سانتا باربارا شهرستان بازدید مکث در بازگشایی مراقبت شخصی خدمات

هر چند در هفته گذشته در شهرستان سانتا باربارا به نظر می رسد در یک مسیر سریع به بازگشایی بیشتر کسب و کار و شخم

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

هر چند در هفته گذشته در شهرستان سانتا باربارا به نظر می رسد در یک مسیر سریع به بازگشایی بیشتر کسب و کار و شخم زدن از طریق به دولت در مرحله بعدی جدید, شیوع داخل سانتا ماریا آسایشگاه هفته گذشته مجبور شهرستان به عقب نگه دارید.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پیش بینی reopenings از مراقبت های شخصی خدمات در خود نگه دارد. کسانی که کسب و کار شامل, اما نه محدود به:

  • Estheticians
  • مراقبت از پوست و لوازم آرایشی خدمات
  • Electrology (حذف دائمی مو)
  • ناخن سالن
  • هنر بدن حرفه ای
  • سرو خال کوبی
  • پیرسینگ, مغازه
  • ماساژ درمانی (از جمله غیر تنظیمات بهداشت و درمان)
  • کسب و کار ارائه لوله های الکترولیز و اپیلاسیون

در اوایل این هفته پنج ساکنان این کشور اوکس مرکز مراقبت درگذشت COVID-19. از وزارت بهداشت در تازه ترین گزارش, 14 کارکنان و 25 ساکنان آلوده می شوند. به دلیل شیوع اعتماد به نفس در بازگشایی بیشتر کسب و کار کاهش یافته است.

"از فراوانی از احتیاط و برای ایمنی از همه اعضای جامعه به ویژه آسیب پذیر ما بهداشت عمومی رهبری تصمیم گرفته است برای نگهداری بیشتر بازگشایی," دکتر گفت: Henning Ansorg شهرستان بهداشت عمومی افسر. "ما می خواهیم همه ساکنان را به این زمان برای ارزیابی چگونه آنها می تواند به محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به مردم خارج از خانه های خود. این ویروس را ادامه خواهد داد به گسترش مگر اینکه ما را به عمل به آن را متوقف کند."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب