Seacrets گزارش مثبت COVID-19 موارد در کارکنان باز می ماند برای carryout

تیلور Goebel Salisbury ایسنامنتشر شده 10:04 PM EDT Jul 25, 2020Seacrets شناخته شده Ocean City پاتوق در خلیج اس

توسط NEWSWORLDS در 5 مرداد 1399

Seacrets شناخته شده Ocean City پاتوق در خلیج است که تساوی هزاران نفر از مردم هر سال جمعه اعلام کرد که برخی از کارکنان خود را تا به حال تست مثبت برای COVID-19.

اسکله رستوران باز روز پس از آن اعلام شد — شنبه شب — برای carryout تنها با توجه به یک Facebook post.

"ما در حال آزمایش و دریافت نتایج برای همه ما کارکنان و تنها کسانی که با نتایج منفی خواهد شد بازگشت به کار" جمعه پست خوانده و افزود که این رستوران شده بود بررسی و ضد عفونی.

Seacrets نیست و تنها رستوران در ساحل نهفته این بیماری همه گیر: از آغاز ماه ژوئیه بیش از 15 اقیانوس رستوران های شهر را به طور موقت بسته با توجه به COVID-19.

Ocean City موارد: COVID-19 در اقیانوس شهرستان ؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن از شهرستان مقامات بهداشت

بیشتر: سفید مارلین باز: عمومی مجاز نیست در وزن قابل فهم با توجه به COVID-19

بیشتر: Ocean City نیست COVID-منطقه آزاد. بدون کمک شیوع ممکن است کارشناسان هشدار می دهند

گسترش COVID-19 سراسر اقیانوس شهرستان برداشت تا در هفته های اخیر: شهر دیدم 190% افزایش موارد از 40 در تاریخ 1 ژوئیه به 116 روز چهارشنبه 22 ژوئیه با توجه به دولت داده است.

Worcester County را COVID-19 رای مثبت در حال حاضر یکی از بالاترین در مریلند با توجه به دولت داده است. شهرستان ها نیز دیده می شود 96 موارد جدید COVID-19 در آخرین هفت روز است. در آن زمان 34 روز برای Worcester County برای دیدن 96 موارد جدید قبل از ژوئیه 15.

"ما ادامه خواهد داد برای تمیز کردن به توصیه استاندارد و ما را با ارائه به روز رسانی به عنوان ما به برنامه ریزی در حال حرکت رو به جلو" را Seacrets پست بخوانید. "با تشکر از شما برای درک خود را در مورد این موضوع و ایمن ماندن."

Delmarva در حال حاضر خبرنگار متی Prensky کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن