سانتا باربارا شورای شهر رای برای ماسک اجرای — مرتب کردن بر اساس

در اواخر صبح روز سه شنبه, جولای 28, Santa Barbara, شهردار کتی Murillo آمار 700 بلوک از خیابان دولت مسلح با bo

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

در اواخر صبح روز سه شنبه, جولای 28, Santa Barbara, شهردار کتی Murillo آمار 700 بلوک از خیابان دولت مسلح با boxful از ماسک های صورت — به درستی شناخته شده در این COVID بار به عنوان چهره پوشانده اند. به عنوان او در موارد دیگر او در مورد به دست ماسک برای افرادی که با پوشیدن آنها. به طور معمول آن را آرام می ساخت. که من معنی هیچ گروه برنج همراه او فقط مستقل عکاس دانیل Dreifuss به سند حاضر است.

اکثر مردم او را قبول کند و آنها را با ترسو خجالت. یک زن, قصد یک مکالمه با تلفن همراه ساخته شده آن را روشن او نه به قطع شود. یک مرد بی خانمان در مقابل خوشحال بود به کمی حمایت و Murillo خوشحال بود به او پیشنهاد سه. قبلی ماسک توزیع و گردش او در دیدار با گرم مقاومت, گاهی, گرفتن F-بمب کاهش یافته است بر سر او. در این روز او یک لقمه از قد بلند نخی شکل در دهه بیست سالگی خود را در لباس سیاه, سیگار, آنچه نگاه به دست نورد سیگار. او ایدئولوژیک مخالف ماسک صورت او اعلام کرد و در آنجا بود هیچ شواهد علمی آنها انجام هر گونه خوب است. و علاوه بر آنها ساخته شده آن را سخت به نفس.

بر خلاف سیگار او از سیگار کشیدن است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


سیگار, البته عمیقا شخصی انتخاب و به عنوان چنین باید محترم شمرده شود مهم نیست که چقدر احمق است. اما من اذیت کننده از دوستان خود را در دهه هشتاد که استدلال می کند که انتخاب شخصی دیگران به پوشیدن ماسک صورت در حالی که راه رفتن بالا و پایین بزرگ دولت خیابان تفرجگاه باید پایان که در آن خود را از بیس بال خفاش آغاز می شود. با توجه به آنچه اتفاق می افتد با COVID در این کشور من فکر می کنم او باعث می شود یک مورد فوتی و فوری.

این همه سال و من هرگز حتی می دانستم که او دوست داشت بازی بیس بال.

در همان روز سه شنبه سانتا باربارا شورای شهر خطاب به سوال واضح از ماسک اجرای در خیابان دولت. به اعتبار آن — مرتب کردن بر اساس از این شورا رای به اجازه صدور اجرای استناد برای مردم امتناع از پوشیدن ماسک در خیابان دولت و دیگر, هوای آزاد, مکان است. این نکته در اینجا این است که چنین تقدیر نامه صادر خواهد شد "تنها به عنوان آخرین چاره" تنها در "معرض خطر locations" و تنها پس از همه تلاش های آموزشی در پذیرش شکست خورده اند. اگر چه رای شد و به اتفاق آراء این اقدام نهایی شد احساساتی و تهدید به رفتن در این راه از تمام قوانین نوشته شده بر روی کاغذ توالت: پایین تخلیه.

لازم به ذکر است که پلیس شهرستان viscerally نفرت ایده به کسب و کار از ماسک صورت اجرای این شهر قرمز-shirted خیابان دولت سفیران ممکن است عدم آموزش اختیارات قانونی و نگرش به آن را بکشید. در عین حال این دو نهاد شورای متهم ساخت و اجرای اتفاق می افتد. با این وجود روز سه شنبه رای پایین می رود به عنوان یک گام مثبت رو به جلو — کوچک افزایشی و ترسو به نظر می رسد.

همانطور که برای من اذیت کننده, دوست, دوست معلوم می شود او نمی مانند بیس بال پس از همه آنچه که او دوست دارد به انجام است نفس کشیدن. اگر او آلوده می شود, او به احتمال زیاد مرده است.

همانطور که از نوشتن این مقاله بیش از 150 ، 000 آمریکایی که در حال حاضر از درگذشت COVID. بازگشت هنگامی که این کابوس آغاز شده, آن را به ارزش به خاطر سپردن چگونه منتقدان هشدار داد در برابر "افراطی." بعد از همه آنها اصرار بر تکرار شایع آنفولانزا حمل کردن حدود 50 ، 000 نفر در هر سال است. به عبارت دیگر زندگی است. این نوع از بی تفاوتی تماس به ذهن جوزف استالین والا بدبینی زمانی که او بنا به گزارش ها مشاهده شده است که یک فرد مرده به منزله یک فاجعه اما یک میلیون نفر فقط یک آمار است.

عکس: آنا ماری Gottجمع زیادی از شخص brahs اشغال باغ گل رز به بازی پنگ آبجو با خدا ممنوع, خندیدن با صدای بلند و اسپری aerosolized انسان sputuminto محیط جریان هوا. بدون پوشش صورت مشهود بود.

حدس بزنید چه ؟ در حال حاضر غیر معمول COVID کشته شدن بیشتر مردم از تمام مرگ و میر آنفولانزا, ماشین, تصادفات, خودکشی و قتل ایالات متحده در یک سال داده شده — همراه. و COVID موفق به تحمیل این همه مرگ فقط در پنج ماه. کسانی که دیگر بدبختی تا به حال 12 ماه به سخت بازپرسی کردن از خود را در کیسه های بدن.

در اینجا در سانتا باربارا کانتی ما باقی می ماند "خوش شانس" تا به حال فقط 32 تلفات و COVID موارد باید نه بیش از تعداد ما بیمارستان تخت مراقبت های ويژه و یا هواکش. اما ما اتفاق می افتد به زندگی تف فاصله از لس آنجلس که حساب برای بیش از نیمی از کالیفرنیا مجموع تعداد مرگ بیش از 8,700.

نه هر کسی که می شود آلوده بیمار می شود. نه هر کسی که مریض می شود می میرد. اما در اینجا در سانتا باربارا, شماره های ما در حال حرکت به طور چشمگیری در جهت اشتباه است. یک هفته قبل از روز یادبود ما به طور متوسط 13 مورد جدید در روز. دو هفته بعد از آن بود 25. از آن زمان به بعد هر دو هفته تعداد ما باید هاپ-scotched مانند یک قورباغه در سرعت: 60 تا 96 و در نهایت — جمعه گذشته به 121. The California Department of Public Health رسمی "سازمان دیده بان لیست" برای COVID-19 نفر است که هفت نفر از هر 100 ، 000 ساکنان (S. B. شهرستان دارای بیش از 400 ، 000).

سانتا باربارا کانتی مقامات بهداشت عمومی و مقامات منتخب ما باید اصرار بر شدت آموزشی و افتخار رویکرد سیستمی با doctrinaire سفتی و شق تمرد و نافرمانی. چرا ؟ چنین رویکردی متوقف متناسب با حقایق ماه پیش. به یاد داشته باشید همه نگران wringing دست گرفت که در ماه مارس که آیا ما می تواند—یا باید—جلوگیری از کشتی های کروز از پیاده?

در روز سه شنبه جلسه شورای آن نگاه به عنوان اگر این تمرد و نافرمانی ادامه خواهد داد. دادستان شهرستان آریل Calonne و Councilmember اسکار گوتیرز هر دو پیشنهاد ارائه unmasked مردم برای انتخاب بین مصرف رایگان ماسک و یا استناد به مثابه "توقف و frisk." چه ؟ و آن را فراتر از پوچ برای Councilmember اریک فریدمن به شبیه اداری تقدیر نامه برای پوشیدن ماسک به گشتاپو تاکتیک های رایش سوم. واقعا ؟ احتمالا فریدمن به طور معمول یک هیجان شدید یا هیستری خسته شده بود — آن را به یک جلسه.

Councilmember کریستن Sneddon که منجر به هزینه برای اجرای گفت: پلیس خواهد دریغ نکنید به اقدام اگر کسی راه می رفت پایین خیابان دولت, پوشیدن شلوار. پس چرا برای هیچ ،

این علم موشک نیست مردمی. شهرهای دیگر مانند مونتری در حال حاضر انجام می شود. تا آنجا سالن شهر اعزام دو کد اجرای افسران—با پوشیدن پیراهن قرمز و شلوار خاکی—به بندرگاه ماهیگیر و کنسروسازی ردیف که در آن وجود دارد به طوری که بسیاری از گردشگران است که آن را از لحاظ فیزیکی غیر ممکن است برای حفظ شش فوت از جدایی.

برای هفت روز هفته این دو نیست—پلیس راه—عبور از حدود 5000 ماسک رایگان و مطمئن شوید که کسب و کارهای محلی با رعایت اقدامات اضطراری. در مناسبت نادر آنها همچنین صدور بلیط در حدود 20 تا کنون. چه اتفاقی می افتد اگر مردم حاضر به متوقف کردن ؟ در اینجا دادستان شهرستان Calonne نگران بی جهت در مورد چشم انداز از آنچه او به نام "در معرض خطر بازداشت." در مونتری انطباق افسران به سادگی راه رفتن به دور.

فشار بر شورا به اجرای شدید بود. شهرداری باید هدر دادن منابع محدود زمانی که آتش واقعی بود تا در سانتا ماریا که در آن مشکل این است که بدون شک به مراتب بیشتر و وخیم. که البته کاملا صحیح اما کاملا کنار نقطه. دولت خیابان اصلی کشیدن از بخشداری. ارسال پیام است که هر چیزی می رود در سانتا باربارا ضرب تضعیف وحدت هدف کاملا مورد نیاز برای دریافت این هیولا تحت اندکی از کنترل و هیچ کاری نمی کند برای حل این مشکل در سانتا ماریا.

در ماه ژوئن من اصرار شهرداری به استخدام غلتکی اسکیت باز لباس پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی به سرش بالا و پایین تفرجگاه عبور از ماسک رایگان در طول راه برای کسانی که فراموش کرده به خود را به ارمغان بیاورد. در غم ما بیش از آنچه به نظر می رسد بی پایان تقلا به فراموشی اشاره کرد و یادآوری لازم است. برای آبجو پنگ فرض تیپ که استعمار باغ گل رز این جمعه شاید چیزی بیش از اشاره ممکن است مورد نیاز. به عنوان سناتور ایالت هانا-بث جکسون افسانه ای "تصادف تعقیب درهم bullhorn از بوستون" است استدلال طولانی و با صدای بلند: هیچ چیز می گوید: منظور شما کسب و کار مانند یک اجرای.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب