سانتا باربارا دا اتهامات هالیوود تولید دیوید Guillod با تجاوز

هالیوود تولید دیوید Guillod تبدیل خود را به سانتا باربارا مقامات روز دوشنبه پس از چند سال تحقیقات منجر به او ک

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

هالیوود تولید دیوید Guillod تبدیل خود را به سانتا باربارا مقامات روز دوشنبه پس از چند سال تحقیقات منجر به او که متهم با 11 جنایت فقره تجاوز به عنف و آدم ربایی به ارتکاب تجاوز به عنف و تجاوز به عنف از یک دارو قربانی.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به اتهام ضرب و جرح و با توجه به شکایت ثبت شده توسط سانتا باربارا دادستان منطقه جویس دادلی رخ داده است در برابر سه نوع مختلف زنان در مارس 2012 دسامبر 2014 و ژانویه 2015.

در دسامبر 14, حمله Guillod گزارش تجاوز کارمند سازمان استعداد در طول یک شراب عقب نشینی در شهرستان سانتا باربارا. ژانویه حمله صورت گرفت در لس آنجلس اما ظاهرا درگیر یک شهرستان سانتا باربارا ، Guillod بهترین و شناخته شده به عنوان یک تولید کننده فیلم های اتمی ورزش و Netflix را استخراجتکذیب اتهامات.

عکس: سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتر

"اتهامات پرونده پس از تحقیقات گسترده انجام شده توسط سانتا باربارا شهرستان کلانتر و اداره پلیس لس آنجلس در حالی که مشغول به کار در رابطه با وکلای منطقه سانتا باربارا کانتی و لس آنجلس کانتی" دادلی دفتر گفت: در آزادی مطبوعات. "پس از بررسی تمام شواهد Santa Barbara County District درخواست وکیل قضایی از دادستان منطقه لس آنجلس به تعقیب شمارش 4-11 در سانتا باربارا."

Guillod رزرو شده بود در زندان شهرستان با قرار وثیقه تعیین شده در $3 میلیون نفر است. اگر شمارش در همه محکوم به او چهره یک پتانسیل جمله از 21 سال زندگی در زندان است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن