خب، حالا چيکار کنيم؟

همانطور که دوره تابستان به نزدیک می آید، من سمت چپ منعکس کننده در تمام است که من در طول چند ماه گذشته از مدرسه

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

همانطور که دوره تابستان به نزدیک می آید، من سمت چپ منعکس کننده در تمام است که من در طول چند ماه گذشته از مدرسه آموخته ام. یکی از استادانم در حالی که نژاد و قانون خردسالم را تکمیل می کرد، سوالی را برای واگذاری پیشنهاد کرد که عادت نداشتم و به من کمک کرد تا به شکلی فکر کنم که احساس می کنم می توانم در هنگام افراط در هیستری فوری یک تغییر رادیکال در گفتمان اجتماعی نادیده گرفته شود: راه حل درازمدت چیست؟

در زمینه نژاد در آمریکا، لغو سیستم هایی است که در طول تاریخ آسیب دیده اند، و همچنان آسیب می بینند، BIPOC. اما این لازم نیست به اندازه ای که به نظر می رسد دراماتیک باشد.

تغییر، همانطور که من در طول 12 ستون به دانستن آمده ام، تدریجی است. اما در چارچوب دولت آمریکای ما، حتی زمانی که ممکن است اینطور به نظر نرسد، به صورت نمایی کند می شود.

در طول تاریخ آمریکا، اعتراضات، شورش ها و تظاهرات از دردی که جوامع حاشیه نشین متحمل شده اند الهام گرفته شده است. در سال ۱۹۱۳ جنبش حقوق زنان و مبارزه برای حق رای زنان بود. در سال ۱۹۶۳ راهپیمایی در واشینگتن بود. در پاسخ، قانون قابل توجهی برای رسیدگی به خواسته های مردم تصویب شد: به زنان حق رای داده شد و قانون برجسته حقوق مدنی (ظاهراً) سال ۱۹۶۴ به تصویب رسید.

اگرچه این لوایح و قوانین به ظاهر مترقی بودند، اما ما هنوز، امروز، با بسیاری از مشکلاتی که قرار بود اصلاح کنند مواجه هستیم. زنان هنوز هم همان حقوق است که مردان - برای یکی، دستمزد ما تنها در حدود 80٪ از دستمزد مردان اعطا نمی شود - و شهروندان سیاه پوست و بومی هنوز هم رنج می برند نژادپرستی نهادی.

در زمینه ای مدرن تر، معترضان ماده زندگی های سیاه امروز با اقدامات دولتی مواجه شده اند که توخالی و بی اثر نیز به نظر می رسد. پرونده برونا تیلور نمونه خوبی است. بازگشایی پرونده تیلور در حالی که افسران مسئول هنوز آزاد هستند، زمانی که تغییر در واقع اتفاق نمی افتد، یک نگاه تغییر ایجاد می کند. طول زمانی که برای حل و فصل چنین پرونده ای به ظاهر باز و بسته گرفته شده است، ادای احترام به این فکر است که دادگاه هرگز واقعا قصد حل آن را ندارد. در حالی که این ژست ها توسط دولت ممکن است مانند دستاوردها به نظر می رسد، آنها اغلب تنها آجویی است که در نهایت تداوم سیستم های مضر آنها در نظر گرفته شده برای پرداختن به. مثل این است که ما در ماتریس گیر کرده ایم - کسانی که در قدرت هستند توهمات پیشرفت را ارائه کرده اند تا پرسش ما از جامعه را برآورده کنند.

این معضلی است که من هنگام طوفان فکری با آن مواجه شدم سوال شوم راه حل ها. تلاش برای کنار زدن این سرنوشت گریز ناپذیر باودریلاردیان، یک عامل مشترک در درون هر یک از این جنبش های بزرگ پیدا کردم که درخشش خوش بینی را دعوت می کند: دانش Baudrillardian آموزان.

جوان بودن ، hope dream همانطور که من در ستون های قبلی من اشاره کرد ، همراه با مزایای بسیاری -- توانایی امید و رویای بودن آزادی بخش ترین (یا خطرناک ، بسته به گرفتن شما). تصمیم به گرفتن یک علت کاتالیزور درخشان تغییر واقعی است و برای تغییر کشوری مانند آمریکا، افکار عمومی باید ابتدا تغییر کند. در نهایت قوانین این تغییر ارزش را منعکس خواهند کرد.  

اما برای تغییر نظرات، آموزش نژادی و ترمیم کلیدی است. فعالان، دانشگاهیان و دانشجویان به طور یکسان چندین دهه است که به این مشکلات فکر می کنند و من فکر می کنم یک راه حل عالی فوری و در عین حال بلند مدت یک نیاز مطالعات قومی در درون نظام آموزشی است.

در این هفته قانون جدیدی در کالیفرنیا به قانون امضا شد که دانشجویان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا را ملزم به شرکت در یک دوره مطالعات قومی سه واحدی به منظور فارغ التحصیلی می کرد. این نیاز بر چهار گروه محروم تاریخی متمرکز است: آمریکایی های آفریقایی تبار، بومیان آمریکا، آمریکایی های لاتین و آمریکایی های آسیایی. مطالعات قومی بخش ارزشمندی از یک آموزش کالج است، اما مهم این است که اگر بخواهیم از تداوم همان سیستم های ظلم و ستم اجتناب کنیم، آن را بیشتر حمل کنیم.

مطالعات shape our futureقومی باید مورد نیاز ، حمایت شده توسط قانون ، برای تمام سطوح آموزش و پرورش -- نه تنها برای دانش آموزان ساقه کالج که به زمینه هایی که شکل آینده ما بروید ، اما برای همه بچه ها ، که سیستم های ناعادلانه ما را پشت سر می گذارد به ارث میبرند. ایجاد زمینه مناسب در مورد اینکه چگونه سیستم های آمریکایی ایدئولوژی مضر و سفیدپوست را تداوم می بخشند، گام اول است. مطالعات قومی درک های ارزشمندی از چگونگی به وجود رفتن ساختارهای قدرت ارائه می دهد و روندهای تاریخی را به سیستم های امروزی ما متصل می کند. داشتن این مکالمات دشوار در سنین پایین می تواند ننگ را حذف کند و این امکان را برای بحث های باز و آگاهانه می دهد چرا که جامعه شروع به پرداختن به پرسش های غرامت ها و عدالت بازگرداندنی می کند. 

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن