بهار خاموش: ما ورزش لیگ' متارکه با زندگی است شرم آور و ناامید کننده

این بهار قطعا نبوده است مانند کسانی که قبل از. شلوغ عرصه و استادیوم در حال حاضر همه چیز از گذشته است. سر و صدا

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

این بهار قطعا نبوده است مانند کسانی که قبل از.

شلوغ عرصه و استادیوم در حال حاضر همه چیز از گذشته است. سر و صدا از جمعیت هنگامی که یک خانه اجرا توپ ریپ طریق هوا بسکتبال می نشیند و از طریق شبکه در برابر همه شانس و یا یک توپ فوتبال در دیدار برگشت از هدف چیزی جز یک حافظه همه ما چسبیده به.

سکوت از مکان های که در آن ما با استفاده از به کمون و جمع آوری برای حمایت از یک عشق مشترک است فراموش نشدنی. در واقع صدای جمعیت ثابت شده است پس از تکمیل به ورزشی که لیگ در کشور است که باید با احتیاط از سر گرفته مانند کره بیس بال سازمان و آلمان بوندسلیگا شده, لوله کشی ضبط جمعیت و سر و صدا خود را به استادیوم و یا پخش در ترکیب هیرو به ارائه برخی از حس ظاهر ،

اما بسیاری ورزشی لیگ سکوت و نه به دلیل بیماری همه گیر. موجب اخیر قتل جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery تظاهرات باید فوران در سراسر ایالات متحده به عنوان یک ملت بیش از حد طولانی گرفتار نژادپرستی و خشونت به نقطه اوج خود رسیده. در حالی که گریه می کند از خشمگین دل شهروندان که در اعتراض به خشونت پلیس نابرابری و سیستمیک محرومیت بیش از حد بسیاری از بار ملاقات یک آسمان صاف licked با شعله های آتش در حال سوختن کشور وجود دارد چیزی است که عمیقا نگران کننده در مورد مطلق عدم سر و صدا از ورزش — و نه نوع از استادیوم.

در حالی که مردم را به خیابان ها به صدای خشم خود را روز به روز ورزشی باید سکوت. بازیکنان فردی مانند Michael Jordan, Kareem Abdul-Jabbar, جاش Okogie سیدنی Leroux دوایر و دیگران بی شماری را به اشتراک گذاشته خود را از نا امیدی و غم و اندوه در دیدن و در عین حال یکی دیگر از سیاه و سفید شخص به ناحق کشته شدند اما بیانیه های رسمی از تیم ها و لیگ های decrying این اعمال خشونت آمیز است که باعث تظاهرات و همچنان به فوران و حتی در صلح آمیز هستند و چند دور بین.

در حالی که بیش از نیمی از NBA و NHL تیم را منتشر کرده اند در بیانیه های رسمی خود را در حساب توییتر مورد اعتراض MLB NFL و به نظر می رسد تلاش برای پیدا کردن کلمات.

MLB موضوع نیست یک بیانیه رسمی تا روز چهارشنبه این هفته و بسیاری از تیم های است که صحبت کردن و نشان داده شده است یا حمایت از تظاهرات و یا تقبیح نژادپرستی ارائه داده اند ضعیف اظهارات در بهترین و پر کردن پیام های خود را به جامعه سیاه پر از platitudes و وعده به "انجام بهتر" با روشن elucidations در چگونه آنها خواهد شد. در حالی که این قطعا بهتر از باقی مانده سایشی در زمانی که تیم باید با استفاده از توان عظیم خود موارد زیر را عمدی تند و تلخ اظهارات برخی نیز ممکن است باید گفت: هیچ چیز در همه.

اگر سرخپوستان کلیولند — اجازه بدهید تکرار — کلیولند سرخپوستان می توانید یک متفکر بیانیه ای در مورد چگونه آنها را به ضد نژادپرستانه MLB نیاز به انجام همان. اگر واشینگتن ردسکینز (بله آنها!) و سان فرانسیسکو 49ers, از همه تیم ها می توانید پیدا کردن آن را در خود ریاکارانه قلب به پست #BlackoutTuesday NFL باید قادر به ایستادگی در همبستگی با جامعه و پیدا کردن وجوه آن را به بالا.

به همین دلیل است که آن را بسیار سخت برای این لیگ را از صمیم قلب حمایت از حرکات است که در خدمت به زندگی بهتر از خیلی از بازیکنان آنها تشکیل شده است ؟ چرا که ارتکاب به ضد نژادپرستانه سیاست حتی بحث زمانی که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان در NBA و NFL هستند ؟ چرا لیگ در حال حاضر متعهد به ضد سیاست های نژادپرستانه?

این دلیل است که این کشور ساخته شده است به این باشد که راه. در سال 2017, تقریبا 80 درصد از NBA ساخته شده بود تا از ورزشکاران و اما در مورد 90 درصد از مدیران اجرائی و صاحبان سفید شدند. NFL طور مشابه 100% سفید متعلق به, در حالی که حدود 70 درصد از بازیکنان در لیگ هستند ، و که حتی نمی آیند نزدیک به نقاشی کل تصویر.

در حالی که ایالات متحده' ورزش حرفه ای لیگ باید همه حداقل ساخته شده بیانیه های رسمی به زبان ساده است تنها گام اول است. ملی بسکتبال مربیان کانون در حال حاضر به سرعت در نهاد کمیته نژادی و بی عدالتی و NBA خود را تعطیل ق صفحه برای 24 ساعت برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند ماده پس از لیگ های دیگر باید زیر کت و شلوار. این سازمان برخی از تاثیرگذارترین نهادها در کشور ما است. آیا باور من نیست ؟ درخواست khezri به همین دلیل او تصمیم گرفتند قرارداد خود را — و به همین دلیل رئیس جمهور بود تا دیوانه در مورد او زانو و یا چرا مردم به برش نایک, آرم, کردن جوراب خود را. مردم با توجه به این که چگونه این لیگ ها عمل می کنند.

چگونه می تواند آن را احتمالا می تواند خیلی سخت برای محکوم کردن خشونت است که انسان ها تجربه می کنید ؟ چگونه می تواند آن را بسیار دشوار است برای لیگ و یا تیم را به طور کامل متعهد به حمایت از تغییر اجتماعی است که تنها به نفع ایستاده و محافظت از بازیکنان خود را ؟

هنگامی که شما باید افتخار به پرتاب کردن دستکش بلند و تفاوت آن است که یک عمل خشونت آمیز به انجام این کار. تیم را انتخاب کنید که نه به ایستادن برای جامعه سیاه و سفید هستند جانبداری در برابر آن. ورزش لیگ باید بهتر به پل جنبش آن است که وظیفه خود را به محافظت از ایستادن و بالا بردن سیاه جامعه است که آنها سود زیادی از.

رزرو از تیم به صحبت می کنند و تا زمانی که ملت باید صدای خود و سیستم عامل بیشتر است دلسرد کننده است.

سر و صدا از یک کشور را بهم ریخته است با صدای بلند اما سکوت ورزشی است پر سر و صدا.

امیلی Ohman است ورزشی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @emilyohman34.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب