانی شهرستان برنامه ریزان به تدوین یافته برای انکار; رای گیری نهایی خواهد شد ژوئن 10.

استیو Junak یک Cebada دره resident گفت که او و همسایگان خود بودند "بسیار خوشحال" با این کمیسیون رای اما باید تا به حال به رنج می برند بنابراین با تهاجم بوی ماری جوانا بزرگ کامیون های تجاری, ترافیک, با صدای بلند ژنراتور سر و صدا, زشت, حلقه, خانه, مخل شب چراغ و مرموز ترافیک در ساعت 3 صبح در داخل و خارج از گیاهی فرشتگان.

"سانتا باربارا شهرستان فقط با عجله به این دقت فکر کردن در مورد اثرات بر ساکنان" Junak گفت. "که برنامه ریزی خوب. اگر شما یک همسایه از یکی از این " رشد می کند و شما ناراحت هستید در آنچه اتفاق می افتد وجود دارد شما هر گونه کمک برای سال. این شهرستان را انجام نمی هر چیزی در مورد آن. این عادلانه نیست."

رای دهندگان کالیفرنیا قانونی ماری جوانا برای استفاده تفریحی در سال 2016; صنعت به سرعت در حال گسترش در این شهرستان از کارپینتریا ولی به Santa Ynez و لامپوک دره. شهرستان سوابق نشان می دهد که وجود دارد دیگر حشیش در عملیات Cebada دره علاوه بر گیاهی و فرشتگان و همه آنها lessees عامل ى بدون مجوز.

به تنهایی در کالیفرنیا در سانتا باربارا کانتی مجاز خود شناسایی تولید کنندگان ماری جوانا پزشکی برای ادامه فعالیت پس از ژانویه 9, 2016 تحت موقت دولت مجوزهای کسب و کار تا زمانی که آنها اعمال می شود برای شهرستان ى مجوزها و شهرستان مجوزهای کسب و کار. امروز بسیاری از کسانی که در پروژه های گسترش یافته اند — به طور غیر قانونی منتقدان می گویند — و ى مجوز هنوز در انتظار "در انتظار متقاضی عمل است."

کمیسیون رای می آید در آستانه روز سه شنبه این شهرستان با هیئت ناظران شنیدن در مورد اینکه آیا به تقاضا مشروط به استفاده از مجوز برای همه شاهدانه کشت و پردازش — سختگیرانه تر ى مجوز که نیاز به سازگاری با مناطق اطراف آن. تحت این شهرستان در حال حاضر شاهدانه فرمان تنها کسانی که در پروژه های واقع در داخل و یا در کنار "موجود توسعه روستایی محله" یا EDRNs نیاز مشروط با استفاده از اجازه.

در شمال شهرستان وجود دارد 54 چنین روستایی, محله, مکان هایی که طبقه بندی برای کم تراکم کشاورزی و مسکونی استفاده می کند. Cebada دره عمیق و باریک است که یکی از آنها با 110 ساکنان زندگی در 50 خانه هر کدام در حدود 20 هکتار است. تعدادی از ساکنان مدیره اسب افزایش چند بز و یا رشد یونجه و شراب انگور. این یک جعبه دره و جاده دو خط در داخل و خارج است باریک و پیچ در پیچ.

ساکنان Cebada دره عمیق و باریک و Tepusquet دره عمیق و باریک در شمال Sisquoc می خواهید این شهرستان به ممنوعیت کشت شاهدانه آشکار در یا در اطراف جوامع روستایی از جمله آنهاست.

در پایان Cebada دره عمیق و باریک, جاده, فقط در خارج از مرز های مسکونی محله گیاهی فرشتگان اپراتورهای الی Sheiman و Mariette Wingard پیشنهاد برای رشد 16 هکتار از شاهدانه در حلقه خانه و یک هکتار در گلخانه شش در همه. علاوه بر این به آنها پیشنهاد ساخت دو طبقه از ساختمان برای ذخیره سازی ، خشک کردن و پردازش شاهدانه — از 12000 متر مربع و 40000 متر مربع در اندازه و چهار مخازن آب دو نفر از آنها به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری 200,000 گالن در هر. این عملیات نیاز 20 نفر از کارگران به همراه 36 بیشتر طول چهار سالانه برداشت.

عکس: ملیندا می سوزانداین است که از نظر گیاهی فرشتگان شاهدانه عملیات در Cebada دره جاده امروز. آن حمله توسط کلانتر شاهدانه انطباق تیم در ماه دسامبر و پس از برچیده شده است.

ملک را پوشش می دهد 102 هکتار و شامل یک آووکادو باغ. آن است که متعلق به Avo ویستا Farms LLC یک شرکت شل با مات مالکیت ثبت شده نوادا وزیر امور خارجه. برخی از Cebada دره ساکنان را به نام Avo ویستا یک "زامبی" استوار است.

روز شنبه, Zoe کارلسون یک عامل گیاهی فرشتگان گفت: این کمیسیون از طریق زوم "این سومین جلسه در این پروژه است." این جلسه شامل دو ده تماس ها و ایمیل و نامه های که خوانده شد به این رکورد هیچ کدام در حمایت از گیاهی فرشتگان.

"این بیش از یک سال پس از پرسنل تا به حال ما اطلاعات و نرم افزار تلقی شده است کامل برای هشت ماه" کارلسون گفت. و در نامه ای به کمیسیون به این نتیجه رسیدند: "متقاضی بوده و فعال و پاسخگو و ارائه تمام مواد مربوط به ..."

در مارس 21, نامه به کمیسیون برادلی جانسون از ساکرامنتو شرکت حقوقی, Harrison تمبلدر, هونگرفرد & Johnson, نمایندگی گیاهی فرشتگان و Avo ویستا و گفت: این کمیسیون تا به حال "هیچ مبنای قانونی" برای بازگشایی جلسه عمومی در تاریخ 27 مه چرا که "هیچ اطلاعات جدید ارائه شده توسط متقاضی و بدون تغییرات قابل توجهی شده است که در این پروژه از آوریل 8 شنوایی که در حکم خواهد بود و با هماهنگی و نظر....

"بازگشایی جلسه عمومی در این پروژه برای یک پروژه کامل ارائه on May 27 خواهد شد و در نتیجه در هزینه های قابل توجهی به متقاضی و بیشتر تخلف متقاضی حقوق با توجه به روند دادرسی عادلانه" جانسون گفت.

اما این کمیسیون گفت: گیاهی فرشتگان نرم افزار merited تمام وقت آنها صرف بر روی آن.

"من مشکل اصلی با این پروژه حجم انبوه و در مقیاس از این ساختمان ها و نزدیکی خود را به EDRN گفت:" کمیسر لری Ferini که منطقه شامل Cebada دره عمیق و باریک. "آن را سازگار با آن محله; ما تا به حال هر ساکن در اطراف ما گفتن که. من فکر می کنم وجود دارد بهتر است در سایت های سراسر شهرستان برای این پروژه است."

علاوه بر این Ferini اشاره کرد که Santa Ynez آب رودخانه حفاظت از محیط زیست منطقه ارائه شده بود نامه ای به کمیسیون درخواست مجوز بود را تکذیب کرد. منطقه گفت که Avo ویستا Farms LLC صاحب ملک با Sheiman به عنوان مدیر عامل و "نقطه تماس" تا به حال موفق به ارسال پمپاژ آبهای زیرزمینی گزارش و یا پرداخت هزینه های پمپاژ از ژوئن 2018 — گزارش و هزینه های که در این منطقه نیاز به عنوان بخشی از تلاش مداوم برای آوردن آب های زیرزمینی حوضه به تعادل.

"آن را مفید به علت" Ferini گفت.

این کمیسیون همچنین اشاره کرد که آنها تا به حال سعی کردم بدون موفقیت به استنباط واقعی نام صاحب ملک از گیاهی فرشتگان " عوامل است.

"من نمی خواهم به قرارداد با یک نهاد است که وجود ندارد" گفت: کمیسر دانیل Blough که نشان دهنده سانتا ماریا دره.

اما عمدتا Blough گفت که او متقاعد شده است که یک پیشنهاد بخار-سیستم کنترل از لوله های اطراف گلخانه و همراه دو گوشه از اموال را برای کاهش بوی گیاهان ماری جوانا.

"اگر شما نمی توانید سرکوب بو در اموال خط من علاقه ای ندارم در تصویب پروژه," او گفت:.

کمیسر جان Parke, که نشان دهنده, Santa Ynez دره و بخش هایی از لامپوک ولی گفت که یک ویدیو ارسال شده در روز چهارشنبه با جان استیونس از Cebada دره عمیق و باریک بود و قانع کننده آن به دنبال یک کامیون به آن بارها و بارها منحرف در سراسر خط زرد رنگ در دره باریک جاده ها است. Parke نیز ستایش نامه ای از رامونا توماس, U. s. خدمات پستی راننده ای که ارائه می شود برای مسیرهای روستایی از جمله Cebada دره عمیق و باریک.

"رشد شاهدانه ترافیک نگران کننده است چرا که آنها به طور معمول به دنبال محدود کردن سرعت و نمی عملکرد" توماس نوشت. "اگر گیاهی فرشتگان پروژه تصویب می شود و تعداد زیادی از کارکنان خواهد بود عجله برای رسیدن به و از کار من ترس برای ایمنی از همه رانندگان تحویل این که آیا آن را USPS یا رقبا است."

در نهایت Parke تا به حال یک هشدار برای شاهدانه منتقدان: "ما باید یک" نه "رای دادن در این پروژه به عنوان یک محکومیت این صنعت و یا نشانه ای است که ما در حال رفتن به جام (مشروط مجوز استفاده) به عنوان یک" نه " رای دادن. من فکر می کنم این صنعت به یک محل در اینجا در این شهرستان است. من مانند افراد جوان که در آن هستند. اما من نمی خواهم در این محل بر روی این پروژه است. این است که عمده پروژه های صنعتی و ... این شاهدانه مجوز برای همیشه لطفا برای آخرین. ما باید فکر می کنم در مورد آن."

Sheiman و Wingard باید 10 روز از تاریخ 27 مه به درخواست تجدید نظر این کمیسیون رای به هیئت ناظران. خود را وکیل ربکا Mendribil سانتا رزا نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در این هفته.

در طول ماه دسامبر با حمله گیاهی فرشتگان, کلانتر, نمایندگان ضبط $1 میلیون نفر در اتهام قاچاق. اسناد دادگاه نشان می دهد که Sheiman شده است به اتهام دو فقره جنایت از دروغ و تحریف پرونده های عمومی, به اتهام دروغ گفتن در یک استشهاد است که در آن او ادعا کرد که گیاهی فرشتگان بود "قانونی nonconforming" عملیات — که است که او در حال رشد بود, ماری جوانا پزشکی, وجود دارد قبل از سال 2016.

Sheiman و Wingard شد هر شارژ با دو جنحه به اتهام کشت بیش از شش گیاهان شاهدانه و در اختیار داشتن ماری جوانا برای فروش در تخلف دولت در بهداشت و ایمنی کد.

گیاهی فرشتگان شده است به حالت تعلیق در کالیفرنیا دولت برای عدم پرداخت حق رای دادن مالیات مدیره اتهامات عنوان شده علیه. در یک ادعای ثبت در تاریخ 15 ژانویه در سانتا باربارا شهرستان برتر, دادگاه, دولت به دنبال جریمه از $202,873 از گیاهی فرشتگان نقدی که ممکن است در بر داشت در محل در طول حمله.

هر دو جنایی و پرونده های مدنی شده اند را در خود نگه دارد در طول بیماری همه گیر کوروناویروس و هیچ تاریخ برای تغییر زمان این شهرستان در دفتر دادستان منطقه گفت: در این هفته.

ملیندا می سوزد یک روزنامه نگار مستقل در سانتا باربارا

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن