خشخاش, سکویا, Redwood: Campanile شاهین به نام بعد از دولت گیاهان

سه peregrine falcon جوجه های زندگی در بالای برج کلیسا داده شده است اسامی که انتخاب شدند از طریق یک مسابقه آنلا

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

سه peregrine falcon جوجه های زندگی در بالای برج کلیسا داده شده است اسامی که انتخاب شدند از طریق یک مسابقه آنلاین در طول هفته گذشته.

از شش فینالیست ارسالی رای دهندگان در نهایت تصمیم به نام hatchlings خشخاش ردوود و سکویا پس از کالیفرنیا دولت گل و درختان. مسابقه به پایان رسید شنبه پس از دو دور رای گیری و برگزار شد Cal شاهین یک گروه از شش دانشمندان تشکیل شد که در سال 2017 به رعایت لانه پس از دو شاهین ساخته شده برج خانه خود را.

"این واقعا فقط از نوع کمی سرگرم کننده ترین چیزی که به انجام است که مردم هیجان زده در مورد پرندگان گفت:" شان پترسون, رسانه های اجتماعی, مدیر برای کال شاهین و پردیس دانشجوی تحصیلات تکمیلی در علوم محیط زیست, سیاست و مدیریت بخش. "یکی از اهداف اصلی ما به عنوان یک سازمان است که برای رانندگی هیجان پشت حیات وحش, و این چیزی است که واقعا مردم هیجان زده می شود."

در میان نهایی پیشنهادات شخصیت بودند از "هری پاتر" سری معروف زنان در دانشگاه برکلی پردیس, کتابخانه منطقه خلیج قله کوه و پیشگام چهره های تاریخی از رشته های پزشکی است.

با وجود در جریان همه گیر اما رای دهندگان تصمیم به هدایت روشنی از نامگذاری جوجه ها به افتخار برخی از چهره های بزرگ تاریخ پزشکی مانند بقراط, Edward Jenner و بلبل فلورانس. برخی از آن گفت: ممکن است که شاهین را ارائه داده اند فرار از جهان امروز از COVID-19 با توجه به Peterson.

"آن را حس می کند که مردم را بدست به شاهین به تازگی به عنوان یک انحراف از رفتن همه چیز را بر — شاهین نمی دانم وجود دارد یک بیماری همه گیر می افتد" گفت: پردیس مولکولی و زیست شناسی سلولی دانشجوی کارشناسی ارشد تس لیندن که شده برنده نام. "مردم رای دادند برای این نام از آنجا که آنها هیچ ربطی به با هر چیزی جدی و یا شاید مردم فقط صدای آنها را."

این مسابقه سال چهارم مسابقه از زمان تاسیس کال شاهین کشید و حدود 400 شرکت کنندگان — دو برابر تعداد سال گذشته است. ارسالی انجام شد در سراسر سیستم عامل های مختلف از جمله Twitter, Instagram و Facebook و همچنین به عنوان کارگردانی از طریق ایمیل.

اگر چه شاهین زیر بیشتر موضعی به دانشگاه و اطراف آن مناطق ارسالی دریافت شد از سراسر جهان با بیش از 45 کشور جهان نشان داده شده است.

پترسون گفت: انتظار می رود که جوجه ها آغاز خواهد شد اوج بیش از لبه کلیسا و آماده سازی خود را برای اولین بار پرواز در هفته آینده و نیم. در طول این مهم اولین روز از این فرایند یک داوطلب تلاش لقب "پردار هفته" برگزار خواهد شد برای کمک به مطمئن شوید که شرایط به عنوان امن برای پرندگان به عنوان امکان پذیر است.

"این جامعه است که ساخته شده است تا در اطراف این پرندگان شده است کاملا ذهن باد" پترسون گفت. "این بسیار نشاط بخشی برای دیدن این جامعه یکی شدن در اطراف حیات وحش در محله خود را دارند."

تماس با یعقوب سوزا در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب