Santa Barbara County شاهدانه درآمدهای مالیاتی خواهد شد بیش از فروش مالیات

شهرستان $1.2 میلیارد دلار بودجه برای 2020-21 سال مالی آغاز ژوئیه 1 شامل حدود 10.6 میلیون در شاهدانه مالیات بر

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

شهرستان $1.2 میلیارد دلار بودجه برای 2020-21 سال مالی آغاز ژوئیه 1 شامل حدود 10.6 میلیون در شاهدانه مالیات بر درآمد, پول, است که مقامات می گویند کمک خواهد کرد backfill زیان های مرتبط با COVID-19 همه گیر و رکود است.

از 1 ژوئیه سال 2020 به 30 ژوئن 2021, شاهدانه مالیات انتظار می رود را در کمی درآمد بیشتر به این شهرستان از مالیات فروش. در بودجه گزارش ارائه شده به هیئت مدیره شهرستان سرپرستان در جمعه شهرستان اجرایی دفتر گفت که شاهدانه درآمد مالیاتی کمک خواهد کرد جلوگیری از اخراج, جلوگیری از کتابخانه تعطیلی و کاهش ساعات و پرداخت برای همه گیر برنامه های مربوط.

عکس: ملیندا می سوزد

علاوه بر این هیئت مدیره را کنار بگذارند $500,000 تا حد زیادی در شاهدانه مالیات بر درآمد برای یک "صندوق سهام" به کمک آدرس نژادی و تبعیض و نابرابری.

نزدیک به 90 درصد از حدود 271 میلیون دلار درآمد مالیاتی به شهرستان صندوق به طور کلی در 2020-21 خواهد آمد از مالیات بر املاک و بودجه گزارش می دهد. فروش مالیات, تخت, مالیات (پرداخت شده توسط هتل بازدید کنندگان) و شاهدانه مالیات را تا حدود چهار درصد — نسبتا کوچک اما مهم جریان درآمد, مقامات گفت.

"آنها بزرگ نیست تا زمانی که شما آنها را از مخلوط" جف Frapwell دستیار شهرستان اجرایی و بودجه مدیر گفت. "آنها ناچیز دلار است."

بودجه گزارش برآورد مجموع ضرر و زیان به این شهرستان از این بیماری همه گیر در $52 میلیون فعلی و آینده مالی سال از جمله از دست دادن دولت مالیات فروش که اختصاص داده شده برای ایمنی عمومی تحت سرپا نگه داشتن. 172. این شهرستان را به دنبال فدرال بازپرداخت تا 75 درصد از کمبود.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


با رسم از ذخایر صندوق به طور کلی توازن ادیسون کالیفرنیای جنوبی حل و فصل پول و شاهدانه مالیات شهرستان را نجات دهد 135 شغل از برش بلوک در سال مالی Frapwell گفت: هیئت مدیره. که شامل $6.6 میلیون در شاهدانه درآمد برای 42 شغل او گفت: 18 در رفاه کودک بخش بخش خدمات اجتماعی و 24 در کلانتر و مشروط ادارات و منطقه وکیل و مدافع دفاتر.

دو سرپرستان که باید بیشتر دفاع و پشتیبانی شاهدانه صنعت — استیو Lavagnino که نشان دهنده سانتا ماریا دره و دس ویلیامز که نشان دهنده شرقی سانتا باربارا به کارپینتریا دره که در آن ساکنان تقاضاهای مصرانه برای کنترل شاهدانه در گلخانه — گفت که درآمد حاصل از شاهدانه توجیه خود را اغلب منفور موقعیت.

"من خواسته ام خودم را, 'است آن را به ارزش مصرف سوء استفاده برای حمایت از شاهدانه صنعت?'" Lavagnino گفت: در روز سه شنبه. "در بسیاری از مطبوعات منفی و از دست دادن حمایت سیاسی. اما زمانی که من نگاه در بودجه این سال من فکر می کنم آن را به ارزش آن است. من تشکر ما ستاره بخت و اقبال آن را در محل این سال است. ما هنوز کار های زیادی برای کاهش اثرات این صنعت و به همین دلیل من را به ادامه کار به حق آن را دریافت."

در یک مصاحبه ویلیامز گفت: "من فکر می کنم که همه استفاده سیاسی از من گرفته در چند سال گذشته نشان داده شده است که ارزش آن زمانی که ما در حال رفتن به قادر به کمک به نگه داشتن مردم در امن و شاغل در چه حال تبدیل شدن به بدترین رکود اقتصادی در طول عمر ما."

اما ویلیامز افزود: "من متعهد به وجین کردن مردمی که نمی تواند پایبند به قوانین است. من قصد ندارم به رای دادن برای هر عملیات که در خارج وجود دارد در کارپینتریا دره. ما باید استانداردها را حفظ کند."

(در روز پنج شنبه ژوئن 11, هیئت را در نظر بگیرید یک توصیه از شهرستان کمیسیون برنامه ریزی نیاز به سختگیرانه تر ى مجوز شرطی با استفاده از مجوزها برای همه شاهدانه کشت و پردازش.)

بودجه که تصویب شده توسط هیئت مدیره در روز سه شنبه اختصاص 35 درصد از 2020-21 شاهدانه درآمدهای مالیاتی و یا $3.7 میلیون دلار به اجرای قانون و مقررات صنعت خود را. به طور خاص, آن earmarks $1.7 میلیون دلار برای کلانتر $680,000 برای دولت و مالیات, مجموعه, $531,000 برای دفتر دادستان منطقه, $393,000 برای برنامه ریزی و توسعه 137,000 برای شهرستان ها, مشاوره و 100.000 دلار برای بهداشت عمومی و به عنوان بخشی از برنامه شاهدانه.

(علاوه بر این صنعت می پردازد شهرستان مجوز و اجازه هزینه ها: در سال مالی جاری این بالغ بر $2.1 میلیون که نیمی از آن رفت و به شهرستان برنامه ریزی و توسعه.)

هیئت مدیره تصمیم گرفتند به صندوق یک درخواست از شهرستان کلانتر بخش برای 1.2 میلیون دلار به فرم دوم شاهدانه انطباق تیم متشکل از یک گروهبان و چهار کارآگاه و یک مدیر. بخش های موجود در تیم انجام چک پس زمینه در شاهدانه تولید کنندگان و کارکنان خود و انجام حملات در عملیات غیر قانونی.

با توجه به بودجه گزارش بسیاری از شهرستان شاهدانه درآمد میله میله برای یک بار هزینه "تا زمانی که ثبات شاهدانه عملیات در شهرستان و بازار اثرات شناخته شده است." توضیح داد Frapwell "ما فکر می کنم این مهم است که به جریان اصلی درآمد تا زمانی که ما برخی از تاریخچه و ما می دانیم که اپراتورهای آن را از طریق اجازه صدور مجوز روند."

به تاریخ این شهرستان صادر شده است 20 ى مجوز برای شاهدانه کشت و پردازش در حالی که 189 برنامه های کاربردی در خط لوله. حدود 260 هکتار تحت کشت عمدتا توسط تولید کنندگان ادعا می کنند که "قانونی و غیر منطبق با" وضعیت آنها به عنوان درخواست برای شهرستان مجوز.

در تمام این شهرستان را صرف $14.6 میلیون در شاهدانه درآمد مالیاتی در سال مالی آینده از جمله انتقال وجه از میزبانی 2018 2019 و سال مالی جاری. در علاوه بر این به حشیش-هزینه های مربوط به اجرای قانون و مقررات بودجه به سطحی شهرستان کارکنان و جدید سهام صندوق بودجه شامل 3 میلیون دلار در شاهدانه درآمد برای COVID-19 پاسخ مانند ردیابی و ردیابی مرخصی با حقوق برای کارکنان و سرپناه موقت و جایگزین, مراقبت از سایت ها وجود دارد باید یک تجدید حیات عمده این بیماری است.

در نهایت شاهدانه مالیات ارائه خواهد شد $659,000 برای کتابخانه های شهرستان و $195,000 برای دو دوربرد برنامه ریزان در طول 2020-21. یکی از جدید برنامه ریزان را مطالعه ابزار در مقیاس انرژی خورشیدی و دیگر نگاه خواهد کرد در اصلاحات مربوط به حشیش فرمان ویلیامز گفت.


ملیندا می سوزد داوطلبان به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در سانتا باربارا به عنوان یک خدمت به جامعه است. او ارائه می دهد اخبار و گزارش های متعدد در نشریات در همان زمان به صورت رایگان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب