فقر در یک بحران: چرا ما نیاز به UBI در طول COVID-19

محتوای warning: خودکشی و سوء مصرف مواد اقتصادی پیامدهای COVID-19 همه گیر و گسترده ، ravaging خانواده کسب و کار

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

محتوای warning: خودکشی و سوء مصرف مواد

اقتصادی پیامدهای COVID-19 همه گیر و گسترده ، ravaging خانواده کسب و کار و جوامع در سراسر کشور است. تقریبا هر کسب و کار, موسسه خیریه و غیر انتفاعی در سراسر کشور تحت تاثیر قرار شده است همه گیر و میلیون ها نفر از افراد و خانواده ها گذاشته شده اند در مالی خراب کردن. در حال حاضر راه حل های ارائه شده توسط دولت انجام خواهد شد هیچ چیز برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها که در حال زندگی چک چک. موثر ترین راه برای ارائه تسکین فوری به مردم بسیاری نهفته COVID-19 است برای قرار دادن پول به طور مستقیم به دست خود.

قبل از COVID-19 همه گیر ویران جوامع ما وجود دارد پشتیبانی از اساسی جهانی درآمد یا UBI با چهره های برجسته و سازمان ها — از جمله پروفسور رابرت رایش اندرو یانگ و 293 اعضای UC برکلی باشگاه رو به جلو — برای مبارزه با کار ضرر و زیان ناشی از اتوماسیون. اما به جای آن از اتوماسیون این است که یک فاجعه جهانی است که inarguably نابود اقتصاد ما در یک مقیاس گسترده. اما ما نباید فراموش کنیم که در مقیاس کوچکتر "حوادث" رخ می دهد در هر لحظه از زندگی ما; کسی می تواند از دست دادن خود را از کار اخراج پایین آمدن با بیماری و یا دریافت غیر منتظره بیل که آنها نمی تواند استطاعت.

ما در یک جامعه که در آن 59 درصد از آمریکایی ها نمی پرداخت غیر منتظره 400 دلار در لایحه. علاوه بر این هر شهروند مبارزات با زمان همدلی و یا پول در بعضی از فرم یا دیگر; این مبارزات در حال فراگیر ترین مشکلات عصر ما. قابل توجه ما در زمانی زندگی میکنیم که در آن بسیاری از ما اجتماعی تورهای ایمنی باید این مشکلات را حل کند. در عوض سلامت روان ما به عنوان یک جامعه در حال کاهش است خودکشی و استعمال بیش از حد مواد مخدر در حال افزایش است و نابرابری درآمد در تمام زمان بالا. یک UBI را تامین مالی خالص ایمنی است که بسیاری از مردم به شدت نیاز به محافظت در برابر این مسائل است.

بعلاوه به عنوان coronavirus همچنان به انتقام ویران کردن در تار و پود جامعه ما بیکاری است که زیرساخت های در حال غرق شده است. بیش از 30 میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری از ماه مارس و آوریل نرخ بیکاری سر به فلک کشید 14.7%. چقدر کمک خواهد کرد همه این افراد واقعا دریافت خواهید کرد ؟

حتی قبل از COVID-19, نظام رفاه اجتماعی ما موثر بوده است — این بیماری همه گیر است و به سادگی نشان داد بیآنکه از ما, سیاسی و اقتصادی زیرساخت ها است. وجود دارد بیش از 38.1 میلیون آمریکایی که در فقر زندگی می کنند. زمان اجتماعی شبکه های ایمنی مانند کمک های موقت به خانواده های نیازمند و یا TANF انجام بسیار ضعیف کار کاهش فقر است. فقر کشتار مردم در هر روز است. و پس از coronavirus گیر ما دیگر قادر خواهد بود به آن را نادیده بگیرد.

علاوه بر این در هیچ یک از دولت TANF ارائه مزایای حتی نیمی از سطح فقر. بیشتر چه نژادی و بی عدالتی با همه کشورها استفاده از وجوه حساب برای 15 درصد از سیاه و سفید فقر فاصله. به هیچ وجه ما زمان شبکه های ایمنی محافظت از آسیب پذیر ترین مردم.

اما چرا باید جامعه ما را انتخاب کنید UBI بیش کنونی ما رفاه ، در چشم من آن پایین می آید به سرعت عمومیت و امنیتی است. اول یک UBI اجازه می دهد دولت ما برای قرار دادن پول به طور مستقیم به دست مردم با بیشترین سرعت است. خواهد بود وجود دارد هیچ زمان و آنچه تلف شدن در بوروکراسی — افراد خواهد در حال حاضر بودجه لازم در جیب خود.

دوم جهانی — یا انجام دور با معنی تست — اطمینان حاصل شود که هر کس گنجانده شده است و هیچ کس مستثنی شده است. در حال حاضر Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل نمی کند ارائه پرداخت به مستند نشده مهاجران بین المللی دانش آموزان و خانواده ها از مخلوط وضعیت مهاجرت. ما نیاز به اطمینان حاصل شود که هر کسی که به کمک نیاز دارد را دریافت می کنید کمک بدون نیاز به پرش را بیش از هر گونه موانع. با عمومیت تعیین چه کسی واجد شرایط است که ساده تر و هزینه اداره است کاهش می یابد.

در نهایت امنیت است. مردم نیاز به احساس امنیت در موقعیت مالی خود را قبل از آنها می تواند رشد و UBI ارائه می کنند که بنیاد اقتصادی. علاوه بر این, فنلاندی درآمد اولیه آزمایش نشان داد که دریافت کنندگان با تجربه بهبود سلامت روان و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی. اگر چه در آن است و نه یک پایان-تمام-همه راه حل برای تمام مشکلات کشور را یک شروع و یک آغاز نسبت به تسطیح زمین بازی میان haves and the have-nots.

سیاستگذاران در اسپانیا و کانادا و ایالات متحده با اذعان به اهمیت اورژانس UBI در این بحران است. روز جمعه سنسور. کامالا هریس D-کالیفرنیا, Bernie Sanders, I-Vt., و Ed Markey D-Mass., قانون پیشنهادی که ارسال a $2,000 ماهانه بررسی کنید به هر کسی که باعث می شود کمتر از $120,000. اما آنها در حال نادیده گرفتن تاثیر که UBI را در طول بیشتر از زمان عادی. در علاوه بر این به حفاظت از کسانی که پشت سر ما رفاه سیستم UBI خواهد تولید و رشد اقتصادی را با قرار دادن پول به جیب مردم خرج کند. من شخصا می دانم که اضافی $2,000 یک ماه خواهد کمک به مادر من که از دست رفته کار خود را به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط موسسه روزولت یک UBI گسترش خواهد یافت ایالات متحده تولید ناخالص داخلی از 2.5 تریلیون دلار. هنگامی که مردم داده می شود, با لينک مستقيم نقد آنها تزریق این پول به طور مستقیم به جوامع خود را صرف آن در مواد غذایی, مواد غذایی, قبوض آب و برق و تعمیرات خودرو. موقت UBI ضروری خواهد بود در طول این همه گیر به مبارزه با بلندی رکود اما یک دائم خواهد بود و نیاز به اطمینان حاصل شود که هر آمریکایی می تواند فرصتی برای رشد است.

مبارزه برای UBI را در زندگی می کنند. همه گیر دری را باز کرده اما به ما یک نگاه اجمالی به جهان گسترده و بی عدالتی های فعلی ما خالص ایمنی سیستم. ما نیاز به یک UBI به اطمینان حاصل شود که هر کس امنیت مالی مهم نیست که چه چیزی و برای ارائه یک بنیاد اقتصادی برای همه. امیدوارم یک روز ما قادر خواهد بود برای گفتن با اعتماد به نفس است که ما ریشه کن فقر است.

کن Hinh یک دانشجوی سال دوم مقطع کارشناسی دانشجو در دانشگاه برکلی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب