سانتا باربارا Nordstrom می گوید: این بسته در ماه اوت

در عین حال یکی دیگر از gutshot به خیابان دولت, Nordstrom پنج شنبه اعلام کرد آن را گردش Nuevo فروشگاه در ماه ا

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

در عین حال یکی دیگر از gutshot به خیابان دولت, Nordstrom پنج شنبه اعلام کرد آن را گردش Nuevo فروشگاه در ماه اوت. "این نوع از تصمیم گیری ها هرگز آسان است زیرا ما درک می کنیم چه این به این معنی برای ما کارکنان" خرده دفتر شرکت گفت: در بیانیه های رسانه ای. "هدف ما این است که به بهترین موقعیت خودمان را برای خدمت به مشتریان در هر بازار که در آن عمل می کنیم. به دلیل اثرات COVID-19 تا به حال در کسب و کار ما, ما نیاز به نگاهی انتقادی فیزیکی رد پا از فروشگاه ما به تعیین که ما ادامه خواهد داد به کار گیرند." سانتا باربارا محل است که در میان 16 فروشگاه Nordstrom است که سازندگان: در سراسر کشور است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پایان بخش زنجیره ای کمک کرده بود لنگر گردش Nuevo بازار برای نزدیک به 30 سال همراه با میسی که بسته در سال 2017. گردش تلاش کرده است برای پر کردن macy's, فضا, چند, اخیر جامعه بررسی نشان داد ساکنان سانتا باربارا می خواهم آن را تبدیل به یک سرگرمی و خرده فروشی محل. این macy's در لا کومبر پلازا در حال حاضر تنها باقی مانده فروشگاه در این شهر پس از سیرز چپ که مال سال گذشته است.

"ما غمگین و نا امید به دیدن این اطلاعیه که Nordstrom خواهد بود ترک سانتا باربارا گفت:" مری لین مضرات-Romo ارشد مدیر بازاریابی برای گردش Nuevo در یک بیانیه آماده. "فوری ما اولویت باقی می ماند با ما مستاجران کارکنان خود و جامعه ما در خدمت است."

اعلام شده است به احتمال زیاد به پیچیده گردش Nuevo را در جریان مذاکرات با شهرستان بیش از یک جدید در دراز مدت اجاره نامه. بسیاری از کسانی که با احیای سانتا باربارا را به طور فزاینده ای دچار کم خونی در مرکز شهر از جمله توسعه دهندگان و معماران و انتخاب شهر سالن رهبران استدلال کرده اند که گردش Nuevo باید به استفاده از آن خالی از فضای خرده فروشی برای ساخت مسکن.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب