جرقه شادی رد محدودیت

بیش از چند ماه گذشته با هیچ جایی برای رفتن و هیچ چیز به صرف پول در مصرف صدا در سر من است ناله دور: "شما نیاز ب

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

بیش از چند ماه گذشته با هیچ جایی برای رفتن و هیچ چیز به صرف پول در مصرف صدا در سر من است ناله دور: "شما نیاز به لباس های جدید." "شما باید به خرید یک دستگاه اسپرسو." "شما می دانید که بسته خود را در آستان شما را به یک بازی اعتیاد آور حس تولیدی رضایت است که شما به شدت نیاز دارید در حال حاضر." خوب من موفق به مقاومت در برابر است که پی در پی صدای — که برای تلفن های موبایل به طرز عجیبی مانند لئوناردو دی کاپریو را تا به حال است.

و هنوز من در واقع فوق العاده افتخار اخیر من آنلاین spendings. آنها نماد یک فکر تفکر شخص من هستم شدن به جای reflexive معجونی از آخرین روند.

در آماده سازی برای ورود به این مجموعه از لباس من تصمیم به انجام یک گنجه cleanout. چند روز قبل در یک بی فکر Netflix بی حسی من تصادفا در سراسر "اهداف با ماری کوندو." در حال حاضر من نمی پیدا کردن نشان می دهد به خصوص جالب — به عنوان من تا به حال فقط یک عمل بسته بندی شده "ملکه جنوب" بندر — اما من با الهام از Kondo فلسفه. او توضیح داده است که موارد باید "جرقه شادی" اگر آنها در حال رفتن به در زندگی است. پس من مجموعه ای از در یک, جسورانه, تمیز کردن تلاش برای کشف آنچه که من لباس و به طور کلی زیبایی شناسی به معنای من است.

Tucked دور در گوشه ای دور از من از پیری سفید رنگ آراسته با سیاه و سفید, کارت پستال تک پلاروید و یک پوستر از Lana Del Rey حدود Born to Die — گنجه من دیوار deceivingly ساده انگارانه است. اما در داخل این داستان دیگری است.

حذف یک آیتم در یک زمان برگزار شد هر یک از لباس به عنوان Kondo نشان می دهد و انتظار برای آن را به "جرقه شادی است." اما آن کار نمی کند. برخی از لباس های ساخته شده به من لبخند با خاطرات از مکان من می خواهم سفر کرد و در عین حال من دیگر احساس الهام در حالی که با پوشیدن آنها.

انگشتان من قرق خامه تابستان لباس با دکمه تا جلو و توری جزئیات که من تا به حال فرسوده در بیش از یک سال است. من thrifted آن را از مورد علاقه من حسن نیت در کاپیتولا, Santa Cruz در یک شب گرم تابستان با بهترین دوست من. ما وارد شده بود 20 دقیقه قبل از بسته شدن و joyously جستجو برای الهام در این لایه از پارچه ای است که تا به حال زندگی می کردند که می داند که چگونه بسیاری از زندگی. خامه تابستان لباس آویزان بی ادعا در دور برگشت.

آن را کامل مخلوط عاشقانه نرمی و نفسانی پیشنهاد. من عینک آن را به ساحل روز بعد نادیده گرفتن سوزش شکسته تسمه و دکمه که باز نگه داشته و ظاهر. آن کسی که من می خواستم و من اهمیتی نمی دهند در مورد ناراحتی من تجربه در این فرآیند است.

اما در سال گذشته من شده است در حال حرکت به سمت مد صحبت می کند که به من و هیچ کس دیگری. من نگران با من چگونه لباس های ارتباط با دیگران, چرا که آن را بر روی بدن من و من می خواهم آن را به من الهام بخش من به عنوان حرکت را از طریق جهان.

به طوری که من تمیز, من پیدا کردم خودم را رد گاهی که احساس جسمی محدود: زیبا سوخته پیراهن نارنجی که خیلی تنگ است بر روی شانه های من, یک استارک قرمز بالای مخزن که unsettles من با آن غیر طبیعی روشنایی و غیره. برخی از آنها قطعه زیبا از مد اما آنها الهام بخش برای پوشیدن دارم.

من آمده ام به درک که به من, مد و زیبایی شناسی فیزیکی نیست در مورد طرح هر ریزه کاری از شخصیت من به جهان است. سهم من از صمیمی ترین فضای ممکن با لباس من — my body — و از این رو است که لباس باید جشن و پرورش من به عنوان به خوبی. این سرمایه گذاری به اعماق گنجه من یک شوکی به چه پریشان من تبدیل به با نگاههای دیگران است. این دوره از انزوای اجتماعی خارج کرده و اضطراب نیاز به احساس کردم به درخواست تجدید نظر به مخاطبان و جایگزین آن با شخصی رابطه به مد.

من می خواهم به احساس جهان به عنوان من را از طریق آن راه رفتن. من می خواهم به احساس صدای فش فش از جریان پارچه در اطراف پاشنه, من می خواهم برای پوشیدن, چاق, گوشواره که شیر را به آرامی در گردن من و صندل است که قالب به پای من. من می خواهم لباس من برای الهام بخشیدن به من و به من احساس یک اتصال به بدن من.

من سبک شخصی در حال تبدیل شدن به یک مخلوط آلی قابلیت های نرم و هنری, الهام نشان داده اخیر من لباس خرید: فهرست رالف لورن flowy شلوار با رو به پایین برجها از نرم و سبز و صورتی, گل, سیاه و سفید دهقان دامن می افتد که متناوب در طول در اطراف گوساله و ضخیم بنفش گوشواره در رنگ های لاک پشت پوسته. و من تصمیم گرفتم به دور تمام لباس — مهم نیست که چگونه عینی زیبا — که من احساس متصل به خودم یا جهان اطراف من.

این است که زیبایی مد: نه تنها این پروژه رشد, اما آن را نیز آشکار آن است. هر کس خود را سبک منحصر به فرد از لباس های که باعث می شود آنها احساس قدرت و زیبا. و این که رابطه بین لباس و بدن ما صحبت می کند جلد به فرد ما و یا می خواهم به.

Nathalie Grogan می نویسد: دوشنبه, هنر و سرگرمی ستون در هنر به عنوان یک روش ارتباطی است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن