دوباره بسته شدن بافندگی برای سانتا باربارا شهرستان میله و Brewpubs

آن را ممکن است به طور کامل از آبی اما آخر این هفته اعلام کرد که فرماندار گاوین Newsom توصیه می شود که بارها و

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

آن را ممکن است به طور کامل از آبی اما آخر این هفته اعلام کرد که فرماندار گاوین Newsom توصیه می شود که بارها و brewpubs در سانتا باربارا شهرستان تعطیل شود گرفتار بسیاری از مقامات منتخب در اینجا با تعجب. در حالی که فرماندار توصیه و مجزا به نظر می رسد در تقابل با سانتا باربارا کانتی بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg تصمیم در اواخر هفته گذشته برای باز کردن, شخصی, خدمات کسب و کار — ناخن سالن های ماساژ درمانی و مانند آن به نظر می رسد احتمال وجود دارد که مقامات بهداشت شهرستان در حال آماده به همراه پیشنهاد خاموش کردن.

نانسی اندرسون شهرستان مدیر ارشد با سرکشی به بازگشایی بخش اقتصاد فرستاده شده از یک ایمیل انبوه توضیح است که شهرستان خواهد شد و صدور بهداشتی جدید سفارش بعد دوشنبه اعلام کرد که بارها و brewpubs بسته خواهد شد موثر این جمعه. منظور این نیست درخواست برای مزه کردن شراب اتاق و یا به میله است که با ارائه کاربران با فرصت نشسته و وعده های غذایی. چرا که بسیاری از میله های زندان و brewpubs خدمت به مواد غذایی آن را روشن نیست که چگونه بسیاری از کسب و کار خواهد شد در واقع تحت تاثیر قرار.

فرماندار Newsom اعلام کرد این جمعه که بارها و brewpubs خواهد بود تعطیل در هفت استان ها و توصیه می شود مشابه تعطیل در هشت دیگران است. در زمان فرماندار اعلام سانتا باربارا کاهش یافت و به دومی اردوگاه. اما از امروز به نظر می رسد این شهرستان به خوبی می تواند سقوط در سابق اردوگاه اجباری و بسته شدن. دولت و مقامات بهداشت عمومی شده است نظارت بر سلامت معیارهای از تمام 58 شهرستانهای خود COVID-19 caseloads. یکشنبه, Santa Barbara County, به نظر می رسد باید بیش از دولت در آستانه هنگامی که آن را به نرخ جدید گزارش موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان برای 13 روز. توسط دوشنبه که تعداد آمار 14. و است که شماره آستانه برای دولت اجباری خاموش کردن سفارش.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Newsom اعلام در آمد یک هفته قبل از چهارم جولای آخر هفته به طور سنتی یک رویداد بزرگ برای جمعیت های بزرگ و توده عیاشی. آن را نیز به عنوان کالیفرنیا COVID اعداد در ادامه به افزایش از نظر تعداد موارد — 216,550 و جدید بستری شدن در بیمارستان و جدید مرگ و میر — در حال حاضر هل دادن 6,000. در سراسر جهان COVID اعداد در حال حاضر تحت الشعاع 10 میلیون نفر و بیش از 500 ، 000 مرگ و میر. ایالات متحده حساب برای بیش از یک چهارم از این, مرگ و میر, و با 29 متحده گزارش جدی را افزایش می دهد در COVID موارد بریتانیا اعلام کرده است آن است که دیگر اجازه می دهد گردشگران از ایالات متحده به پیاده.

اگر چه تعداد موارد جدید countywide در حال افزایش بود که Ansorg اعلام کرد بازگشایی شخصی مراقبت از کسب و کار او اشاره کرد که تعداد موارد فعال بود و در واقع رفتن به پایین. او گفت: تعدادی از بستری شدن در بیمارستان شد و شروع به رها کردن. (سوال کلیدی برای دولت و مقامات بهداشت عمومی است برای چند روز است که در بستری صورت گرفته است.) اگر چه تعداد COVID بیماران اختصاص داده شده به واحد مراقبت های ویژه افزایش یافته بود او با اشاره به میزان افزایش هنوز هم کاهش یافت و در ظرفیت شهرستان در بیمارستان ها به جای.

Ansorg سریع به اشاره است که یک هفته از COVID "است مانند ابدیت." همه چیز تغییر زیادی است. سریع است. فقط هفته قبل Ansorg معروف رله ضرورت است که با پزشکان بیمارستان بودند با توجه به افزایش countywide شماره: '"شخص چیزی را انجام دهید!'" او به نقل آنها را به عنوان درخواست او.

سناتور ایالت هانا-بث جکسون گفت که او امیدوار است مسئولان شهرستان با رعایت فرماندار توصیه هایی برای نزدیک کردن میله و brewpubs برای هم بودن. "من امیدوارم که آنها این کار را" او اعلام کرد. میله های خاص بودند چرا که او گفت: "چرا که "این مکان که در آن تصمیم گیری همیشه بهترین نیست." به گفته فرماندار حکم این آخر هفته میله مشکل به دلیل غیر مرتبط با غریبه ها در جمع آنها را برای مدت زمان طولانی در حالی که نوشیدن و مجبور به صحبت با صدای بلند شنیده می شود در بالای محیط din بنابراین گسترش اسپری شعاع قطرات تیراندازی از دهان خود را.

جکسون گفت: شماره های جدید نشان می دهد که افراد جوان در حال آلوده شدن بیش از پیش از آن که آنها در حال بیمار شدن نیز هست. آن را دیگر نمی تواند رد او اشاره کرد به عنوان یک ویروس است که رنجور فقط, پیر و ناتوان. او ابراز نا امیدی که سازمان های اجرای قانون شده اند میلی به اجرای دولت اجتماعی-فاصله مورد نیاز است. "من می خواهم برای دیدن اجرای قانون را در این کمی بیشتر جدی بگیرید," او گفت:. "باید وجود داشته باشد تهاجمی تر حضور اما با ظرافت اعمال می شود."

جکسون اذعان کرد که اکثریت شهرستان COVID موارد یافت شده در سانتا ماریا اما او افزود که این تعداد در جنوب شهرستان در حال رفتن به بالا و همچنین, البته نه به عنوان به طور چشمگیری. هفته گذشته او اشاره کرد UNCB صدراعظم گزارش اولین خوشه COVID موارد برای ایسلا ویستا. "وجود دارد در حال حاضر پنج مورد در ایسلا ویستا" جکسون گفت. "با توجه به تراکم وجود دارد که می تواند جدی باشد. برای مدت زمان طولانی به دست نيامد."

برای اقتصاد باز می شود تا جکسون گفت: هر کس نیاز به انجام بیشتر به رعایت اجتماعی-فاصله پروتکل های ایمنی. "همه ما باید بیشتر مسئول است. شما باید به یاد داشته باشید این یک بیماری است که برای آن هیچ درمانی وجود دارد, و هیچ واکسن پس از آن واقعا به ما." در طول جنگ جهانی دوم جکسون افزود: مردم در انگلستان مجبور شدند به زیر زمین حمله هوایی پناهگاه به طور شبانه. "در اینجا ما در حال درخواست از مردم به پوشیدن ماسک, ماندن شش فوت از یکدیگر و ماندن در خانه. که درخواست بیش از حد. ما زنده خواهد ماند."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن