Santa Barbara County سه شرکت واحد واکنش نشان می دهد موفقیت

در زمانی که جامعه آمریکا است که مورد نقد و هنگامی که و چگونه مأموران اجرای قانون باید مستقر شهرستان سانتا بارب

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

در زمانی که جامعه آمریکا است که مورد نقد و هنگامی که و چگونه مأموران اجرای قانون باید مستقر شهرستان سانتا باربارا منتشر شد گزارش این هفته جزئیات کار سه "Co-پاسخ" واحد است که در آن متخصصان سلامت روانی در حال همکاری با کلانتر, نمایندگان در تماس برای خدمات. در سانتا باربارا کانتی دو تیم گشت در سراسر جنوب شهرستان و هفت روز هفته در حالی که یک دسته در شمال شهرستان, از دوشنبه تا جمعه; همه از افسران لباس در چوگان به جای لباس سنتی.

از 703 بهداشت روانی تماس با 911 کنندگان در ماه مارس, آوریل, مه, 363 بودند به کار گرفته شده توسط شرکت تیم های واکنش و در نتیجه فقط هفت بازداشت. در 147 تماس افراد تلقی می شد به طور بالقوه خودکشی اما تنها 25 تماس حاصل در افراد تلقی می شود یک تهدید فوری برای خود یا دیگران نیاز به قرار دادن در "5150" روانپزشکی واحد دارای حداقل سه روز است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


راه اندازی به عنوان یک پاسخ به موشکافی بیش از policing بهداشت روان در موارد Co-پاسخ تمایل به کاهش زمان و خطر آن طول می کشد برای مقابله با مردم در گرما از یک بحران. در گذشته, آن را گرفته تا زمانی که دو ساعت برای ماموران لباس شخصی به پیوست توسط متخصصان سلامت روانی در تماس های از این نوع است. در بدترین سناریو چنین برخوردهای بین یونیفورم افسران آموزش دیده برای ارائه سفت فرمان و کنترل قیافه — و کسانی که در بحران می تواند فرار و کشنده است. واحد طراحی شده برای کاهش چنین خشونت نگه داشتن بیمار روانی مردم از زندان و آزاد کردن نمایندگان برای تماس های دیگر برای خدمات.

اعداد ارائه شده در این دوشنبه گذشته در یک گردهمایی از شهرستان "پله" برنامه به نظر می رسید به این تحمل است. دکتر Cherylynn لی تخمین زده است که 363 ساعت صرف شده توسط شرکت تیم های واکنش است 363 ساعت که در غیر این صورت خواستار زمان سوگند یاد کردند. آن را به عنوان سوگند افسران صرف 759 ساعت در پاسخ به این تماس.

سانتا باربارا co-پاسخ برنامه آغاز شده به عنوان یک تهی دست یک بار در هفته, هر هفته پروژه آزمایشی در اواخر سال 2018 در يک سرهنگ ادی Hsueh. این رشد به استخدام دکتر لی و بهار گذشته برنامه — پس از آن تنها یک تیم — نگاه به نان تست با تنها اختصاص معاون مطمئن باشید او خواهد بود فرستاده گشت. روان-سلامت طرفداران بسیج این شهرستان سرپرستان تایید موقت بودجه و کمک مالی دو طریق به صندوق برنامه های جاری.

شهر سانتا باربارا اداره پلیس آغاز یک برنامه مشابه اما هرگز تبدیل به یک تخصص انتساب. شهر مجاز افسران به دنبال اضافه کاری به کار این شرکت پاسخ, جزئیات, اما این رویکرد فاقد پیوستگی. زمانی که COVID بحران کمک هزینه بودجه منحرف شد به بی خانمان اضطراری تلاش. دکتر لی شده است بحث در مورد برنامه اجازه می دهد تا شهرستان با همکاری تیم های واکنش به گشت زنی در محدوده شهر اما هیچ توافق شده رسمی. اگر پول نداشت شی وجود دارد کار را برای پنج جمله تیم گفت: Lee ذکر است که در شمال شهرستان تیم در حال حاضر در حال گسترش نازک است.

به طور کلی سانتا باربارا شهرستان را اجرای قانون هزینه شروع به پریدن کرد از $167 میلیون دلار 254.7 میلیون بیش از دهه گذشته است. که بزرگترین پرش درگیر زندان شهرستان عملیات آن افزایش یافته است از $36 میلیون دلار به 66 میلیون منعکس کننده هزینه های اضافی در ارتباط با ساخت و ساز و نیروی انسانی از یک soon-to-be-افتتاح شمالی زندان شهرستان است. غیر-زندان بودجه برای کلانتر دفتر افزایش یافته است از $64 میلیون دلار به 88 میلیون دلار در آن زمان بود. مشروط شروع به پریدن کرد از $38 میلیون دلار به 58 میلیون و دادستان منطقه افزایش یافته است از $17 میلیون دلار به 27 میلیون.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن