باران یا درخشش: Lillie دختر خوشگل آلن, زندگی, میراث جشن در طول یادبود در شهر نیویورک

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 6:47 PM EDT Jul 22, 2020جمعیت نشانه و یک بلند گو حرف زدن بودند ملاق

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

جمعیت نشانه و یک بلند گو حرف زدن بودند ملاقات با یک درخواست به عنوان شرکت کنندگان با حضور در پن پارک و آماده به مارس—می گویند نام او.

Lillie دختر خوشگل آلن بود خیلی بیش از 27 سال است که به قتل رسید در شهر نیویورک را نیوبری خیابان 51 سال پیش.

و یک یادبود توسط یک سازمان مردمی محلی—فراخوانی برای اقدام در سراسر جهان—اختصاصی یک شب به یاد داشته باشید که او قبل از او کشته شد در طول پر سر و صدا نیویورک مسابقه شورش.

"ما نمی خواهیم آن را به یک عذاب به دل تنگی [جمع]," تماس بگیرید به عمل در سراسر جهان سخنگوی دکتر Felicia دنیس اعلام کرد و اضافه کرد که شرکت کنندگان خواهد تجربه یک طعم از جنوب در طول روز جشن است.

Led با صدای ضرب و شتم (درامز)—هماهنگ با نیویورک معبد نگهبان—ده ها تن از شرکت کنندگان در راهپیمایی از پن, پارک, پایین, جنوب Pershing خیابان در سراسر پل در خیابان شاهزاده و تا خیابان نیوبری.

رونق. Lillie دختر خوشگل آلن.

رونق. شهر نیویورک.

این مصادف طبل و شعارهای تکرار در سراسر بلوک. همسایگان peered از طریق ویندوز و دست تکان داد.

برخی از ساکنان شکست دور از خود شب راه می رفت خود را مقابل درب ایستاده بود و خود را stoops ، bobbing سر خود را.

جوانان راه می رفت از فروشگاه رفاه به عنوان جمعیت ادامه داد: در امتداد خیابان نیوبری و رقصید و ثبت اتفاقات با تلفن های خود را.

در صبح روز 21 ژوئیه 1969, Lillie دختر خوشگل آلن آواز و هیجان زده برای رفتن به ماهیگیری با توجه به نوزاد, خواهر, Gladys Mosley. آلن همچنین می خواستم به یک طراح مد و حال برنامه ریزی برای حرکت به نیویورک قبل از مرگ او.

Mosley شد با غلبه بر احساسات او به عنوان صحبت در مورد خواهر بزرگ او اما پراکنده سخنان از جمعیت او را تشویق به دریافت از طریق سخنرانی او.

"نفرت آتش فروبرنده است. آن را می توانید و شما را نابود خواهد کرد اگر شما اجازه دهید آن را بیش از قلب خود را," او ادامه داد.

قبل از محاکمه برای آلن مرگ در اوایل 2000s Mosley می گوید که "هیچ صدای" برای خواهر او بود و او به ظاهر "یک فرد وجود ندارد."

Mosley مطمئن است که او و خانواده اش ادامه خواهد داد آلن صدای و آنها را تکرار است که او یک فرد "که باید تو هنوز اینجا بوده است."

هر چند آلن, دختر, Debra Grier بود در حال حاضر نامه ای به او نوشته بود قرائت و آن را به یاد مادرش به عنوان یک خواهر دوست, عمه ، خاله, خیاط, یک آشپز بزرگ یک میزبان مهمان نواز و یک زن مجهز به یک لبخند مسری.

"مادر ما خواهد بود بیش از افتخار شما تماس خانواده" گزیده ای از Grier نامه بخوانید.

خاکستری تیره ابر ماند یادبود و به دلیل باران های سنگین که به دنبال نمادین بود.

"ما در باران به عنوان نشانه ای از تصفیه این منطقه" دنیس گفت.

دیگر تلاش برای یاداوری آلن به تازگی منتشر شده از جمله جمع آوری کمک که قرار بود به جمع آوری پول برای یک نشانگر دائمی در Farquhar پارک.

اما دنیس و دیگر اعضای خانواده می خواهم یک پلاکارد قرار داده شده در آهنگ قطار که در آن Lillie دختر خوشگل آلن از دست داده و زندگی خود را. آنها همچنین می خواهم بیشتر از یک تاریخچه متصل به پلاکارد و بهتر خط ارتباطی ایجاد شده بین خانواده و کسانی که می خواهم به عموم افتخار آلن.

به عنوان رعد و برق جایگزین صدای طبل و سیل بارندگی زیاد خیس خیابان Gladys گسترش سلاح های گسترده در نگاه باقی مانده جمعیت و شاد.

نه باران و نه از 51 سال که گذشت می توان از دور خواهر بزرگ او نام یا حافظه است.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن