پاره قلب از Solvang

شهر Solvang است که به دنبال به در "در فرصت هایی برای افزایش درآمد منابع با افزایش تجربی گردشگری incentivizing

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

شهر Solvang است که به دنبال به در "در فرصت هایی برای افزایش درآمد منابع با افزایش تجربی گردشگری incentivizing دیگر توریستی باقی می ماند و افزایش هزینه های الگوهای."

به منظور تسهیل این هدف شهر پیشنهاد به راز این روستا مورد علاقه جانباز سالن یادبود ساخته شده است (در 1936) این شهرستان برتر دادگاه کلانتر پست و کتابخانه عمومی 3rd منطقه سرپرست دفاتر و ارشد, مرکز علاوه مجاور بسته و جایگزین کردن آنها با بخش خصوصی توسعه یافته مرکز خرید.

کسانی از ما مخالف این توسعه (و بسیاری وجود دارد) شک نیست نیت خوب شهردار و برخی از اعضای شورا به پایان می رسد ملاقات کند اما این پیشنهاد توسعه یک مثال نخست از قضاوت ضعیف و برنامه ریزی است.

دو نمونه:

در سال 1989 گردش Nuevo مرکز خرید باز در پایین خیابان دولت در سانتا باربارا. توسعه دهنده وعده داده بود که آن را جذب به خوبی پاشنه بازدید کنندگان را تشویق دیگر توریستی باقی می ماند در سانتا باربارا و افزایش درآمدهای مالیاتی برای شهرستان. ویرانی اقتصادی از فروشگاه های محلی از آرلینگتون تئاتر جنوب به Carrillo خیابان فوری بود. من همسر فرزندان, فروشگاه لباس کودکان, بوتیک واقع شده بود در کنار موزه هنر. درآمد تخلیه پس از باز شدن بازار منجر به افزایش فوری از دست دادن 30 درصد از فروش فوری از دست دادن است که تنها بدتر در طول زمان است. بسیاری از فروشگاه های دیگر دچار همان سرنوشت. پس از چند سال کوتاه, همسرم مجبور شد به فروشگاه خود را. خالی عرض گرفتار این منطقه از شهر برای سال. من می دانم چرا که کسب و کار من واقع شده بود در گوشه ای از دولت و ویکتوریا و من شاهد بسته شدن.

یا مثلا یک اشتباه نزدیک به خانه توسعه مرکز خروجی. یک بار دیگر امیدوار کننده افزایش درآمدهای مالیاتی برای شهرستان توسعه دهنده پر رسانه ها با برندهای ملی است. اما بازدید کنندگان نیست گله به خروجی مرکز زیرا آنها نمی آیند به Solvang برای رفتن به یک مرکز خروجی آنها آمد به دیدار جذاب دانمارکی ایجاد کرد. فیل سفید در حال حاضر هیچکدام از فروشگاه ها که باز وجود دارد. درآمدهای مالیاتی هرگز از راه دور به دست آورد توسعه وعده داده شده به سطح شهر است.

وعده از توسعه دهندگان موفق به تحقق و در مورد گردش Nuevo نابود سلامت اقتصادی از منطقه مرکز شهر برای سال. چه خواهد شد را در این توسعه دهنده را وعده به نوبه خود هر گونه متفاوت است ؟

همسر من در حال حاضر اجرا می شود خانواده فروشگاه در Solvang با خواهر او. تاسیس شده توسط مادر دوریس کریستنسن Mitchell, یک مرد دانمارکی که از نقل مکان به Solvang در سال 1935 به عنوان یک کودک, Solvang کودکان فروشگاه شده و در کسب و کار از 50 سال در سال جاری آغاز کرده است و در سال 1970. خانواده او شناخته شده است بسیاری از صاحبان دیرین محلی متعلق به کسب و کار برای چند دهه. مانند صاحبان آن کسب و کار خانواده است وحشت زده توسط توسعه ارائه شده است.

این اعضای شورای شهر باید از خود بپرسید این سه سوال:

• چه کسی می داند که اهمیت پرداخت مشتریان بهتر از کسانی که اجرای فروشگاه های خرده فروشی?

• چه کسی می داند که بازدید کنندگان بهتر از هتلداران که مدیریت تسهیلات?

• چه کسی می داند روستای Solvang بهتر از شهروندان که در اینجا زندگی می کنند?

این صداها هستند و صداهایی که باید گوش به این صداها که پیام معتبر ترین و مهم برای حفظ و ترویج میراث فرهنگی و نه حداقل سود Solvang. و این صداها نمی خواهید مرکز خرید.

بنابراین Solvang فعلی صندوق به طور کلی درآمد نمودار دایره ای به نظر نمی آید مانند دیگر شهرستانها ؟ پس چه ؟ چگونه بسیاری از شهرستانها در کالیفرنیا هستند مانند Solvang? Solvang است که مانند دیگر شهرها و شهروندان آن را دوست دارد که در راه است.

این شهرستان نیز در حال آماده شدن برای اعطای حق انحصاری به توسعه یک Ed سنت جورج برای ساخت این دولتی املاک. در مورد این "قرارداد منحصر به فرد" نه مطیع قانون شورای شهر نباید وارد چنین قرارداد. ظاهر ناگوار و مفاهیم هستند که شورای خریداری شده است و در اکثر فاسد و حداقل نادان از این تصور با توجه به این که اقدامات خود مشکوک هستند. آن را کاملا غیر ضروری را برای انجام کسب و کار در این مد.

شورای شهر نباید پاره کردن قلب از Solvang. باید آن را ترویج آنچه که ما را; آن را باید درایو بازرگانان از Solvang از کسب و کار و بازدید. یک مرکز خرید که در آن جانبازان یادبود سالن و اطراف آن واقع شده است نه حل مشکل درآمد و نه دوباره طراحی پارک و یا هر گونه دیگر از تغییرات پیشنهادی. شورای شهر ندارد دستور به هر یک از این تغییرات است.

در واقع بیش از 3000 نفر را امضا طومار در change.org در اعتراض به توسعه پیشنهاد ساخت آن را روشن است که در حالی که Solvang ممکن است تعریف محدوده شهر آن شخصیت و نفوذ و تسلط بر دره و چه تغییرات ساخته شده در محدوده شهر بر کل دره.

اگر شورای شهر نمی تواند درست و کشیدن پلاگین بر روی این پیشنهاد قرار داده و سپس آن را به یک رای از شهروندان Solvang. ما تضمین توسعه خواهد شد به شدت محکوم کرد.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب