بازسازی امریکا: چه خواهد شد مراقبت های بهداشتی مانند پس از COVID-19?

Adrianna رودریگز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:42 PM EDT 28 مه سال 2020مراقبت های بهداشتی چشم انداز به

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

مراقبت های بهداشتی چشم انداز به شدت تغییر از coronavirus همه گیر وارد, ایالات متحده است.

پزشکان بازسازی اتاق انتظار اتاق و در حال حاضر استقبال بیماران به اندازه کافی جسورانه به نگه داشتن به طور منظم بازدیدکننده داشته است با پوشیدن ماسک. بیمارستان ها کاهش اعمال جراحی الکتیو محدود بازدید کننده و درهم برای حفاظت کارگران است. آزمایشات و معاینات سالانه شده است به تعویق افتاد و یا تبدیل به مجازی بازدیدکننده داشته است.

دکتر جورج Sledge, استاد و رئیس بخش انکولوژی در دانشگاه استنفورد مرکز پزشکی گفت: معیار برای نظارت بر بیماران مجبور به وفق دهند.

"بسیاری از پروتکل های ما رو راه بیش از حد خاص و راه بیش از حد غیر عملی و (همه گیر) به ما اجازه داده است به تنظیم مجدد بسیاری از کسانی که" او گفت:.

اقدامات احتیاطی تأثیر این راه اکثر آمریکایی ها دسترسی به مراقبت های اولیه بهداشتی در حال انتظار برای آخرین. بدون واکسن نمی رود حتی خوش بینانه تا مدتی در سال آینده – خطر انتقال ویروس است که باعث COVID-19 همچنان بالا است.

پس چه خواهد شد و آینده پزشکی به عنوان ایالات متحده سازگار به همه گیر چشم انداز? انتظار بیشتر از راه دور, دکتر, بازديد شکننده مراقبت در بیمارستان در مناطق روستایی و افزایش آمادگی.

پزشکی از راه دور و پزشکی از راه دور

در حالی که پزشکی از راه دور است که از لحاظ فنی هیچ چیز جدید برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کارشناسان می گویند این انفجار پس از همه گیر آغاز شد.

"برای ما صحبت کردیم در مورد وعده پزشکی از راه دور و فرصت خود گفت:" علامت گذاری هولمز استاد در دانشگاه کارولینای شمالی Gillings مدرسه جهانی بهداشت عمومی. "اما آنچه در دو ماه گذشته به ما نشان داده است که آن را واقعا می تواند یک تعویض بازی."

دکتر لیزا Yerian رئیس بهبود افسر در کلینیک کلیولند دیده است رشد دست اول. قبل از COVID-19 درمانگاه تا به حال به طور متوسط 3400 مجازی بازدیدکننده داشته است در هر ماه. که تعداد شات بالا به حدود 200 ، 000 بازدیدکننده داشته است در ماه آوریل است.

Coronavirus بازدید شهرستانهای بدون یک بیمارستان: جوامع روستایی در تلاش برای مبارزه با افزایش coronavirus موارد مرگ و میر

این بیماری همه گیر کوروناویروس را مجبور به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به آهن از تاب برداشتن در پزشکی از راه دور, هلمز گفت. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گسترش مدیکر پوشش و پرداخت از خدمات مجازی به عنوان بیمارستان آموزش بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی در نحوه استفاده از آن.

"یک زمان وجود دارد که بسیاری از مردم بسیار تمایلی به استفاده از فن آوری های مجازی," Yerian گفت. "اما بیشتر و بیشتر مردم در حال تبدیل شدن راحت تر است."

نه هر کس می تواند لذت بردن از راحتی از مجازی بازديد هلمز گفت. پهنای باند در جوامع روستایی همچنان به عنوان یک مانع است.

"ما هنوز هم یک راه برای رفتن به," او گفت:.

بیمارستان های روستایی بسته

بیمارستان های روستایی شده است teetering در تنگ-سیم مالی شکنندگی برای حدود یک دهه گفت: Michael Topchik مدیر Chartis مرکز بهداشت روستایی.

همه گیر می تواند آنچه را می فرستد و آنها را بیش از.

یک مطالعه انجام شده توسط مراقبت های بهداشتی شرکت مشاوره نشان داد 453 بیمارستان های روستایی – نزدیک به 25 درصد در کشور – آسیب پذیر هستند به بسته شدن.

"چیزهای بد بودند و آنها بدست راه بدتر" Topchik گفت. "یکی در سه بيمارستان شد و عامل رنگ قرمز است. در حال حاضر آن را تقریبا یکی دو است."

روش انتخابی تا حد زیادی را در خود نگه دارد از این بیماری همه گیر را تشکیل می دهند اکثر کسب و کار برای بیمارستان های روستایی. با توجه به Topchik 79 درصد و روستایی بیمارستان حجم و درآمد حاصل آمده از این روش.

"این یک ضربه خرد کردن" او گفت:.

بیمارستان های روستایی: Coronavirus گونه بسته های پول در بیمارستان می تواند تا 100 به عرض یک سال

بازگشایی متحده: اجتماعی فاصله در ما قطره به طور قابل توجهی از ارتفاع COVID-19 pandemic, نظرسنجی می یابد

اورژانس و حجم منبع دیگری از درآمد برای بیمارستان های روستایی غوطه ور است. بیمارستان فلوریدا مقامات می گویند اتاق اورژانس در کشور کاهش یافته است تقریبا 50 درصد بیماران مبتلا به تاخیر یا رد مراقبت چرا که آنها می ترسند از رفتن به بیمارستان و آلوده شدن با این ویروس.

در حالی که Topchik گفت: بیمارستان های روستایی در حال دیدن COVID-19 بیماران, این بیماران نه ماندن برای مدت طولانی. بسیاری از آنها در حال تثبیت در این کوچکتر بیمارستان ها و سپس انتقال به آنهایی که بزرگتر با منابع بیشتر است. این همیشه بوده است که راه را به او گفت.

با توجه به از دست دادن درآمد Chartis مطالعه یافت, بیمارستان های روستایی عامل در ميانه 33 روز پول نقد در دست. بیمارستان در 14 متحده عامل در صفر تا 19 روز.

بیمارستان های روستایی به مدت طولانی با تکیه بر حمایت هر دو حزب. روستایی اورژانس مراقبت حاد در بیمارستان (رسیدن به) عمل کند و به مراقبت عمل ارائه برخی از کمک به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. علاوه بر این دولت فدرال تصمیم گرفت در این ماه به ارسال 22 میلیارد دلار به بیمارستان های روستایی و کسانی که سخت ترین ضربه COVID-19.

"هر دلار در دسترس ممکن است باید به بیمارستان های روستایی به عنوان آن خواهد شد بسیار بزرگتر دلار در سه تا شش ماه" گفت: Jimmy Lewis, مدیر عامل شرکت شهر سلامتی است که نشان دهنده بیمارستان های روستایی در گرجستان است.

Topchik می گوید بیشتر می تواند انجام شود. معکوس کاهش ساخته شده به هزینه های دولت فدرال و بازپرداخت بدهی های بد و ایجاد مشوق هایی مانند وام بخشش برنامه هایی برای جذب و حفظ روستایی پزشکان می تواند کمک کند.

"COVID ممکن است به عنوان کاتالیزور که در آن وجود دارد به رسمیت شناختن است که این سیستم خیلی شکننده است و در چنین حالتی از فروپاشی که در این زمان که ما با قرار دادن پول ما که در آن ما است," او گفت:.

بیمارستان آمادگی: PPE تست و ردیابی

هلمز گفت: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نمی شد شگفت زده با بیماری همه گیر کوروناویروس اما آماده نشده است.

"وجود داشته است بسیاری از playbooks و پیش بینی هایی که دیده اند این برای سال," او گفت:. "مسئله این است که آن را هزینه برای آماده سازی."

هلمز به امید همه گیر آموخته است جامعه ارزش آمادگی و انباشت تجهیزات حفاظت شخصی در مورد هر شرایط اضطراری که آیا آن را یک بیماری همه گیر و یا یک طوفان. او همچنین بر نیاز به صورت ملی داده های سیستم است که نگه می دارد ردیابی روزانه موارد به جای تکیه بر فردی متحده است.

دکتر لیزا کری, انکولوژیست در دانشگاه کارولینای شمالی Lineberger مرکز جامع سرطان برجسته اهمیت آزمایش در آینده بیماری های همه گیر.

"ما تا به حال چهار بیماری های همه گیر در 20 سال گذشته و سه نفر از آنها (از) coronavirus" کری گفت. "اینها درس آموخته نه تنها این, اما عفونت های آینده.

"و دیگران وجود خواهد داشت."

کمک: Jayne o'donnell, ایالات متحده آمریکا امروز; آسوشیتد پرس. دنبال Adrianna رودریگز در توییتر: @AdriannaUSAT.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن