نقد و بررسی | "خوش به چچن'

در سال 2017 چچن جمهوری هدف همه افراد همجنسگرا و لزبین ها در یک کشور گسترده "گی شکار." تاکتیک های آن و آن جنایا

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

در سال 2017 چچن جمهوری هدف همه افراد همجنسگرا و لزبین ها در یک کشور گسترده "گی شکار." تاکتیک های آن و آن جنایات اشاره شده با دقت در این تند و تلخ, مستند, خوش آمدید به چچن.

این فیلم شرح زیر است شبکه ای از فعالان که قاچاق تجاوز+ افراد خارج از روسیه با تمرکز بر دو امدادگران و دو rescuees آنها به عنوان حرکت به راه خود را به ایمنی. در verité سبک مستند در معرض حقوق بشر فاجعه ای است که برای یک دلیل و یا یکی دیگر از پاکسازی شده از سرفصل.

ما برای اولین بار ملاقات با بحران هماهنگ کننده دیوید Isteev در پاسخ به یک کوره تلفن تماس با سرد, آرامش سهولت. شخص در انتهای دیگر دردناکی جزئیات خانواده اش سوء استفاده (او را) به او التماس, پنجه نرم می کند و گریه می کند برای کمک به. مانند بسیاری دیگر Isteev شبکه از خانه های امن و خارجی اتصالات است که او تنها شانس فرار. کسانی که در حال فرار به روسیه هستند روحیه به کشور در این نزدیکی هست — شناخته شده به عنوان "جایی در کانادا" یا "جایی در اروپا" به دلایل امنیتی. و این فیلم همه از آن می توانید به نگه داشتن افراد آن امن است.

دیوید فرانسه با استفاده از "عمیق جعلی" تکنولوژی به همپوشانی چهره خود را با آن از یک داوطلب اجازه می دهد فرانسه نه تنها به دنبال افراد خود را از خانه امن به خانه امن, اما برای گرفتن روال زندگی روزانه خود را. در سنت چریکی فیلمسازی فرانسه صفر در آویزان کردن صحنه های که در آن افراد چت, شوخی و عشق را در حالی که پنهان از مقامات. وجود دارد در حال ناخن جویدن در لحظات بیش از حد — بازرسی دمیده پوشش savage فیلم آرشیوی — اما فرانسه نشان نمی دهد تعصب نسبت به این قسمت. بلکه او رفتار پیش پا افتاده و محوری به همان اندازه به صحبت می کنند به او بیشتر نکته: عجیب و غریب مردم چچن در ترس زندگی می کنند روز و شب در خانه و یا در.

فرانسه ترکیب این پیام وحشتناک با برق امید و مقاومت; با شکوه نور درخشان را از طریق ضخیم روسی مه.

به انجمن خوش آمدید چچن است که در حال حاضر جریان در HBO حداکثر.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب