مدرسه این پاییز

من 16 ساله در حال افزایش 11 th grader نگران آموزش و پرورش در پاییز امسال. فرماندار نیوزون دستور داده است مدار

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

من 16 ساله در حال افزایش 11 th grader نگران آموزش و پرورش در پاییز امسال. فرماندار نیوزون دستور داده است مدارس شهرستان سانتا باربارا آغاز سال مدرسه به طور کامل از راه دور. اما حتی قبل از اینکه فرماندار نیوزون دستور این دستور را داده باشد، معلمان مدارس محلی در صورت شروع آموزش های غیر شخصی در پاییز سال ۱۲۰۰، نگرانی خود را برای ایمنی خود ابراز می کردند. بعلاوه، انجمن معلمان کالیفرنیا از یک لیست جامع از الزاماتی که باید قبل از بازگشت مدرسه به صورت غیر شخصی برآورده شود، حمایت می کند. من نگران ماست که اگر مدارس صبر کنند تا تمام این شرایط برآورده شود، ما ماه ها یا حتی سال ها به مدرسه داخل شخص برنمی گردیم.

دانش آموزان و والدین می خواهند که مدرسه به طور شخصی برگزار شود. نظرسنجی از خانواده سانتا باربارا نشان می دهد 77 درصد از والدین می خواهند دانش آموزان خود را به بازگشت به مدرسه در پاییز این; 80 درصد از دانش آموزان دبیرستانی بررسی گفت که آنها همچنین می خواستند یادگیری در فرد. اگر یک چیز روشن است، آن است که اکثر دانش آموزان و والدین می خواستند مدرسه در فرد این پاییز است.

نگرانی من این است که وقتی مدارس شهرستان سانتا باربارا اجازه بازکردن دوباره دارند، به خاطر معلمان این کار را نمی کنند. در طول بخش اظهار نظر عمومی از جلسه هیئت مدیره مدرسه سانتا باربارا در 15 ژوئیه، بیشتر نگرانی در مورد مدرسه در فرد از معلمان و نه دانش آموزان و یا پدر و مادر آمد. در واقع، یکی از دانش آموزان کمی که به صحبت می کنند یک ارشد رو به افزایش بود که می خواست در مدرسه برای سال آخر خود را به تجربه فیزیکی به جای یک مجازی.

بسیاری از معلمانی که صحبت می کنند، نگرانی خود را برای امنیت خود ابراز می کنند. اگر تنها در نظر گرفتن ایمنی بود، پس معلمان در میل خود را برای یادگیری از راه دور 100 درصد توجیه. با این حال ، من استدلال می کنند خطرات ی وجود دارد به همه چیز ، از جمله ایمنی. اگر مدرسه 100 درصد آنلاین برای کل سال تحصیلی است، دانش آموزان خطر توانایی اتصال در فرد با دوستان، خطر زندگی اجتماعی خود را، خطر آموزش کیفیت، خطر ورزش و تناسب اندام خود را، خطر از دست دادن حمایت، خطر از دست دادن هدف خود و احساس جامعه است. پدر و مادر نیز از دست دادن بسیاری از جمله احتمالا شغل خود را.

وقتی معلمها از ترس فلج می شن، چه پیامی به جوانان می ده؟ بزرگسالان به جای اینکه خطری که بالقوه بی ضرر است و می تواند نسل های آینده بهتر باشد، از خود محافظت کنند.

واقعیت این است که خطرات ی وجود دارد مهم نیست که چه کار کنیم. یادگیری در فرد، ایمنی فیزیکی را به خطر می انداخت. و در عین حال، یادگیری آنلاین خطر افزایش سود، زوال مهارت های اجتماعی، صدمه زدن به سلامت روانی، و لطمه زدن به چشم انداز آموزشی و حرفه ای دانش آموزان بی شماری را برای سال های آینده دارد. و معلمان خطر سلامت روانی فقیرتر و کاهش هدف با منحل کردن خود نیز هست. پدر و مادر خطر داشتن شغل به دلیل آنها نیاز به با فرزندان خود باشد.

من ترس رو درک ميکنم مردم دارن مي ميرن اما آنچه ما با این ترس انجام می دیم چیزی است که ما را تعریف می کند، نه خود ترس.

من همه جواب ها رو ندارم، بيشتر سوال. اما گوش دادن اولین قدم است. فکر کردن، پردازش کردن، نتیجه گیری دوم است. سوم یکه بیان کردن است. پس بذار گوش کنيم بيا روند رو انجام بديم اجازه دهید بیان کنیم که چگونه می خواهیم به خاطر آنچه که ما انجام داده است زمانی که ما با یک همه گیر مواجه شدیم که تا حد زیادی سیستم آموزشی و آینده ما را تهدید می کند به یاد داشته باشید: نسل بعدی. ما در مورد یک دوره شجاعت یا یک دوره ترس تصمیم گرفتیم؟

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن