Santa Barbara County COVID-19 مورد ضرب بهداشت عمومی اطلاعات متناقض با لامپوک زندان

سانتا باربارا کانتی عمومی وزارت بهداشت گزارش اضافی 109 ساکنان که تست مثبت برای COVID-19 دوشنبه آوردن این شهرس

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا کانتی عمومی وزارت بهداشت گزارش اضافی 109 ساکنان که تست مثبت برای COVID-19 دوشنبه آوردن این شهرستان را در مجموع به 722.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


شدید سنبله در موارد است که در درجه اول نسبت به لامپوک زندان فدرال که در آن همه 1,162 زندانیان در حال آزمایش در میان شایع شیوع. عمومی وزارت بهداشت گزارش داد که 100 109 موارد شنبه شد زندانیان در لامپوک ،

اما وجود دارد غیر قابل توضیح اختلاف بین مقامات زندان و شهرستان مقامات بهداشت عمومی. پس از همه گیر, ضربه, اختلاف واقعی تعداد زندانیان بیمار شده اند گسترده تر و نه نهاد شده است قادر به توضیح دهد که چرا.

عمومی وزارت بهداشت روزانه COVID-19 مورد گزارش تراز وسط قرار دارد با اداره فدرال زندانها' گزارش. روز چهارشنبه برای مثال اداره فدرال زندانها گزارش 172 موارد مثبت بین زندانیان و کارکنان زندان است. در روز پنجشنبه گزارش شده است که تعداد شروع به پریدن کرد به 599. 427 مورد اختلاف است که هنوز هم inexplainable.

از 722 موارد عمومی وزارت بهداشت گزارش county گسترده 360 باید به طور کامل بهبود یافتند. از نه غیر زندان موارد گزارش روز شنبه دو زندگی در منطقه unincorporated از Goleta دره و Gaviota; یک زندگی در Santa Ynez دره; چهار زندگی می کنند در سانتا ماریا; و دو زنده در لامپوک در خارج از زندان است.

شهرستان فعال موارد (و نه از جمله آنهایی که از زندان), 51 نفر در حال نقاهت در خانه; 24 نقاهت در بیمارستان 12 نفر از آنها در بخش مراقبت ويژه; شش در حال بررسی یک به روز رسانی; و نه نفر از ویروس.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب