سانتا باربارا–بر اساس Shroomi Magnifies قارچ به عنوان پزشکی

چه شما در حال chugging Shroomi 'sعسل Yuzu، با دم بوقلمون، chaga، و قارچ reishi، و یا طعم زردچوبه ماندارین، با

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

چه شما در حال chugging Shroomi 'sعسل Yuzu، با دم بوقلمون، chaga، و قارچ reishi، و یا طعم زردچوبه ماندارین، با مانس شیر، chaga، و reishi، و یا نعناع Pome با cordyceps، chaga، و reishi، هیچ سوء برداشت وجود دارد که عکس دو اونس حاوی قارچ مشروب. یک تکه تکه های لجبازی برای تجربه جرعه وجود دارد، که منجر به اعتقاد آن است که نوشیدنی قارچ adaptogenic در واقع دارویی است.

اگرچه او می توانست از شُرُوگی این عکس های تندرست، بنیانگذار برند، تیلور چاوز گوگین، بکاهد، می خواست اطمینان حاصل کند که مواد اصلی او ستاره ها باقی مانده اند. هدف این بود که نوشیدنی خوشمزه و طعم دار به جلو بسازیم اما هنوز هم نکات قارچ ی زمینی را دارد که فکر می کنیم مصرف کنندگان واقعا ً دوست خواهند داشت." در این مورد، بومی سامرلند و فارغ التحصیل دانشگاه UCSB توضیح داد که در آن بازی می کرد و سپس مربی تیم تنیس بود. ما می خواستیم مصرف کنندگان ما بدونن که ما 1500 میلی گرم قارچ در هر شات قرار می دیم. اين يه دوز درمانيه

فقط در ماه ژوئن منتشر شد، سه طعم Shroomi، که بخشی از سریع در حال رشد "تنبل شات" فروشگاه مواد غذایی، در حال حاضر برای فروش در کل غذاهای در سراسر کالیفرنیای جنوبی، و همچنین تنبل هکتار، کافه ساوی، سه شهرستان تولید، و به زودی به باز مزارع بریستول در سانتا باربارا. چاوز گوگن که اثرات ضد التهابی، ضد ویروسی و تقویت سیستم ایمنی قارچ را که در هر دو حلقه طب علمی و سنتی مورد احترام قرار می دهد، گفت: "هیچ مارکی که قارچ ها را به طور کامل قهرمان کنند وجود نداره." "من می خواستم برای شروع یک نام تجاری که واقعا برای چیزی بیشتر از محصول ایستاده است."


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


در این راستا، او از بستر برای ارتقای آگاهی و آموزش در مورد سلامت روان استفاده می کند، که پس از تلاش پدرش برای خودکشی در روز پدر در سال ۲۰۱۸، به کانونی تبدیل شد. چاوز گوگن گفت: "این زندگی من را تغییر داد. من از بزرگ شدن بيماري رواني ش خبر نداشتم این من را از زندان بی خبر گرفت، بنابراین شروع کردم به یادگیری در مورد چالش های او و چالش های سلامت روانی که میلیون ها نفر در سراسر جهان و میلیون ها نفر در ایالات متحده با آن سر و کار دارد هر روز."

این کارآفرین جوان منحصر به فرد واجد شرایط برای راه اندازی شرکت خود را. چاوز گوگاین پس از مربیگری تیم تنیس UCSB از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ برای سانتا بار بار کار می کرد و در آن زمان که در سال ۲۰۱۵ ترک کرد مدیر فروش ملی بود. او کلاه های بسیاری بر سر داشت و با برخورد با خرده فروشان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان، تجربه های زیادی در دنیای کالاهای مصرفی- بسته بندی شده به دست آورد. او سپس برای شرکت آبمیوه کالیفرنیا، که در سانتا باربارا مستقر است، اما در درجه اول تولید آب میوه سرد پرس برای پردیس شرکت های بزرگ مانند گوگل، یوتیوب، پاتاگونیا، و دریم وکس کار می کرد. او تا نوامبر ۲۰۱۹ در آن جا ماند.

Shroomi با سفر به ژاپن در سال 2018 الهام گرفته شد، جایی که چاوز گوگاین متوجه شد که چگونه عمیقا قارچ به فرهنگ تزریق می شود. همچنین در حدود زمانی که بسیاری از برنامه های تلویزیونی و کتاب ها در مورد استفاده از روان بازی برای درمان PTSD، افسردگی و اضطراب بیرون آمد. ترکیب فعلی Shroomi شامل قارچ با psilocybin نیست -- که هنوز هم غیر قانونی است -- اما یک جنبش در حال انجام در بسیاری از شهرها و حتی ایالت اورگان برای جرم زدایی از قارچ توهم زا وجود دارد. چاوز گوگن گفت: «این قطعاً در ذهن ماست. این بازاری است که ما به طور بالقوه علاقه مند به کاوش می شدیم و ما به خوبی برای آن راه اندازی می شدیم."

چاوز گوگن پس از بررسی تعدادی از منابع، بر روی کشاورزان کوچکی از ارتفاعات چین ساکن شد، جایی که قارچ در لاگ ها به مدت ۸۰۰ سال رشد کرده است. مزارع به عنوان ارگانیک گواهی, و قارچ ها به طور معمول برای فلزات سنگین و ناخالصی های دیگر آزمایش. نوشیدنی ها سپس در یک مرکز در دره مرکزی کالیفرنیا درست در جنوب فرزنو ساخته می شود.

بر خلاف عکس کافئین و یا کسانی که با مواد تشکیل دهنده که اعلام اثرات فوری, نوشیدنی Shroomi را وز فراتر از انرژی است که از آب میوه های تازه فراهم نمی کند. در عوض، چاوز گوگين پيشنهاد مي کنه که 4.99 دلار رو به عنوان بخش ي روزانه از رژيم سلامتي پيشگيرانه تون، يه بازي دراز مدت تر انجام بدي.

امروز پدرش که در نزدیکی بند، اورگن زندگی می کند، خیلی بهتر از این است، و شرومی به یک شروع امیدوار کننده می رسد. چاوز گوگاین انتظار دارد شرکت های بیشتری فرمت او را کپی کنند یا شروع به استفاده از قارچ در نوشیدنی های خود کنند، اما این چیز خوبی است. او توضیح داد: "اینها برای Shroomi عالی هستند زیرا به آموزش همه در مورد مزایای قارچ کمک می کند."

.shroomihealth.com shroomihealth.comکن

طعم های شرومی

طعم های شرومی

ماندارین زردچوبه:  ادویه زنجبیل قوی راه را بر روی این شات، که دارای بافت گریپی به جرعه کمی ضخیم منجر می شود. یک لگد کمی مجرا از شیر مان، چاگا، و قارچ reishi وجود دارد، و پایان بسیار تند است.

عسل یزو:  یک کیفیت ترش به این شات وجود دارد، که از طریق دم بوقلمون دلپذیر، chaga، و طعم قارچ reishi کاهش می دهد.

pome Mint:  در کنار چاگا و رایشی، این ویژگی ها کُردی سِپ، قارچی است که بر روی لارو حشرات رشد می کند. کاملا دارویی در طعم, آن را یادآور یک چای ضخیم تر و احساس دهان کمی چسبنده.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب