Southcentral Pa. بیمه پیمانکار متهم defrauding 11 مشتریان

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 5:43 PM EDT Jun 23, 2020سابق بیمه مستقل پیمانکار متهم شده است و پس از

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

سابق بیمه مستقل پیمانکار متهم شده است و پس از او در زمینه برنامه های کاربردی بدون مشتری رضایت به نقل آنها را به قیمت پایین تر از واقعی حق بیمه و یا ارائه آنها را بالاتر از سیاست آنها را دریافت و با توجه به پنسیلوانیا دفتر دادستان کل است.

و در یک مورد یک چمبرسبورگ مرد سمت چپ با هیچ بیمه عمر در همه.

به نوبه خود او دریافت $4,116 در پاداش و پیشرفت برای این کار با توجه به استشهاد از علت احتمالی.

Aleisha ماری Sampson, 31, از 700 بلوک غرب شاهزاده خیابان نیویورک متهم شده بود در تاریخ 16 ژوئن با قصد کلاهبرداری از بیمه سرقت هویت سرقت با فریب و جعل. او در $25,000 وثیقه با توجه به سوابق دادگاه.

نه او و نه او را وکیل کوری لسلی می تواند نظر رسیده است.

در ماه فوریه سال 2017 آمریکا درآمد بیمه عمر اطلاع پنسیلوانیا اداره بیمه است که آن را به حال فسخ Sampson چرا که او می خواهم ساخته شده نادرست در مورد سیاست بیمه عمر برنامه های کاربردی استشهاد متحده است.

او با مجوز دولت به عنوان یک فرد مقیم تولید کننده و پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل و وابسته با شرکت محققان گفت. او آدرس کسب و کار در هانوفر.

در طول تحقیقات به دادستانی کل مشخص شد که Sampson به دست آمده را مشاهده کنید و 11 برنامه های کاربردی برای شرکت های بیمه بین ژوئن 29, 2016 و ژان. 5, 2017 15 صفحه استشهاد متحده است. آنها حاوی اطلاعات نادرست یا گمراه کننده.

مشتریان و زندگی در مکان های مختلف در southcentral پنسیلوانیا و فراتر از آن.

برخی از شکایت ها به طور مستقیم به آمریکا درآمد بیمه های زندگی است که Sampson تا به حال ارائه برنامه های کاربردی بدون تصویب خود را.

یوسف Consevage از کوه کرمل, Northumberland County گفت: Sampson ارائه یک نرم افزار برای $10,000 سیاست بیمه عمر بدون همسر خود را اطلاع یا رضایت در اکتبر 2016. زن و شوهر آگاه شد و از آن پس خود را در لایحه گنجانده شده حق بیمه بالاتر از آنها پرداخت می شود در گذشته است. او گفت: شرکت بیمه "ما نمی خواهیم این سیاست در وهله اول" استشهاد متحده است.

مشتریان دیگر موافقت کرده بود برای ایجاد تغییرات و یا خرید سیاست های جدید اما متوجه شده است که شرکت بیمه بود و شارژ آنها حق بیمه بالاتر از آنچه Sampson به آنها گفته بود محققان گفت.

دبرا فوگل از ناصری, Northampton County, به نام Sampson پس از بررسی یک سیاست شوهرش توافق برای خرید و آن را متوجه شده بود و بالاتر حق بیمه ماهانه. Sampson او مطمئن است که آن را هزینه $96.72 و گفت که او "باید فشار بیش از حد سخت بر روی کاغذ کربن" و $110.37 بلد طریق بیش از $96.72 این استشهاد متحده است.

اما شرکت های بیمه به اتهام Fogels قیمت بالاتر.

مشتریان به نام شرکت بیمه به طور مستقیم لغو سیاست ها و دریافت بازپرداخت.

چمبرسبورگ مرد سمت چپ بدون بیمه عمر

یک مشتری گفت: محقق است که او در سمت چپ و بدون هر گونه پوشش بیمه عمر.

کرک کندی از چمبرسبورگ گفت: Sampson معرفی او به $100,000 سیاست. او توضیح داد که سیاست های کنونی خواهد رول به خود حق بیمه جدید. او موافقت کرد به لغو آنها و خرید جدید سیاست استشهاد متحده است.

اما زمانی که او موفق به دریافت یک کپی از آن را منعکس نمی کند آنچه که او و Sampson توافق کرده on Aug. 23, 2016, استشهاد متحده است. او سیاست های موجود نمی شد تثبیت به جدید یکی بود که فقط نوشته شده برای $5,000.

کندی به نام درآمد آمریکا, بیمه عمر به شکایت در مورد کاهش پوشش و افزایش حق بیمه. او لغو سیاست و دریافت بازپرداخت.

او گفت: محقق است که چون او لغو شده موجود خود را سیاست های زندگی "او در سمت چپ و بدون هر گونه پوشش بیمه عمر" استشهاد متحده است.

همسرش پاتریشیا همچنین موافقت کرده بود برای خرید یک $30,000 سیاست بیمه عمر کل اما زمانی که او موفق به دریافت یک کپی از آن تنها سیاست منعکس 5000 $به ارزش پوشش. حق بیمه نیز بالاتر بود چه Sampson گفته بود او استشهاد متحده است.

او هم لغو سیاست و دریافت بازپرداخت.

جزئیات: نیویورک برادران سر و صدا زره گلوله و زره بدن, پلیس می گویند

بیشتر: پلیس ID زن با زخم گلوله در شمال Codorus Twp., به دنبال کمک از

اتمام: داوطلبان اولین پاسخ دهندگان در ادامه جستجو برای از دست رفته Amish زن

برنامه های کاربردی را مشاهده کنید بدون رضایت

دبرا Trask از هانوفر گفت: محقق است که Sampson ارائه یک نرم افزار برای $20,000 سیاست تمام زندگی خود را بدون مجوز.

Sampson معرفی Trask به سیاست تمام زندگی در یک تماس تلفنی در ژوئن 29, 2016 درباره او و شوهر و سیاست های موجود است. سمپسون به او گفت که او نمی خواهد که به پرداخت حق بیمه است.

شرکت بیمه بعدها به نام برای دریافت بازخورد در مورد خرید های اخیر از سیاست. Trask به اطلاع شرکت است که او تا به حال نه رضایت داده برای برنامه ارسال کنید.

او لغو سیاست که Sampson ارسال شده و به دست آمده از یک سیاست تمام زندگی از یک فرد متفاوت است.

یکی دیگر از مشتری دنیس سوختگی از چمبرسبورگ گفت: یک محقق که Sampson همچنین ارائه یک نرم افزار برای $12,000 سیاست تمام زندگی بدون اجازه او.

او بخشی از یک نرم افزار کامل است اما برای ثبت آن در اکتبر. 11, 2016, استشهاد متحده است. سمپسون به او گفت که او خواهد او را به عقب برای تایید اینکه آیا او می خواست برای ادامه آن است. او هرگز به نام اما ارائه این نرم افزار در هر صورت.

او متوجه یک افزایش در هزینه از شرکت های بیمه. او هم لغو سیاست و دریافت بازپرداخت.

مشتری زندگی در یک درآمد ثابت

دانا سوختگی از چمبرسبورگ گفت: یک محقق که Sampson ملاقات با او در دسامبر 2016 به بحث در مورد بیمه نامه های موجود. سمپسون به او گفت که او می تواند خرید اضافی $15,000 سیاست و حق بیمه را افزایش می دهد توسط $2 ماه است. سوختگی شد که برای زندگی در یک درآمد ثابت و مورد توافق برای خرید آن است.

اما چند روز بعد متوجه سوختگی که پرداخت خارج از حساب بانکی شد و نزدیک به 60 دلار بالاتر از آنچه Sampson گفته بود او استشهاد متحده است. می سوزد و به نام شرکت بیمه مستقیم پس از خروج چندین پیام صوتی برای Sampson.

یک نماینده بیمه توضیح داده می سوزد که این مقدار بالاتر بود به دلیل اضافی سیاست او تا به حال خریداری شده است. برنز گفت: نماینده که Sampson هرگز توضیح داد که هزینه بالاتر به او.

سوختگی لغو سیاست جدید و دریافت بازپرداخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن