نهادهای مذهبی انطباق با خدمات آنلاین در طول COVID-19 همه گیر

نهادهای مذهبی در برکلی شروع به ارائه خدمات مجازی و رهبران می گویند که آنها پیدا کرده اند افزایش حس حمایت جامعه

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

نهادهای مذهبی در برکلی شروع به ارائه خدمات مجازی و رهبران می گویند که آنها پیدا کرده اند افزایش حس حمایت جامعه در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در سراسر ادیان و کلیساها و کنیسه ها را آغاز کرده اند به جریان خدمات و دیگر برنامه های آنلاین و سازماندهی جامعه مجازی پیوند فعالیت های. این پناهگاه در محل سفارشات اما باید برآورده نشده است و بدون چالش برای این موسسات است.

با توجه به خاخام يونتان کوهن از جماعت بث اسرائیل خود را در کنیسه دارای چهار هسته ابتکارات در طول COVID-19 pandemic: جامعه مجازی حمایت عاطفی و عملی پشتیبانی و حمایت مالی است. این ارائه می دهد خدمات کلاس ها و برنامه های اجتماعی آنلاین, به طور موثر تبدیل شدن به یک "جامعه مجازی" با روحانیت با استفاده از WhatsApp, زوم و تلفن تماس به تعامل با عضویت در آن است.

کنیسه نیز فراهم می کند عملی برای حمایت از جامعه خود را از طریق گروه از داوطلبان که اعضا و اجرا errands برای در خطر افراد است. علاوه بر این ارائه می دهد پشتیبانی مالی از طریق صندوق اضطراری به گفته کوهن.

با وجود تلاش های خود را کوهن گفت کنیسه هنوز هم چالش ها به رعایت روز سبت به کنیسه مقدس ترین و مهم ترین روز های اجتماعی جمع آوری شامل خودداری از استفاده از فن آوری در روزهای شنبه.

"از یک طرف در روزهای شنبه (شبات) ما در حال یادگیری برای پرورش یک معنویت درونی است که مستقل از جمعی یا اجتماعی اتصال" کوهن گفت: در یک ایمیل. "از سوی دیگر در طول بقیه روز حضور ما در زندگی یکدیگر (البته تقریبا) نمایی رشد کرده است."

به طور مشابه, مژده کتاب مقدس کلیسای برکلی منتقل شده است آن پنج شنبه و جمعه خدمات و گروه های اجتماعی آنلاین, اما نه بدون موانع اولیه. با توجه به شماس دانیل چنگ کلیسا مجبور شد برای خرید بهتر جریان تجهیزات و ارتقاء آن به اینترنت دومین هفته از خاموش کردن.

اگر چه کلیسا هیچ مرکزی تلاش های مرتبط با این بیماری همه گیر چنگ گفت: در یک ایمیل که کلیسا در گروه های اجتماعی انجام بارگیری در این هفته "به خوبی چک" در افراد و به طور منظم شرکت کنندگان برای دیدار با هر جسمی فوری نیاز دارد. این گروه منتقل شده از جلسه هر دو هفته جلسه هر هفته پرداختن به نیازهای معنوی جامعه است. کلیسا نیز تنها اعضای فروم برای ارتباط.

"ما در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای انجام هر کاری مناسب است به مطمئن شوید که ما می توانیم ملاقات در یک راه امن," چنگ " در ایمیل. "ما نباید اجازه دهید ترس از COVID تعدیل شور و شوق ما برای خدا و عشق به یکدیگر است."

First Congregational Church برکلی اجرا کرده است پروتکل های مشابه.

با توجه به Rev. کیت نووتنی, کلیسا بوده است عبادت منحصرا آنلاین پس از 15 مارس. این رادیو با کمک یک سمعی و بصری تکنسین prerecords بسیاری از عناصر و همیشه حداقل یک کشیش زندگی می کنند در رسانه های اجتماعی. این کلیسا دارای جلسات از طریق زوم و زوم قهوه ساعت بعد از هر یکشنبه خدمات.

کلیسا نیز نگه می دارد در تماس با اعضای آن و ارائه می دهد پشتیبانی از طریق "محله" گروه های که در آن مردم برای دیدار با زوم مبارک ساعت تحویل کاغذ توالت به یک دیگر و بیشتر.

نووتنی اذعان کرد که همه گیر شده است سخت در کلیسای جماعت با وجود انعطاف پذیری آن.

"مسیحیت یک تجسم, در باب تجسد ایمان ما پس از استفاده به قادر بودن به در آغوش گرفتن و آواز خواندن با صدای بلند با هم آن را بخشی از بافت زندگی ما با هم" نووتنی گفت: در یک ایمیل. "یکی از سخت ترین چیز دست به گریبان است چه مدت آن ممکن است قبل از ما می توانید با خیال راحت بخوان با هم."

تماس با Tarunika کاپور در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب