Sevtap کارخانه شراب سازی فروش نان حرکت به سانتا باربارا

در پاسخ به COVID-19 گیر Sevtap کارخانه شراب سازی است که در حال حاضر فروش نان آلی به عنوان بخشی از صف خود را. ه

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

در پاسخ به COVID-19 گیر Sevtap کارخانه شراب سازی است که در حال حاضر فروش نان آلی به عنوان بخشی از صف خود را. هنر Sevtap سابق آشپز, زمان, شراب و در حال حاضر بیکر باعث می شود خود را با قرص آلی levain مخمر است که به سادگی در ترکیب با آرد و نمک و آب.

در همان زمان او را در حال حرکت خود را در اتاق مزه از Solvang به مرکز شهر سانتا باربارا, که در آن او قصد دارد برای باز کردن در ساختمان کنار Lobero تئاتر به عنوان به زودی به عنوان همه گیر simmers پایین. او هیجان زده به زودی فروش شراب و نان در این محل به دلیل Sevtap احساس می کند مانند سانتا باربارا است که در آن همه چیز شروع شد برای او.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در اصل از ترکیه, Sevtap آمد به سانتا باربارا در سال 1993 به مطالعه غواصی تجاری در SBCC. پس از کار در این صنعت برای برخی از زمان او متوجه شد که او می خواست برای تغییر شغل و که تنها تمایل خود را به طبخ. او زخم پخت و پز برای Emeril Lagasse مشهور نلا رستوران در New Orleans شروع به عنوان یک خط طبخ قبل از انتقال به نان برنامه. این جایی است که او شور و شوق خود را برای breadmaking.

پس از باز کردن خود را در فروشگاه نان در شمال کالیفرنیا به نام هنر نان خانه Sevtap در نهایت در بر داشت خود را در سانتا باربارا. او در رستوران ها و نانوایی بلکه سوار جیپ از طریق تورهای شراب کشور است. متوجه می شوند که او نمی دانید که بسیار در مورد شراب, Sevtap مجموعه خود را به آموزش و زخم پرشور در مورد آب. او شروع به کار در زیرزمینهای از wineries او بازدید کرده و سپس شروع خود در سال 2009.

عکس: Daniel Dreifuss Ertugrul (هنر) و تامارا Sevtap و بچه های پاییز و اوون.

"من احساس می کنم آینده صفحه اصلی" Sevtap گفت: در مورد حرکت خود را مزه کردن اتاق سانتا باربارا, که در آن او را در خدمت هر دو شراب و مواد غذایی تازه که همه او را با افتخار را از همه طبیعی و ارگانیک.

چرا او شروع به پخت نان دوباره ؟ "این یک کمی در مورد تمرین و تلاش دستور العمل های جدید," او توضیح داد. "اما ما نمی دانیم که چه مدت این بیماری همه گیر که قرار بود برای رفتن بنابراین من خوشحالم که ما درآمد اضافی." همانطور که به خوبی گزارش COVID-19 همه گیر است که هدف قرار دادن صنعت مهمان نوازی به نان تولید شده هر دو پول و پاسخ مثبت برای Sevtap.

در حالی که آینده از بسیاری از موسسات همچنان نامشخص Sevtap وعده داده می شود وجود دارد در کنار Lobero خدمت خود صنایع دستی آفرینش. بوی نان تازه پخته شده که از جدید خود را در محل در مرکز شهر فقط ممکن است بوی شیرین بازیابی برای سانتا باربارا.


1622 کپنهاگ دکتر Solvang و 25 E. کانن Perdido سنت (به زودی); sevtapwinery.com

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب