به یاد رابرت 'باب' Kinsley: رهبران به اشتراک گذاری داستان خود را در مورد کار و تاثیر

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 9:51 AM EDT Jun 12, 2020رابرت "باب" Kinsley کمک به احیای جنوب جورج خیا

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

رابرت "باب" Kinsley کمک به احیای جنوب جورج خیابان راهرو در شهر نیویورک.

دیدگاه خود منجر به ساخت و ساز از Gettysburg ملی نظامی پارک موزه و مرکز بازدید کنندگان.

و او نشان داد و حمایت خود را با امور مالی خود را و عقل خود را به بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی در سراسر جامعه.

بیشتر: باب Kinsley: فروتن غول پیکر ساخته شده است که یک امپراتوری ساخت و ساز از طریق کار سخت و نجابت

رهبران جامعه خود را به اشتراک گذاشته داستان و احساسات این هفته از Kinsley که درگذشت در روز چهارشنبه. در اینجا چیزی است که آنها تا به حال به می گویند:

سابق شهردار نیویورک C. Kim Bracey گفت: او تا به بسیاری از خاطرات Kinsley. او به او را می دانم زمانی که او کار می کرد برای جنوب جورج خیابان جامعه, مشارکت, بود که متهم به احیای جامعه بین دانشگاه پنسیلوانیا و Crispus Attucks انجمن.

Bracey خدمت خود را به عنوان دومین مدیر اجرایی و او به یاد می آورد Kinsley گفتن او را که او کاملا مذاکره کننده در حالی که بحث در مورد حقوق و دستمزد او را. او تحت فشار قرار دادند و او تحت فشار قرار دادند سخت تر است. آنها به یک شکل در صبح روز شنبه پس از او رفت و اسب سواری.

"او فقط به من گفت که او خوشحال بود که من قرار بود به جنگنده برای غرب, پایان, شهرستان, زیرا از طریق این مذاکره او می تواند بگوید" او گفت:. "که فقط با من گیر کرده."

تجدید حیات جامعه شامل زیرساخت و همچنین زندگی ساکنان. Kinsley که ویلیام پن دبیرستان فارغ التحصیل می دانست که جامعه و می خواستم برای تبدیل آن به زیبایی است که امروز دیده می شود, او گفت:.

این کار شامل ساخت و ساز از Loretta کلیبورن ساختمان و Greenway فناوری مرکز. اما آن را نیز کمک ساکنان تر در سیاست درگیر تمیز کردن محله مراقبت از کودکان و مبارزه با خشونت است.

جنوب شرقی است و آنچه در آن است امروز به دلیل رهبری که شامل Kinsley تونی Campisi بابی سیمپسون و Louis J. Appell جونیور, او گفت:. به عنوان مدیر اجرایی Bracey زدم بر درب به ساکنان مشغول آنها را نشان می دهد و فرصت های کار در تجدید حیات با هم.

"من فکر می کنم او قطعا خوشحال بود با تغییر و تحول در زندگی و همچنین ظاهر فیزیکی" از منطقه, او گفت:.

Kinsley و Bracey نگهداری در تماس در طول سال. او با حضور در شام جشن و سرور بعد از شهرداری افتتاح گردید. آنها با ارسال کارت کریسمس صحبت کردیم و گاهی اوقات بر روی گوشی.

Kinsley شد سحر خیز و اگر او می خواست به او برسد او تا به حال به تماس قبل از 7:30 صبح

"او قطعا طرفدار معدن و کسی که من می تواند تماس در سراسر زندگی حرفه ای من," او گفت:.

Kenetha هانسن مدیر توسعه اقتصادی و تامین مالی برای York County اقتصادی اتحاد به یاد می آورد زمانی که او تازه به دنیای کسب و کار در اوایل 1990s و Kinsley به عنوان رئیس York County, شرکت توسعه صنعتی.

او "فرمان هیچ مزخرف رهبری سبک و در عین حال همیشه طوری با آرامش, حس مشترک و مجمع تشخیص مصلحت نظام," او نوشت: در یک ایمیل.

او مشغول به کار در پروژه های با Kinsley و تیم خود را در طول سال. یکی از قابل توجه ترین به او فرود اولین استارباکس برشته و توزیع تسهیلات شرق می سی سی پی رودخانه در شرق منچستر شهرستان در اواسط 1990s. او آموخت که جزئیات مهم است.

"من اغلب گفته اند که من فکر نمی کنم من می دانم که هر کسی در کسب و کار که با این نسخهها کار سخت تر از باب Kinsley و من هنوز و همچنان ایستاده بیانیه ای که" او نوشت.

او همچنین به یاد می آورد که چگونه او ساخته شده او را احساس می کنید. او اغلب خواسته برای ورودی در پروژه ها و آغوش که ایده های خوب می تواند جریان از هر کسی در یک تیم است.

هانسن گفت که او تلاش کرده است به عنوان سمبل درس او را از او آموخته و به کار و زندگی شخصی.

"شاید مهمتر از همه اینکه او افاضه به من اهمیت صداقت و روابط است که من در تلاش برای در آغوش روزانه" او گفت:.

بیشتر: این Kinsleys: حفظ باقی مانده تمرکز قوی هر چند توسعه درگیری در زمان

کوین شرایبر, رئيس جمهور و مدیر عامل نیویورک شهرستان, اقتصادی, اتحاد, به یاد جشن افتتاحیه پیش-برنامه کارآموزی در Kinsley مرکز آموزش در نیویورک. این پذیرش دانش آموزان دبیرستانی از سراسر شهرستان برای جلب عملی آموزش و تجربه در معاملات.

"این رویکرد تجسم آقای Kinsley دیدن یک چالش در این مورد garnering استخدام جدید به حوزه ساخت و ساز و در مشاغل مد حل چالش با یک شغل جدید آکادمی" او نوشت: در یک ایمیل.

دانش آموزان روحی و دامن زده می شود وجود دارد با شلوغ جامعه تشویق آنها در شرایبر به یاد می آورد.

"آقای Kinsley راه می رفت. اتاق به طور ناگهانی نشسته نشسته. این بود که اگر اصل وارد شده بود. آقای Kinsley نشسته بی سر و صدا در گوشه ای در حالی که دانش آموزان معرفی شدند," شرایبر نوشت.

Kinsely خود را معرفی کرد بعد از اینکه دید به جلو از اتاق. او به اشتراک گذاشته چگونه او شروع به شرکت خود را. او دست به هر دانش آموز یک ابزار کمربند جعبه ابزار و کلاه سخت و صحبت در مورد احترام موارد سزاوار و مراقبت از آنها نیاز به نشان داده شده است شرایبر گفت. به دانش آموزان گفته شد نه به ورود در کلاس بدون آنها.

"این ممکن است اولین روز کلاس. من جسارت آن را ممکن است بهترین روز" شرایبر نوشت. "من گمان می کنم ممکن است وجود دارد دانش آموزان در خواندن این است که هنوز هم باید این موارد استعداد آنها را توسط آقای باب Kinsley."

پاملا Gunter-اسمیت رئیس جمهور از دانشگاه پنسیلوانیا مشترک نامه جامعه در مورد Kinsley به سهم دانشگاه در طول سال. او به ذکر است که او شروع به کسب و کار خود را پس از یادگیری چگونه به شکل یک شرکت از نیویورک تاریخ و استاد دانشگاه.

Kinsley به عنوان یک متولی در این دانشکده از سال 1986 تا 2007 و به عنوان رئیس هیئت مدیره از سال 2007 تا 2011. او درگیر شده است با مهندسی برنامه پس از مفهوم آن در سال 1993 و چند سال پیش او و همسرش آن ساخته شده است یک "تحول هدیه" به نام Kinsley دانشکده مهندسی علوم و فن آوری است.

او همچنین دریافت مدرک افتخاری از کالج در مارس 14, 2011, سخنگوی مریم Dolheimer گفت.

"باب شد و باور نکردنی که کسی که در خدمت به عنوان یک مثال برای همه ما است. ارزش خود را به وضوح نشان داد با اقدامات خود – خانواده و یکپارچگی جامعه است. نکته مهم در باب اعتقاد در ارائه فرصت ها برای افراد جوان برای موفقیت در زندگی," او نوشت: در این نامه است.

"او ابزاری در تاسیس نیویورک را بسیار موفق برنامه مهندسی. میراث او فراتر از ساختمان ها و نیویورک کالج دانشکده مهندسی علوم و تکنولوژی که تحمل Kinsley نام. آن نهفته است در تعداد بی شماری از افراد جوان که حرفه او راه اندازی شد."

D. نی اندرسون, یک وکیل با سهام & رهبر کار با Kinsley در طول سال در مورد مسائل جامعه و جمع آوری اعانه مانند ایالات راهی نیویورک شهرستان, سرمایه, کمپین پن-Mar خدمات انسانی و بخار به تاریخ.

Kinsley درب همیشه باز بود اندرسون گفت. او در دسترس پاسخگو و مفید است. در علاوه بر این به او کمک های مالی, Kinsley مشترک خود را تجربه عقل و چشم انداز.

و به عنوان برای فرد فوق العاده موفق او بود او باقی مانده پایه اندرسون گفت.

Kinsley را آن بخشی جدایی ناپذیر از هر چیز که باب انجام داد.

"آن شریک زندگی خود را در آرنج خود را" اندرسون گفت.

بیشتر: باب و آن Kinsley افتخار برای 10 سال درگیری با پن-Mar

جین کونوور, رئيس جمهور و مدیر عامل York County Community Foundation گفت: برخی از مردم ممکن است بدانید که Kinsley احساس به شدت در مورد صرفه جویی در انرژی.

او رئیس بنیاد انرژی پایدار کمیته در اواخر 1990s و نقش تعیین کننده ای در توسعه شهرستان نیویورک اولین ساختمان سبز او نوشت: در یک ایمیل.

"با بودجه و پشتیبانی فنی از YCCF, Wrightsville ابتدایی دوم مدرسه در دولت نهم در کشور به دریافت گواهینامه LEED," او نوشت. "باب پیش بینی است که یک روز صرفه جویی درمصرف انرژی بود به عنوان امری عادی به عنوان بازیافت."

بیشتر: جاده کار unearths اوایل 1800s چوبی آب لوله در نیویورک

ویکتوریا کانر ارشد اجرایی در شهرستان نیویورک (PA) کانون/نیویورک شهرستان, نوار, بنیاد گفت: Kinsley مرگ فوق العاده است از دست دادن به جامعه است.

او به یاد می آورد حمایت خود را از سازمان های غیر انتفاعی در جامعه مانند نوسازی صلیب سرخ آمریکا را فصل خانه در نیویورک در اوایل 2000s; نوار بنیاد پناهگاه از طوفان مشارکت کمک می کند که به ارائه کمک های حقوقی رایگان; و قدرت صورتی York, یک سازمان است که باعث افزایش پول و آگاهی در مبارزه با سرطان پستان است.

"ما سپاسگزار برای رهبری خدمتگزار" او گفت:.

او رهبری با مثال و خانواده اش خواهد بود پس در راه خود را.

نیویورک شهرستان کمیسر داگ Hokeاست که در شهرستان برای 13 سال خدمت در تابلوهای مختلف با Kinsley در طول سال.

"من همیشه فکر می کردم او می شود بسیار صادق و صداقت بالاترین," او گفت:. "او بسیار بخشنده و او فقط یک رهبر کسب و کار در شهرستان نیویورک."

Hoke به یاد می آورد که Kinsley شد افتخار از تاریخ در شهرستان نیویورک و Gettysburg.

او همچنین ترویج حفاظت از زمین در شهرستان نیویورک برای نسل های آینده Hoke گفت.

اخیرا Kinsley کمک به حفظ زمین در امتداد رودخانه Susquehanna شمال از مسیر 30 پل. آن را ذخیره و از طریق خصوصی-عمومی همکاری بین Kinsley خانواده و Lancaster County محافظت.

آخرین بار Hoke گفت: او را دیدم Kinsley شد در جلسه ای در بهار بیشه در مورد تبدیل یک مدرسه سابق به یک مرکز جامعه.

"ما صحبت کردیم به طور خلاصه و او نگران بود در مورد انجام کارهای خوب برای Spring Grove منطقه" Hoke گفت.

بیشتر: Tim Kinsley: خانواده ما کار کرده است برای حفظ زمین از توسعه در شهرستان نیویورک

باربارا Sardella مدیر بازنشسته در Gettysburg بنیاد مدیره و بازنشسته و مشاور کل Kinsley ساخت و ساز ارائه یک بیانیه در مورد Kinsley شور و شوق برای تاریخ و ترمیم Cyclorama نقاشی:

"باب Kinsley بود که پرشور در مورد تاریخچه و پرشور در مورد Gettysburg. عشق خود را برای Gettysburg آغاز شده زمانی که او بچه بود از آمدن به Gettysburg در سفرهای کلاس بالا رفتن کمی دور بالا. هنگامی که این فرصت را به همراه شریک زندگی با خدمات پارک های ملی برای بازگرداندن میدان جنگ به آن 1863 بیماری و به منظور بالا بردن بودجه برای موزه و مرکز بازدید کنندگان باب شد که در آن انجام می شود با صداقت و که آن را درست انجام شود. او مطمئن ساخته شده است که داستان گفته بودن در این موزه خواهد بود هدایت با اشاره به جنگ داخلی در آن ،

"در هر نقطه تصمیم گیری در بازسازی Cyclorama نقاشی تاریخی ملی شی باب ارائه منابع به مطمئن شوید که آن را برگردانده بود با صداقت و به حالت اصلی خود از جمله گسترده, آسمان صاف بود که قبل از پاره پاره شده است دور. مرمت و شیوه ای از نمایش نقاشی های درگیر درگیر یک تیم از متخصصان مرمت از لهستان که تا به حال تجربه با cyclorama مرمت و کسی که ماند در Gettysburg برای یک دوره دو ساله در حالی که آنها زحمت ترمیم این مصنوع.

"بدون باب سرسختی و سخاوتمندانه استفاده از منابع خود را برای پیشبرد علت تاریخ آمریکا این پروژه مهم را هرگز اتفاق افتاده است. او به خصوص دیدم این پروژه به عنوان مهم برای افراد جوان به طوری که آنها می تواند به یادگیری در مورد تاریخ کشور ما و تبدیل شدن به بهتر شهروندان است. این بود که شور و شوق خود را و او در واقع آن را انجام داده و درست انجام شود."

شهرستان نیویورک رئیس کمیسیون جولی ویلر با صدور بیانیه ای روز شنبه:

"جامعه ما از دست داده یک ستون. باب Kinsley شخصیت کارآفرین و نیکوکار. او برگ میراث زندگی به عنوان یکی از شهرستان ما بزرگترین کارفرمایان و سخاوت خود را می دانستم که هیچ حد و مرزی. قلب من می رود به Kinsley خانواده است. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری با باب همه ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن