سانتا باربارا Sewists رسیدن به 36,000 دستباف ماسک

در میان چیزهای آبه پاول آموخته به عنوان یک داوطلب آتش نشان بودند Rickover قوانین. آنها شروع با اندرز که استاند

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

در میان چیزهای آبه پاول آموخته به عنوان یک داوطلب آتش نشان بودند Rickover قوانین. آنها شروع با اندرز که استانداردهای افزایش در طول زمان و در پایان با سفارش به یادگیری از اشتباهات گذشته اما حکومت مرکزی در پاول درب است که "شما باید سالم و احترام به خطرات و خطرات خاص خود است."

دریاسالار هایمن Rickover فکر هسته ای-کشتی های جنگی طراحی شده زمانی که او نوشت: مقاله که شد اما آنها اعمال می شود به همان اندازه نیز به کالا و خدمات در طول یک بیماری همه گیر. یک تیم کوچک از سانتا باربارا سطل تیپ که پاول cofounded در سال 2018 به حفاری ساختمان ها و خانه ها از گل از Montecito 1/9 باقی مانده جریان تمام شد نصب شده در facemasks به عنوان آنها کار می کرد روز جمعه آمادگی خود را ماموریت جدید: پارچه پوشش صورت.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


حتی که به ظاهر ساده کار دوخت تصفیه شده است. در موقت حفاری در منتکیتو کتابخانه پاول و آنا Fagan طبقه بندی شده اند از طریق برخی از تازه وارد های فلزی بینی-پل نوار. "مردم با استفاده از سیم در بینی برای برگزاری این ماسک بسته" پاول توضیح داد: "اما این راحت تر هستند و اصلا تیز می رسد که می توانید فشار با نوک انگشت از طریق."

آنها تا به حال prepped منابع که صبح امروز و در انتظار بودند برای خود داوطلب رانندگان به توقف. دو بار در هفته از یک دوجین داوطلب رانندگان انتخاب کنید تا مواد و الاستیک برای اجرای آنها را به sewists و به تکمیل ماسک. رانندگان همچنین کیسه یا جعبه پر از ماسک به مکان های مانند Foodbank سانتا باربارا شهرستان توزیع سایت های زندان شهرستان کلبه بیمارستان و فروشگاه های مواد غذایی.

همه تن انواع پوشش صورت بسته به حساسیت گوش خود را. به عنوان هر یک پرستار یا پزشک می تواند به شما پوشیدن یک ماسک برای چند روز در پایان است سوزان به پوست است. Fagan نشان الاستیک "اسپاگتی" بند ناف آنها می خواهم دریافت شده از لباس شنای زنانه دوتکه ساز که راحت تر بود و به زودی خواهد بود گنجانیده شده است.

سطل تیپ نیز داوطلب خدمت سربازی افراد با پرینتر 3D برای ایجاد اتصالات پلاستیکی که اتصال ماسک تسمه پشت سر. کسانی که چاپگر 3D صاحبان ساخته شده اند 3,000 پشت بام ها استفاده می شود را به صورت سپر 2000 یا که تکمیل شده و ارسال شده به بخش آتش کلانتر و دندانپزشکان دفاتر و به کارگران مواد غذایی.

اما برای تیم ملی از 300 که فرم سطل تیپ دوخت سپاه, جمعه مشخص 9,000 هفتم ماسک دوخته شده در مارس و 16,000 هفتم از آوریل 7, زمانی که این پروژه آغاز شد. حتی زندانیان در زندان شهرستان در حال اعطای وام یک دست برش پارچه از 10-طول پا, قبل از آنها فرستاده شده به ماموریت کتانی به شسته رایگان. دوخت تمام انجام شده توسط داوطلبان و Ablitt خوب پاک کننده شستشو ماسک هنگامی که آنها انجام می شود — برای همه آزاد است.

در مجموع شگفت انگیز 35,000 دست دوخته شده از پارچه ماسک صورت ساخته شده اند توسط یک کنسرسیوم از داوطلبان در دو ماه گذشته. آنها شامل یک گروه در کارپینتریا ساحلی Quilters صنفی و حدود 30 داوطلبان که خود را به Craftivists. ماسک در حال رفتن به کارگران ضروری در دوران بازنشستگی خانه ها و پناهگاه های حیوانات بلکه به کلیساها ماهر پرستاری مراکز, مناطق و افراد است.

عکس: Daniel Dreifussتیپ سطل آبه پاول نشان می دهد یک facemark که چاپ شده بود توسط داوطلبان و 3-D پرینتر.

Judi Weisbart که نگه می دارد سانتا باربارا شهرستان ماسک شبکه سازماندهی شده اند مناظر خود را در کوچکتر ماسک برای کودکان خواهد شد که در اردوهای تابستانی و پس از آن در مدرسه دوباره — اگر COVID شماره ماندن اهلی در این شهرستان است. پاول اضافه شده است که سطل تیپ مشغول به کار بود در سرگرم کننده پارچه و کوچکتر ماسک الگوهای برای مدرسه بچه ها.

"آنها نیاز به پنج نفر از آنها را یک هفته یا شش به یک اضافی," او گفت: "قبل از شستشو یک بار در هفته. کمی از کلر کمک خواهد کرد که پاکسازی آنها." در مورد خواسته ناگهانی در همه جا از فولاد ماسک آنلاین, پاول رو مصر. "فقط فکر می کنم. مردم پرتاب آن به دور است. ما باید هزاران و میلیون ها نفر دور انداخته!"

یکی از رانندگان دیوید Babbott کشیده تا پشت کتابخانه را انتخاب کنید تا لوازم. او به عنوان خوانده شده لیست خود را به او اظهار داشت که این امر می تواند پنجم خود را تحویل به یکی از sewists كه تنها بود ملاقات بیش از این گوشی زمانی که او از دست داده و در تلاش برای پیدا کردن خانه خود را. ماسک بازگشت و منابع کاهش یافته است در سمت چپ ایوان مراحل او گفت: "من باید برداشت تا 150 ماسک از او. این است که به خوبی سازمان یافته و آن را به یک لذت برای داوطلب."

ایونیس Valle, سطل تیپ را در جامعه توسعه هماهنگ کننده دست او را به یک ساندویچ و یک سطل پارچه و الاستیک برای ارائه و Babbott رهبری را جلوی خانه. در سراسر خیابان در روستای ایستگاه خدمات او می خواهم رایگان دریافت بنزین از کیت Slocum و در عین حال یکی دیگر از سطل تیپ شرکت کنندگان.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن