دولت لغو دور ساعت مجوز در 2 مکان

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 7:53 PM EDT 22 مه سال 2020دو ساعت رستوران ها مجوز خود را لغو روز جم

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

دو ساعت رستوران ها مجوز خود را لغو روز جمعه.

دولت گفت: صاحبان Themi و دموی Sacarellos سرپیچی رژیم صهیونیستی است. تام ولف را در برابر شام خوردن در خدمات در استان ها در سبز فاز در حالی که در پنسیلوانیا بازیابی فرم Coronavirus بیماری همه گیر. صاحبان باز هر دو مکان در روز مادر.

خطوط تشکیل شده در محل در منچستر و Springettsbury شهرستان در روز است که به دنبال و کلمه رسیده وزارت کشاورزی در مورد دهانه. یک بازرس برای بازدید از شام و یک هشدار فرستاده شد به صاحبان on May 15.

خدمات ادامه داد: در هر دو رستوران ها.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: کوکتل بروید ؟ سرویس Takeout از آمدن به پنسیلوانیا

بیشتر: Bobcat لبنیاتی در منچستر بسته شدن به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس

در هفته بعد صاحبان برجسته شد و در مصاحبه های مختلف در رسانه های خبری. یک بازرس فرستاده شد به رستوران و روز چهارشنبه دوباره دیدم مردم خوردن در داخل جداول. دوم اخطار صادر شد پنج شنبه.

DOA دبیر مطبوعاتی شانون قدرت تایید جمعه شب که رستوران ها' مجوز لغو شد پیش از آن در روز.

هنگامی که به تلفن Themi Sacarellos عذرخواهی کرد اما گفت که او نمی تواند نظر.

با توجه به بازرسی دوم گزارش دور ساعت در انطباق برای همه چیز به جز "مطابق با بخشنامه وزارت در پاسخ به جامعه در شرایط اضطراری به عنوان کارگردان در مارس 15, 2020, دستور وزیر, پنسیلوانیا, وزارت بهداشت, بهداشت عمومی اقدامات ایمنی برای کسب و کار مجاز برای حفظ فرد در عملیات."

حتی اگر York County رفت و زرد در روز جمعه که باز نمی رستوران برای ناهار خوردن در خدمات. که نمی آید تا زمانی که از شهرستان می رود سبز.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

اگر دور ساعت همچنان به ارائه ناهار خوردن در خدمات بدون مجوز آن استناد می تواند زمینه با امرانه منطقه قاضی. پس از آن این دعا می تواند دنبال مجازات مدنی تا $10,000 در هر روز از نقض.

"این مهم است که در پنسیلوانیا را رستوران نمی ولگرد از این دوره در حال حاضر ما بیش از حد قربانی بیش از حد به ما تغییر مسیر" کشاورزی وزیر راسل ردینگ گفت. "رستوران ها را تشویق به ادامه تنها ارائه خدمات خود را برای carryout و یا تحویل."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن