سانتا باربارا شهرستان حرکت نزدیک تر به خرده فروشی شاهدانه در منطقه Summerland

سانتا باربارا شهرستان نزدیک تر به پیدا کردن مناسب گلدان مناسب برای منطقه Summerland در روز سه شنبه در میان ده

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

سانتا باربارا شهرستان نزدیک تر به پیدا کردن مناسب گلدان مناسب برای منطقه Summerland در روز سه شنبه در میان ده ها نفر از ساکنان با ضربه خرده فروش آینده، صرف نظر از متقاضی.

اگرچه هیئت نظارت در بررسی یا فرایند انتخاب متقاضیان استورفرون شرکت نمی کند، اما برگه های امتیازی مبتنی بر معیار ها را برای امتیاز دهی و انتخاب متقاضیان در جلسه سه شنبه تأیید کرد. سرپرستان دو برگه امتیازی 4-1 را با چند تضعیف اضافی تصویب کرده اند. چهارم سرپرست منطقه پیتر آدام حرکت به دادن وزن بیشتر به پارکینگ طرح ضربه و کمتر به کنترل بو در ورق نمره دوم.

اولین سرپرست منطقه داس ویلیامز همچنین می خواست برای تغییر بیشتر نمره و اضافه کردن وزن بیشتر به رتبه مشارکت جامعه، اما حرکت خود را کشش با دیگر سرپرستان به دست آورد. اکثریت قاطع از نظر کنندگان عمومی در برابر یک فروشگاه در Summerland یا Carpinteria 'sبابا نوئل لین صحبت کرد، ادعا می کنند که ورودی جامعه به اندازه کافی در این روند وجود دارد.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


به عنوان یک روزنامه رایگان هفتگی جامعه، ما باید تکامل و رشد به منظور ماندن مرتبط و رشد در فضای دیجیتال. اگر گزارش ما در مورد جامعه سانتا باربارا برای شما مهم است، ما امیدواریم که شما ما را در تامین آینده ای قوی برای روزنامه نگاری در منطقه ما با حمایت از مستقل از طریق اشتراک دیجیتال به ما ملحق Independent.com. اخبار فوری، محتوای انتقادی و چاپ ما همیشه آزاد خواهد ماند، اما حمایت شما به ما اجازه خواهد داد تا حتی سازگارتر، با کیفیت تر، روزنامه نگاری مستقل ایجاد کنیم.

پس لطفا

-لطفا نام یا عضویت در سیستم



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب