Santa Barbara County Copes با COVID افزایش

یک سطح معینی از freakout می گیرد در میان کارکنان هنگام شنیدن یک همکار آزمایش مثبت برای COVID-19. آن را خسته کن

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

یک سطح معینی از freakout می گیرد در میان کارکنان هنگام شنیدن یک همکار آزمایش مثبت برای COVID-19. آن را خسته کننده و حتی ترسناک وضعیت برای همه. بیماران باید خود جدا نگران کننده اگر آنها را تا پایان در ICU. برای سلامت عمومی آن ها انتظار بازی به عنوان دولت-اجرای تست امکانات اشباع شده. برای مشتریان — خوب پوشیدن ماسک, همه, و شستن دست های خود را.

سانتا باربارا شهرستان halcyon 1 در 100 مثبت تست رای — فقط یک ماه پیش به یک عفونت در هر 10 نفر تست شده در هفته های اخیر. که پرسش: کسی که در خط بعدی به آلوده می شود ؟ پیدا کردن کار برای شهرستان را 68 تماس با ردیاب را که صدها خواستار تلاش برای قرار دادن هر کسی که در تماس با بیمار مثبت. اما این سیستم کار میکنه ؟


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بسیاری از مردم آب گرفتگی دولت رایگان و تست سیستم — برخی فقط از روی کنجکاوی آن را مصرف 8-10 روز برای نتایج برای رسیدن به این شهرستان است. یک تست از طریق پزشک خصوصی می تواند هزینه $130 و برخی از مکان آنها را محدود به بیماران علامت دار. پوشش بیمه آزمون; برای ایجاد آزمون ها پرداخت شده توسط فدرال بهداشت منابع و خدمات دولت است.

گرفتن تست شده

"من فقط به حال یک تجربه جالب" لئو Raabe گفت. Raabe برق قبل از پیوستن به امید مدرسه منطقه به عنوان دستیار آموزش. او به پایان رسید سال تحصیلی ضبط تصویری درس برای درس و سپس بازگشت به برق برای تابستان مشغول به کار در یک فروشگاه مواد غذایی که در مورد نیمه راه انجام می شود.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدلئو Raabe به پایان رسید تا در Solvang برای coronavirus آزمون; دیگر سریع گزینه بود اخنرد. او را بازیافت و در کار او تجارب خود را با مستقل است.

"من شروع به داشتن بسیار خفیف علائم" Raabe گفت: "و من می خواهم که کار را برای دو هفته."

گرفتن یک آزمون خود یک ماجراجویی. اما پس از نتیجه مثبت وارد Raabe منتظر یک هفته به شنیدن از یک تماس تحقیقی. او در نهایت phoned شهرستان است. Raabe گزارش داد که کسی جواب تماس خود را گفت: "تماس با ردیابی وضعیت ظروف سرباز یا مسافر است." او بحث را با یک ردیاب روز بعد به عنوان مردم او گفت: تماس تحقیقی در مورد. "من حدس می زنم این شهرستان هنوز در تلاش برای گرفتن با خروش" Raabe گفت.

در زمان county دریافت یک روگرفت از نتایج آزمون از دولت, حسابداری برای بزرگ خوشه در موارد مثبت. اما یک هفته-به علاوه تاخیر در یادگیری در مورد هویت باعث می شود تماس با ردیابی تقریبا بی فایده; جن است که به خوبی از بطری توسط آن است. برای غلبه بر تاخیر بهداشت عمومی به تازگی خواسته کارفرمایان برای گزارش آنچه که می شنوند از کارکنان خود را به طوری که ردیابی می توانید شروع کنید هر چه زودتر. دولت به وظیفه 30 از آن تماس ردیاب برای تماس با سانتا باربارا موارد است.

پرستار محققان در انجام اولین غربالگری عمومی کانتی سلامت, سخنگوی جکی رویز گفت: به دنبال تماس با تحقیقی که می توانید به عنوان بسیاری از 120 نفر در این دوره از یک روز. یافته های آنان نشان می دهد که حدود 5-10 مردم در حال تماس با یک علامتی فرد است. مقامات بهداشتی دولت فرستاده 15 بیشتر ردیاب به این شهرستان در هفته گذشته و دیگری 15 آغاز خواهد شد کار در هفته آینده. همه ردیاب ها آموزش دیده در آکادمی های اجرا شده توسط UC سان فرانسیسکو.

یک کارمند بیمار باید در خانه بمانند و منزوی کردن تا سه روز پس از علائم از بین برود به طور کامل. اما اگر سه کارمند گزارش بیمار در عرض دو هفته آن را در نظر گرفته شیوع گفت: رویز.

نامه از نگرانی

تعدادی از کارکنان که در کسب و کارهای محلی نوشته اند به مستقل خود را نگران مدیران و همکاران که آیا پوشیدن ماسک یا پاکسازی ساختمان به طور منظم و اجازه می دهد که بسیاری از مشتریان به فروشگاه های اجتماعی که فاصله غیر ممکن می شود. حتی بیشتر مربوط به زمانی است که مدیران نیست بگویید کارکنان که یک کارمند بیمار شدن.

این مستقل تماس تمام فروشگاه ها که در آن کارکنان به حال ابراز نگرانی کرد و با دریافت پاسخ از روابط عمومی خود را سخنگویان. هر تایید آنها تا به حال کارکنان است که می خواهم بیمار شده و گفت: آنها می خواهم هر یک از تمیز کردن عمیق و درستی به اطلاع کارکنان خود را.

فروشگاههای جعبه بزرگ در Goleta — مانند خانه انبار — دیدن هزاران نفر از مشتریان و ده ها تن از کارکنان. آنها را به حال مثبت کارکنان; این امر می تواند فوق العاده اگر آنها نیست. مارگارت اسمیت در انبار خانه را روابط عمومی در آتلانتا بلافاصله پاسخ داد. او گزارش داد که سه هفته پیش یکی از کارکنان بود که COVID اما در حال حاضر به طور کامل بهبود خواهد بود و بازگشت به کار به زودی. شرکت به پرداخت هم به بیمار و کارکنان و همچنین به کسانی که برای مراقبت از بیمار و اعضای خانواده او گفت:.

کسب و کار میدانند که خبری از فعال COVID مورد می ترساند و مشتریان که از نظر قانونی نمی توانند در مورد موضوع خصوصی از یک کارمند بهداشت. هنگامی که کارکنان از مواد غذایی محلی گفت: مستقل که یک همکار بیمار بود یک مدیر که برداشت تا تماس آنقدر متلاطم او آویزان و خبرنگار.

چند روز بعد ما یک تماس از فروشگاه دفتر شرکت تایید کارمند, وضعیت, که تا به حال باقی مانده است که نشانه توسعه یافته است. این سخنگو گفت: این اولین مورد در میان خود, Santa Barbara, فروشگاه ها.

همه گیر پروتکل

فقط در مورد همه چیز فکر می کنیم ما می دانستند در مورد COVID در ماه مارس تغییر کرده است. آن را هنوز هم گسترش می یابد از طریق سرفه و عطسه و مردم هنوز هم در حال مرگ — اما ما یاد گرفته ایم که در صورت پوشش کمک به کوتاه شدن گسترش است و افراد نه تنها افراد مسن و ایمنی بدن به خطر بیافتد می تواند تبدیل به بسیار بیمار است. "تحت بررسی" همچنان بزرگترین گروه شهرستان است که برای ردیابی عفونت نقطه حدود نیمی اما "تماس نزدیک" است 20 درصد و "کل جامعه گسترش" نشان دهنده 15 درصد است.

دستورالعمل برای کارفرمایان با توجه به بهداشت عمومی جکی رویز شامل 15 دقیقه قاعده — اگر کارکنان بودند نزدیک تر از شش پا را با هم به مدت 15 دقیقه یا بیشتر بدون پوشش صورت در بد تهویه اتاق آنها شده اند در تماس نزدیک. زمان شروع دوره 48 ساعت قبل از علائم و یا یک تست مثبت و 10 روز پس از آن.

به عنوان برای تمیز کردن عمیق آن توصیه می شود اما آن را تا به کسب و کار گفت: رویز. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری رئوس مطالب است که عمیق تمیز شامل هر دو اجازه میکروب ها حل و فصل می شود و یا تهویه برای 24 ساعت و پس از آن مشترک و فردی فضاهای, به خصوص بالا لمسی مکان تمیز و ضد عفونی.

آن را دشوار است تصمیم به سفارش یک کسب و کار ، کمی شناخته شده در مورد COVID-19 و چگونه از آن است که انتقال رویز گفت. "ما باید به تکیه بر پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله برای محافظت از مردم است." در شهرستان بس-و-دست برداشتن از حروف در حال آماده شده است. "ما امیدواریم که برای دیدن انطباق" گفت: شهرستان وکیل مایکل Ghizzoni "و به مردم پشت در کسب و کار با خیال راحت. اما ما خواهید بود در دادگاه اگر آموزش و پرورش و پذیرش شکست است."

کارمندان نگران ایمنی محل کار می توانید فایل با Cal/OSHA رویز توضیح داد. علاوه بر این شهرستان می پذیرد "انطباق نگرانی" در اینجا.

پوشیدن ماسک

در مارس سابق ایندی کارآموز کریس سلکدو نوشت: تند و تلخ سرمقاله توصیف مادر خود را در مصیبت دوره نقاهت بعد از COVID-19. او می خواهم بیمار افتاده در ماه مارس در یک سخاوتمندانه ترک از Costco با توجه به وضعیت موجود. او رفت و از اتاق اورژانس به مراقبت های ویژه به ونتيلاتور در یکی کوتاه هفته. "[O]n شنبه 4 آوریل پدر من تولد قلب او متوقف شده است. او تا به حال برای احیا شود و پس از صرف هفته سه بعدی در پزشکی ناشی از کما. همانطور که من نوشتن این, او است که هنوز هم در مرکز توانبخشی به معنای واقعی کلمه یادگیری چگونه به راه رفتن دوباره," او نوشت.

"ما می تواند به توقف این تجربیات از طریق کوچک و ناخوشایند و اقدامات. پوشیدن ماسک خود را. شستن دست های خود را. فاصله اجتماعی."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب