تغییر نام ساختمان به اصلاح نژادی و بی عدالتی

امروز به عنوان یک فرهنگ و آمریکا و تصمیم گیری است که نام می گویند. آغاز ژوئیه 1 UC برکلی دوباره تجدید نظر نام

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

امروز به عنوان یک فرهنگ و آمریکا و تصمیم گیری است که نام می گویند.

آغاز ژوئیه 1 UC برکلی دوباره تجدید نظر نام آن افتخارات به عنوان پیشنهاد اعلام شد به dename Kroeber LeConte و Barrows سالن. هر یک از ساختمان نام venerates یک مرد اختصاص داده شده است که زندگی خود را به اعمال و یا حمایت از نژادی و ظلم و ستم و انقیاد — اخذ و نقض بومی سرزمین و زندگی بردگی صدها نفر از مردم و یا ترویج استعمار غیرانسانی سیاه و Pilipinx مردم.

نیمی از یک دهه از جامعه وکالت است ابراز نیاز فوری برای حذف نام نژادپرستانه ستمگران — یک حرکت روزانه کالیفرنیا است مستند و پشتیبانی می کند. پس 2015, سیاه اتحادیه دانشجویی و دیگر گروه های دانشجویی کار کرده اند به حذف نژادپرستانه و استعماری نام از ساختمان های دانشگاه. متعدد اعضای هیئت علمی باید به دنبال همان. در عین حال با وجود تلاش از تمام گوشه و کنار جامعه دانشگاه نام باقی می ماند.

هر روز این ساختمان حفظ نام خود ارائه می دهد آشکار اثبات به دانش آموزان از رنگ است که نشان می دهد آنها ناخوشایند در خود دانشگاه که در پردیس مدیران باید ساخته نشده نژادی عدالت واقعی اولویت که در دانشگاه برکلی است که مایل به equivocate در مورد فرهنگ آن از سفید برتری. آن است که دور از زمان گذشته به حذف این شنیع نام.

در عین حال صرفا denaming Kroeber LeConte و Barrows — به عنوان دانشگاه برکلی دانشکده حقوق denamed Boalt سالن — است شفاف کافی نیست. اگر دانشگاه برکلی می داند و مخالف سفید برتری پردیس رهبران به سادگی نمی خواهد مالیات غیر مستقیم نام ستمگران. آنها را جایگزین آن نام با میراث از کسانی که آنها را به مبارزه طلبیده کسانی که کار می کرد برای از بین بردن ایالات متحده' نژادپرستانه پایه.

Ishi دادگاه در Dwinelle سالن مثلا یادبود یک بازمانده از بومی, نسل کشی, یک مرد از Yahi قبیله که مورد آزار قرار گرفته بود و dehumanized توسط انسان شناس آلفرد Kroeber. در حال حاضر دانشگاه برکلی ارائه می دهد هیچ معنی به رسمیت شناختن است که آن را اشغال Ohlone اراضی و نه آن را به درستی آن اذعان بخشی در ایالات متحده آمریکا تحمل ظلم و ستم از مردمان بومی. به بسیاری از این لحظه UC برکلی نباید نام آن سالن برای کمک های مالی از حامیان ثروتمند اما برای کار سیاه و بومی رهبران و فارغ التحصیلان — مردم مسئول ایالات متحده زحمت کش پیشرفت اجتماعی.

برای سال های پردیس پاسخ شده است یخبندان و ترسو ایجاد نیروهای وظیفه و پیکربندی کمیته در تلاش برای ارزیابی چقدر نژاد پرستی UC برکلی می توانید در ادامه به بهانه. پردیس رهبران استادانی به مراقبت عمیقا در مورد جامعه ورودی. شاید ملی خشم بیش از ظالمان مرگ جورج فلوید Breonna تیلور و دیگران بی شماری خواهد بود به اندازه کافی به نوبه خود سال توصیه به عمل است.

اما دانشگاه برکلی باید مراقب باشید. Denaming ساختمان نزدیک تر است به جای پاک شدگی نسبت به واقعی عدالت است. برای اثبات آن مراقبت برای حقوق و اساسی به ارزش از مردم از رنگ UC برکلی را مجبور به گفتن نام خود را.

پردیس اعضای جامعه را تشویق به مشورت ساختمان نام نقد و بررسی طرح های پیشنهادی و ارائه نظر عمومی در حمایت از تغییر نام Kroeber سالن LeConte سالن و Barrows سالن.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن