گزارش: 2 fallen تفنگداران دریایی با York روابط شناسایی شده به عنوان قربانیان بالقوه روسیه نعمت

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:10 PM EDT Jun 30, 2020مقامات ایالات متحده در حال بررسی این که آیا یک

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

مقامات ایالات متحده در حال بررسی این که آیا یک حمله که به کشته شدن سه تفنگداران دریایی در افغانستان در سال 2019 از جمله نیویورک شهرستان بومی بنیامین Hines شد مربوط به نعمت با توجه به دلاور گزارش آنلاین.

گروهبان. Hines کشته شد در کنار گروهبان دوم ، کریستوفر Slutman و سرجوخه اد گالو) رابرت Hendriks در مارس 2019 زمانی که خودرو, تقلب با مواد منفجره منفجر کردند توسط وسایل نقلیه خود را به عنوان آنها بازگشت به پایگاه نظامی پایگاه هوایی بگرام. آنها پیاده نظام اختصاص داده شده به 2 گردان 25th, تفنگداران دریایی, رزرو یگان پیاده نظام مستقر در خارج از باغ شهر نیویورک

بر اساس این گزارش محققان در حال حاضر به دنبال به اینکه حمله متصل شد به نعمت روسیه مخفیانه ارائه طالبان برای آمریکا مرگ و میر. مدیرعامل آگاه بودند در اوایل سال 2019 طبقه بندی شده اطلاعاتی در مورد نعمت یک سال زودتر از قبلا گزارش شده است به گفته مقامات آمریکایی با دانش مستقیم از هوش.

مرتبط با: حمله که به کشته شدن دلاور مقیم قرار گرفت بیش احتمالی روسیه نعمت

بیشتر: Dallastown گراد یکی از دو تفنگداران دریایی با York County روابط در افغانستان کشته در حمله

بیشتر: کاهش دریایی از نیویورک شهرستان یاد شده به عنوان 'faithful servant,' 'اول شخص به مرحله'

Hines شد یک سال 2006 Dallastown دبیرستان فارغ التحصیل. او 31 زمانی که او کشته شده در افغانستان.

Slutman زندگی در Delaware در نزدیکی ویلمینگتون اما پدر و مادر خود زندگی می کنند در پایین ویندزور شهرستان در شهرستان نیویورک.

Hines فوتبال در Dallastown و یک فرمانده در مدرسه JROTC برنامه به عنوان یک ارشد برنامه افتتاحیه سال در مدرسه. در مراسم یادبود مادرش نوشت: در نامه ای که او برای اولین بار گفت که او می خواست می شود یک دریایی در سن 2.

Hines تکمیل, استخدام آموزش در parris در جزیره کارولینای جنوبی در ماه ژانویه سال 2007 با توجه به York Daily Record archives.

"به بن من می گویند به خوبی انجام داد." سرهنگ جو Innerst از Dallastown JROTC زیر Hines' مرگ است. "وفادار ترین و وفادار بنده به خوبی انجام می شود."

سه نفر دیگر از اعضای خدمات و افغانستان پیمانکار زخمی شدند در این حمله. به عنوان از آوریل 2019 در حمله جداگانه ای بررسی نامربوط به نعمت با توجه به گزارش.

بر اساس این گزارش مقامات صحبت کرد که به آسوشیتد پرس نیز گفت: آنها به دنبال از نزدیک در حملات خودی از 2019 به تعیین اگر آنها در ارتباط بودند به روسیه گرفته شده است.

طبقه بندی شده ارزیابی در ديار خود گنجانده شد در حداقل یکی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته روزانه هوش جلسات در اوایل سال 2019 با توجه به مقامات.

کاخ سفید نمی, پاسخ به سوال در مورد تهمت و یا دیگر مقامات آگاهی از روسیه اقدامات تحریک آمیز در 2019. کاخ سفید گفته است تهمت نبود — و هنوز هم نشده است — جریان در هوش ارزیابی زیرا آنها نشده است به طور کامل تایید نشده است.

مشاهده کامل دلاور گزارش آنلاین در اینجا.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن