سانتا باربارا آسانسور درب در COVID

یک بی سر و صدا باردار — شاید حتی پربرکت — وزوز ارتعاش بالا و پایین خیابان دولت بعد از ظهر روز جمعه از هیلی به

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

یک بی سر و صدا باردار — شاید حتی پربرکت — وزوز ارتعاش بالا و پایین خیابان دولت بعد از ظهر روز جمعه از هیلی به صلا خیابان به عنوان واکر gawkers تلفن سخنوران و خوشه های selfie-wielding دوستان در زمان قبل از تفرجگاه قدم زدن قبل از رسمی و تاریخی — زمان شروع از 4 بعد از ظهر زمانی که خیابان دولت افتتاح شد تا عبور و مرور و بسته به ترافیک. این بخشی از یک پیشنهاد از جان گذشته شهرداری مشغول به کار در رابطه با مرکز شهر تجار برای پرش شروع به مرکز شهر را به شدت بیمار اقتصاد است.

جمعه شب نشانه آغاز رسمی از برخی از آنچه در شهر هال به برند به عنوان عملیات بلند کردن سانتا باربارا اولین بار در نه هفته است که رستوران را مجاز به باز کردن درهای خود را به مشتریان هر دو در داخل و خارج. تالار شهر — تحت فشار قرار دادند توسط یک ad hoc نیروی کار آغاز شده توسط شهردار کتی Murillo — این است که نه تنها اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی اما برای گسترش عملیات را به پیاده رو. در بال در حال گسترش به پارکینگ شهرستان فضاهای پارکینگ و حتی خصوصی پارکینگ. با انجام این کار فکر است که آن را به اندازه کافی ایجاد فضای اضافی به طوری که رستوران را می توانید در مشتریان کافی برای تبدیل شدن به لحاظ اقتصادی قابل دوام در حالی که در همان زمان حفظ شش پا اجتماعی-فاصله حکومت اصرار بر دولت و شهرستان مقامات بهداشت عمومی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


فراتر از آن وجود دارد این عنصر از سرگرم کننده — یک حس هیجان و تجربه — طراحی شده به منظور جلب مشتریان و ساکنان را به مرکز شهر که مدتها پیش تبدیل به یک مجموعه برای یک کتاب مکاشفات یوحنا زامبی تکرار شده است. چگونه آن را تمام می لرزد هنوز دیده می شود; به عنوان هر کس موافق وجود دارد به سادگی هیچ وقت برای لباس تمرینات. برای یک سالن شهر هر دو مشهور و بدنام برای سنگ زنی سرعت آن زحمت روند مشورتی سرعت که با آن مقامات منتخب و مدیران شهرستان باید کار می کرد به بازگشایی خیابان دولت بوده است چیزی کمتر از whiplash القا.

در صبح روز جمعه, شهرستان, مدیر پل کیسی امضا اضطراری سفارشات اجازه تغییرات به آنچه که می توانید و نمی تواند اتفاق می افتد نه تنها در خیابان دولت, اما همه جا در داخل محدوده شهر است. در بعد از ظهر جمعه, شهرستان, مدیر, دستیار نینا جانسون و شهر جدید توسعه اقتصادی تزار Jason Harris ملاقات در 500 بلوک از خیابان دولت با حدود 30 رستوران اپراتورهای. در این جلسه اعلام کرد که یک ساعت قبل از آن شروع شد که بحث در مورد محاسن پیاده رو و جداول در مقابل در خیابان ناهار خوری و صندلی چرخدار دسترسی زمینی جعبه و تسهیلات می شود ساخته شده برای وسایل نقلیه اضطراری و تحویل کامیون. بیشترین حضور و غیاب عینک ماسک.

عکس: آریل Calonneشهرستان مدیر پل کیسی علائم اضطراری جهت باز کردن دولت خیابان به پیاده و پیاده رو به رستوران.

پیش از آن در روز دادستان شهرستان آریل Calonne اذعان تالار شهر بود و در واقع نقل مکان کرد "بسیار سریع" با تاکید بر اینکه تلاش شده است همه چیز در مورد کار تیمی است. "همه ما آموخته از الکساندر Haig" این به طور معمول deadpan Calonne شوخی با اشاره به یک بار وزیر امور خارجه که معروف اعلام کرد "من در اینجا" فقط پس از آن رئیس جمهور رونالد ریگان بود به ضرب گلوله کشته و زخمی می شود قاتل جان Hinckley جونیور "این تیمی که مهم نیست فردی دستاورد است."

این موضوع از الکل به طور طبیعی باقی می ماند پرواز در پماد و یکی که با صدای بلند وز وز. آن را مشروب الکلی — آبجو و شراب و ارواح — که نگه داشته اند خیابان دولت زنده در دوران قبل از همه گیر اقتصادی افسردگی است و البته فروش الکل است که ارائه این حاشیه است که توسط بسیاری از اپراتورهای مرکز شهر پژمرده رشد یا شکست است. اما آیا صاحبان رستوران, شراب مزه و هنر و صنعت آبجو emporiums می توانید فروش مشروبات الکلی در خیابان های شهر Calonne گفت: یک موضوع برای دولت الکل نوشیدنی برد کنترل (ABC) برای تعیین. اگر چه ABC در حال حاضر صادر شده پنج اضطراری سفارشات را اجازه چنین آسان تر برای به دست آوردن در حال حاضر دولت آژانس کمبود کارکنان به روند چنین برنامه های کاربردی. دفاتر خود را نیز از طریق بسته های تعطیلات آخر هفته تا سه شنبه.

برای کمک به این روند ساده تر آنتونی واگنر است که به سرعت در حال ظهور به عنوان عملکردی معادل سوئیس امی چاقو در تالار شهر است برگزاری یک نشست مجازی بعد از چهارشنبه صبح ساعت 10:30 برای هر کسی که به دنبال به مناسب ارائه مدارک به ABC. Wagner — که در خدمت به عنوان رئیس پلیس لری Luhnow را consigliere و دپارتمان سخنگو — اخیرا reassigned به شهر, مدیر, دفتر, که در آن او است و او است که کمک به شهرستان مدیر پل کیسی با بحران ارتباطات و شهردار کتی Murillo نقاط صحبت کردن در مورد چگونه به بهتر ارائه نقاط صحبت کردن. واگنر به عنوان مثال کمک به تولید Murillo 12 دقیقه شهرداری آدرس که او تحویل داده و از میز کار خود را در تالار شهر دفاتر پیش از آن در هفته.

برای برخی در مرکز شهر هتلداری و رستوران در صنعت واگنر دیده شده است به عنوان معادل ترول زیر پل هنگامی که آن را می آیند به ویژه مقدرات برای رویدادهای خاص است که در آن الکل درگیر شده است. به حدی که درست واگنر در حال حاضر با صدای بلند آواز از دیگر سرودی. او گفت که او کمک خواهد کرد هر کسی که می خواهد آن را به پر کردن ABC برنامه به طوری که آنها نمی تواند منعکس درایو آنها را به آژانس ونتورا دفاتر و دست و تحویل آنها در روز پنج شنبه. اگر همه به خوبی می رود, واگنر گفت: آنها باید مصوبات توسط جمعه بعدی. او تخمین زده وجود دارد می تواند به عنوان بسیاری از 389 چنین برنامه های کاربردی.

"ما قصد داریم به اطمینان حاصل شود آن را در یک رایگان برای همه وجود دارد اما کار ما این است که به اطمینان حاصل شود که این کسب و کار موفق در این پر سر و صدا زمان" واگنر اعلام کرد. "ما در برابر آن. ما نمی باید لوکس نشستن و فکر کردن در مورد آن را برای دو هفته."

شهردار سابق هال Conklin — در حال حاضر رهبری رهبری یک کمیته متشکل از مرکز شهر بازرگانان و صاحبان ملک تجاری لابی سالن شهر برای تسریع و کمتر دست و پا گیر طراحی فرایند بررسی — دادن دولت فعلی نمرات بالا برای ایجاد تغییرات بزرگ تحت مهلت های تنگ. Conklin شده است congenially صریح انتقادات خود را از شهر بوروکراسی در ماه های اخیر اما گفت که او زده بود با نشاط است که با مسئولان شهرستان شده اند در پاسخ به beefs توسط تجار محلی در طول بیماری همه گیر.

یک ملک مالک شکایت در طول های اخیر زوم نشست که او نمی تواند قرار دادن جداول در پاسیو در فضای باز به دلیل برخی از اختلاف نظر در مورد رنگ چتر. پاسخ از یکی از بالا رتبه بندی بوروکرات حضور در این نشست این بود, "'من تماس بگیرید و ما مراقبت از آن,'" گفت: Conklin.

عکس: Daniel Dreifussشهر آماده برای نزدیک خیابان دولت در هیلی قبل از پیاده تفرجگاه باز در روز جمعه بعد از ظهر.

Conklin به یاد می آورد یک بار نه که مدتها پیش وقتی بابا Barbarans اجازه داده شد به راه رفتن بالا و پایین خیابان دولت, در حالی که پرستاری یک نوشیدنی از یک ظرف باز. او به یاد می آورد بزرگی مستی مبارزه با شکستن در De la Guerra پلازا در آخرین روز از فیستا در سال 1980. زمانی که پلیس نشان داد تا به سرکوب اختلال اعضای جمعیت شروع به پرتاب بطری های آبجو در افسران. بعدی توصیه پلیس بودند در مقابل شورای شهر خواستار ممنوعیت پیاده رو میکنید. آنها آن را کردم. "شما استفاده می شود قادر به راه رفتن بالا و پایین خیابان دولت با مارگاریتا" Conklin به یاد می آورد.

خود را گسترده تر ، به حد مشروب مجوزها ممکن است مشکل ساز ABC است که نه تنها مقصر است.

نه هر کس است mollified. جیم ناقوس از سیما شرکت — یکی از بزرگترین تجاری صاحبخانه و شرکت مدیریت در سانتا باربارا است را رد کرد و شهر سالن gyration به بازگشایی اقتصاد به عنوان "بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر است." ناقوس معتقد است که COVID عفونت رای هرگز توجیه شدید اقدامات حفاظتی صورت گرفته و که این اقدامات در جای خود باقی مانده بیش از حد طولانی است. بسیاری از کسب و کار هرگز دوباره او پیش بینی کرد. فرماندار مرحله 1 او گفت شبیه به یک "نمی احیای بیمار" نظم در حالی که مرحله 2 ناشی از "ارگان های حیاتی شکست" در بیمار است. ناقوس است و با توجه به طرح دعوی در دادگاه در مقابل سالن شهرستان, شارژ که شورا رای این جمعه به گسترش اخراج حمایت برای تجاری و مسکونی مستاجر واجد شرایط به عنوان یک قانون اساسی از حقوق مالکیت.

به عنوان سانتا Barbarans تلاش برای آمدن به شرایط با شروع اقتصاد هنجارهای خاصی از دست داده اند بدست در طول راه. کلید میان آنها سانتا باربارا تعهد به فرایند طی آن مذاکرات و تصمیم گیری های انجام شده در نظر کامل با فرصت های ارائه شده برای هر کس به صدای سنج ایجاد کردن. این مذاکرات از شهردار ویژه نیروی کار به عنوان مثال بود و نه محدود توسط دولت عادی باز جلسه ، این تا حدودی به دلیل نبود نیروی کار ایجاد شده و مجاز توسط تمام اعضای شورای خود را, اما فقط با شهردار. به همین ترتیب با شهرستان های طولانی در گزارش بازگشایی اقتصاد بود که به تصویب هیئت ناظران این جمعه و تایید شده توسط فرماندار. این گزارش به وجود آمد از 27 جلسات انجام شده توسط 350 ذینفعان اما هیچ کدام از این تجمعات محدود بود توسط دولت جلسه عمومی ،

حتی به عنوان دولت تلفات از COVID همچنان به صعود بسیاری از شهرستان — سانتا باربارا گنجانده شده است — دیده می شود هیچ جدید مرگ و میر در دو هفته گذشته و یا بسیار کم است. اگر چه تعداد موارد در سانتا باربارا در ادامه به رشد می کنند -- در حال حاضر گذشته از 1500 — درصد زیادی شامل زندانیان در لامپوک زندان. بسیاری از کسانی که از جامعه بزرگ در حال حاضر به بهبود است. نیاز به تخت بیمارستان باقی مانده است کم تر از دو هفته به عنوان تقاضا برای مراقبت ويژه تخت و هواکش. محلی مقامات بهداشت عمومی گزارش با داشتن بیش از اندازه کافی ماسک ، روپوش و دستکش به گذشته برای دو هفته آینده و بطور قابل توجهی ظرفیت بیشتر به روند COVID آزمون — 900 یک روز نسبت به تقاضای موجود.

هر دو شهرستان و مسئولان شهرستان اصرار دارند که اگر یک پرش در موارد یا تقاضا برای اضافی در بیمارستان منابع آنها پروتکل در محل به "شیر ترمز."

در غیر این صورت شورای شهر برنامه ریزی شده است برای برگزاری یک نشست ویژه پنجشنبه آینده به تصویب اورژانس اقدامات انجام شده را به نام خود شهر مدیر پل کیسی. که حکم منقضی 2 ژوئن. در این میان شهردار Murillo خواسته است که افرادی که جمع آوری خارج از پوشیدن چهره پوشانده اند.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن