سانتا باربارا با زندگی توجه به خواسته های

"اولین چیزی که من فقط می خواهم بگویم این است که من متاسفم" گفت: Councilmember کریستن Sneddon این هفته پس از نم

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

"اولین چیزی که من فقط می خواهم بگویم این است که من متاسفم" گفت: Councilmember کریستن Sneddon این هفته پس از نمرات بابا Barbarans دوباره به خیابانها در اعتراض به مرگ جورج فلوید و تاریخی کشتار غیر مسلح سیاه آمریکایی توسط افسر پلیس سفید. "من متاسفم برای همه در جامعه است که به مبارزه خیلی سخت شنیده می شود. که به منظور بالا بردن صدای خود را به طوری با صدای بلند و در چنین اعداد به احساس می کنید که ما عمل خواهد کرد."

اسندون و همکاران او رای دادند به اتفاق آرا روز شنبه به صورت یک قطعنامه در محکومیت خشونت پلیس و اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. تنها پیشنهاد تغییر به وضوح آمد از Councilmember مایکل جردن که خواسته است که واژه "ملی" برای توصیف خشونت پلیس بود با جایگزین اصطلاح دیگری که بازدید نزدیک به خانه. "به نظر می رسد مانند تلاش برای فاصله این موضوع دور از ما," اردن گفت: "به جای به رسمیت شناختن آن را نیز ما مسئله است." همکاران او موافقت کرد برای تجدید نظر در زبان است.

این شورا همچنین قول داد برای شروع فرآیندهای ایجاد مستقل پلیس بررسی هیئت مدیره و حفظ نشانه از اهمیت تاریخی به سانتا باربارا در جامعه سیاه و سفید. "من بسیار افتخار از جامعه من برای صحبت کردن و گفت:" Councilmember Alejandra Gutierrez. "من به یاد داشته باشید زمانی که من جوان بودم و با صدای بلند و من فکر می کنم بسیاری از انگیزه من برای نشستن در حال حاضر اینجا بود که دقیقا درایو مایل تغییر مایل به شنیده می شود."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


قبل از رای گیری برگزار شد اما ده ها تن از نظر pilloried شهردار کتی Murillo برای پیوستن به سیاه و سفید زندگی توجه برگزارکنندگان دو هفته پیش در راهپیمایی خود را از پایین خیابان دولت و سپس کاهش به زانو در مقابل یک مانع شدن از سانتا باربارا افسران پلیس با لباس ضد شورش. بسیاری خواستار استعفای او را متهم کرده که او را از خیانت به او وعده انتخاباتی به نمایندگی از ساکنان شهر از رنگ.

در پاسخ Murillo گفت: او می خواهم با فروتنی و از او تشکر سیاه زندگی ماده (پل) سازمان Krystle کشاورز Sieghart و سیمون Akila Ruskamp ― که پس از تبدیل به دو تا از مهمترین منتقدان ― برای کشیدن هم موفقیت آمیز مارس 31 کردند. "این تلاش به مردم بگویید که" آیا رفتن به خواب,'" Murillo گفت. "ما وجود دارد قهر ما وجود دارد عزادار و آنها هدایت ما را به عمل آورند. من شنیده ام 'عنوان یک متحد و اموختنی بود.' من ارائه خودم را به عنوان یک متحد و من امیدوارم که من اموختنی."

موریللو اعتراف کرد که در طول گفتگو با همکار councilmember اسکار گوتیرز آنها به رسمیت شناخته شده بودند و نه در ارتباط با سانتا باربارا در جامعه سیاه و سفید در همان راه آنها را با آن جامعه لاتین. "ما متوجه خیلی بیشتر وجود دارد ما می توانیم انجام," او گفت:. "مردم تبدیل شده اند," Murillo رفت "و من می دانم که من باید.

من متعهد به تغییر است." گوتیرز در خواست "صبر و شکیبایی و درک" را به عنوان او و دیگر رهبران شهر آدرس خواسته های پل و دیگران. "ما اینجا هستیم تا به یاد" او گفت:.

شهردار همچنین تصریح کرد: یک درخواست از Councilmember Sneddon که این شهرستان سازماندهی یک سری از "پایدار و منظم مکالمات" به آدرس "پایدار و منظم نژادپرستی" وجود دارد که در سراسر شهر دولت نه فقط در میان آن ،

تعدادی از سخنرانان به نام "پال خواستار قطع بودجه دولت" سانتا باربارا در اداره پلیس انعکاس فریاد حمایت طلبی در سراسر کشور برای کاهش بودجه پلیس و دوباره اختصاص پول به بارها نادیده گرفته شده از مناطق مانند آموزش و پرورش و بهداشت و مسکن و خدمات جوانان که نشانی از عوامل اساسی است که منجر به جرم و جنایت.

استنلی Tzankov اشاره کرد که پلیس محلی بودجه افزایش یافته است و 9 میلیون دلار در طول سه سال گذشته با وجود سازگار کاهش جرم و جنایت و که اگر آن را در تایید آن در حال حاضر فرم پیشنهاد آن را مصرف کامل 32 درصد از این شهر را پایین خط. "بودجه ارزش اظهارات," او گفت:. "این واقعا یک فرصت منحصر به فرد برای تغییر مسیر و آدرس چه عمومی ایمنی واقعا معنی." مسلح افسران ممکن است همیشه بهترین مردم پس از تماس برای کمک به او توضیح داد. گاهی اوقات یک مددکار اجتماعی در انتخاب بهتر می شود.

اواخر ماه ژوئن این شورا همچنین دریافت گزارش از شهر ها در گزینه های مختلف آن ممکن است در نظر بگیرید در هنگام ایجاد مستقل پلیس بررسی هیئت مدیره. سه نوع رایج ترین توضیح دستیار دادستان شهرستان جان Doimas در حال تحقیق تخته که دارای حکم قدرت; حسابرسی یا بررسی تخته که بررسی تحقیقات داخلی; و یا ترکیبی از این دو. موضوع مشترک, او گفت:, و اضافه کردن یک لایه از نظارت به پلیس نظم و انضباط فرایند را قادر می سازد یک نهاد مستقل به بررسی حوادث و شکایات.

Councilmember اریک فریدمن اذعان نسبی خود سکوت افتا. "من شده اند محفوظ است در نظر من چون در حال حاضر من در مورد گوش دادن به همه شما," او گفت:. "وجود دارد یک زمان برای عمل خواهد شد که در هفته های آینده با بودجه ما مذاکرات." اولین جلسه برنامه ریزی شده برای 15 ژوئن.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن