پاره کردن برکلی عینک: چرا عشق کور است – برکلی " است که همه چیز ما نیاز داریم در حال حاضر

به نظر می رسد مانند سنین پیش زمانی که کلاس های آنلاین نقل مکان پناه-در-محل سفارشات شروع شد و همه ما binged واق

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

به نظر می رسد مانند سنین پیش زمانی که کلاس های آنلاین نقل مکان پناه-در-محل سفارشات شروع شد و همه ما binged واقعیت نشان می دهد "عشق کور است" در Netflix بکشد. این نشان می دهد هدف برای تست اینکه آیا یا نه عشق است واقعا کور با داشتن شرکت کنندگان دریافت به دانستن هر یک از دیگر از اتاق های مختلف از هم جدا و تنها توسط یک دیوار نازک است که آنها می توانند صحبت می کنند از طریق. تنها هنگامی که آنها توافق کرده اند که به ازدواج با یکدیگر می توانید آنها دیدار چهره به چهره.

از آنجا که شوق بیش از این نشان می دهد درگذشت پایین برخی از باهوش خرس طلایی را به دنبال داشته سرب از دیگر دانشجویان در سراسر کشور و ایجاد به همان اندازه سرگرم کننده نسخه: "عشق کور است – برکلی است." انجام شده به طور کامل از طریق Instagram نشان می دهد در زمان 12 دانش آموزان قرار می گیرد و آنها را در یک چت گروهی با نام مستعار و اجازه رویدادهای اجرا کنند. در پایان هر روز دانش آموزان فیلم برداری, به روز رسانی, که پس از آن وارد شده و ارسال شده به حساب به عنوان "قسمت". در پایان هفته آنها قادر به چت بر روی تلفن خود را با سه گزینه و سپس FaceTime خود شماره 1 انتخاب — اگر هر دو طرف احساس به همان شیوه ،

هیچ وجود دارد پیشنهاد ازدواج درگیر در اینجا. ما نیاز به تمرکز بر فارغ التحصیلی برای اولین بار! ما در مسدود بدیهی بودند enraptured با آن آغاز شده و حتی به فراموش نکنید که این دانش آموزان هستند و در واقع واقعیت تلویزیون ستاره. از آن ساخته شده به صورت کامل حواس پرتی که ما در نزدیکی ما, ماه چهارم در قرنطینه و در اینجا به همین دلیل است.

آن را به برخی از مقدار مورد نیاز سرگرمی

من نمی دانم چگونه شما احساس اما ما در مسدود رسیده اند برخی از قلمرو ناشناخته از خستگی است که در آن حتی bingeing نشان می دهد در Netflix بکشد است و دیگر هیجان انگیز است. همین دلیل است که ما همکار خرس سعی کنید به شکل اتصالات در این تا حد زیادی به دنیای مجازی دقیقا این نوع از سرگرمی های ما مورد نیاز در زندگی ما است. نه به ذکر است که با یک قسمت جدید اکران هر شب آن را هرگز طولانی صبر کنید به کشف کردن آنچه اتفاق افتاده است.

آن را به ما یادآوری می کند که چگونه سرگرم کننده آن را به ملاقات با افراد جدید

بسیاری از فعالیت های روزمره را نقل مکان کرد به یک قالب مجازی به این معنی است که شانس ملاقات با افراد جدید بسیار پایین تر از آنها معمولا. تماشای نمایش ما را از دست ندهید که تصادفی مکالمه شما اعتصاب تا با کسی که نشسته در کنار شما در کتابخانه و یا در خط پشت سر شما در Caffe Strada. در همان زمان آن را به ما یادآوری چگونه ممکن است که مشابه تعاملات در دنیای مجازی است.

آن را به ما می دهد چیزی به بحث در مورد با دوستان ما

تلفن تماس با دوستان ما این روزها تمایل به شامل برخی از موضوعات اساسی: ما آخرین پیاده روی و یا پیاده روی برنامه ریزی برای ترم پاییز و دولت دنیا به نام چند. سپس "عشق کور است – برکلی" آمد به چیزهایی ادویه تا. با چنین پس از آن باعث می شود برای برخی از چای داغ!

طول می کشد تا ذهن خود را به آنچه که در جهان برای بیت از زمان

دنیای ما دیوانه است و هرج و مرج محل در حال حاضر و آن را مهم تر از همیشه به گوش به اخبار و آگاهی از اقدامات خود را. که می شود گفت همه ما می تواند استفاده از یک استراحت هر یک بار در در حالی که تماشای "عشق کور است – برکلی" ما فراهم می کند با فرصت مناسب به این شکستن.

این یک یادآوری خوب است که ما نباید شفافیت

"عشق کور است – برکلی" است و ایجاد یک فضای که در آن مهم نیست که آیا یا نه شرکت کنندگان که خود را "برکلی عینک" ، اما واقعا در جدی تر توجه داشته باشید این نسخه و نسخه اصلی در خدمت به عنوان یک یادآوری مهم برای همه ما نه به قضاوت یک کتاب توسط پوشش آن. این درس احتمالا نیاز به برخی از تقویت کننده برای همه است.

اگر شما در میانهی شب به تماشای نشان می دهد هنوز ما مطمئن نیستیم که چرا شما هنوز هم خواندن این. رفتن و تماشای آن را در حال حاضر! از شانس ما — جرات ما می گویند آن — superfansدوم فصل آینده راه ما به زودی! برنامه های کاربردی در حال باز تا جولای 3 در ظهر. شما می تواند آینده برای پیدا کردن اگر عشق واقعا کور!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن