سانتا باربارا Apeel را افزایش می دهد $250 میلیون دلار منابع مالی جدید

از نگهداری مواد غذایی شرکت با تکنولوژی Apeel که تاسیس شد و هشت سال پیش در سانتا باربارا با UCSB گراد جیمز راجر

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

از نگهداری مواد غذایی شرکت با تکنولوژی Apeel که تاسیس شد و هشت سال پیش در سانتا باربارا با UCSB گراد جیمز راجرز مطرح $250 میلیون دلار در آخرین دور از تامین مالی.

جدید برای حمایت از شرکت های فناوری که با استفاده از گیاه مبتنی بر برنامه های کاربردی برای گسترش عمر مفید تولید می آید از مشاهیر اپرا وینفری, زندگی می کند که در منتکیتو و کتی پری که مطرح شد در Goleta و همچنین شرکت دارای برگ زندگی, مواد غذایی یکی دیگر از سانتا باربارا شرکت. آنها در واقع به حمایت از شرکت در دور قبلی بودجه, اما حال عمومی ساخته شده در حال حاضر.

"من نفرت را به دیدن مواد غذایی هدر رفته, زمانی که بسیاری از مردم در جهان که در حال رفتن بدون" گفت: وینفری در آزادی مطبوعات. "Apeel می تواند گسترش زندگی تازه تولید بسیار مهم است که برای تامین مواد غذایی ما و سیاره ما بیش از حد."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این شرکت که در حال حاضر به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار با هدف صرفه جویی 20 میلیون قطعه از میوه و سبزیجات در سال 2020 با استفاده از یک لایه حفاظتی که نیاز به سردخانه و در عین حال می تواند دو یا سه برابر عمر مفید خود را. این فن آوری است که در درجه اول با هدف افزایش ارزش افزوده و کاهش ضایعات برای آمریکای شمالی و اروپا سیستم های کشاورزی, اما همچنین در حال استفاده در طرح های بشردوستانه در سراسر آفریقا و در آمریکای مرکزی و جنوبی.

این آخرین دور از بودجه منجر شد توسط سنگاپور بودجه و ثروت GIC که دارایی به ارزش $440 میلیارد. سرمایه گذاران دیگر در این دور شامل وایکینگ در صف مقابل و تائو.

هر چند بودجه دور بسته قبل از COVID-19 همه گیر است. "این اختلالات اخیر دیده ایم قرار داده شدید به ویژه در مورد نیاز برای پایداری بیشتر در بازار جهانی مواد غذایی سیستم به عنوان یک کل" گفت: Apeel سخنگوی میشل Masek. "این کمک های مالی ما را قادر به سرعت بخشیدن به تلاش های ما برای بهبود انعطاف پذیری در سراسر زنجیره تامین در حالی که آن را با این نسخهها کار برای بازسازی و ارائه بهتر مسیر رو به جلو در حال حاضر و در آینده است."

این شرکت به مدت طولانی کار کرده با زمین آلی در Goleta برای درمان خاویار لیمو با تکنولوژی اگر چه آن سخت است برای پیدا کردن هر Apeel-افزایش محصولات در سانتا باربارا, فروشگاه ها. که باید در زمان تغییر است.

"ما در حال کار سخت را به Apeel تولید به قفسه های فروشگاه و foodservice کانال در سراسر جهان از جمله وطن ما, در حالی که همچنین با تمرکز بر افزایش قابلیت دسترسی از محصولات تازه به بازار و جوامع که به آن نیاز دارید" گفت: Masek.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن