مطالعه می یابد فرمان دارای اثر کمی در مادران گرفتن مرخصی والدین

یک مطالعه اخیر از جمله محققان از دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی یافت که جدید سن فرانسیسکو والدین ترک فر

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

یک مطالعه اخیر از جمله محققان از دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی یافت که جدید سن فرانسیسکو والدین ترک فرمان تا به حال اثر کمی در مادران گرفتن مرخصی والدین به خصوص در خانواده های کم درآمد.

مطالعه منتشر شده در ماه جولای نیز شامل محققان از دانشگاه استنفورد و اورگان بهداشت و دانشگاه علوم-دانشگاه ایالتی پورتلند و نگاه در اثر یک فرمان به تصویب city and county of San Francisco در ژانویه 2017 به نام پرداخت مرخصی والدین فرمان.

این فرمان گسترش موجود در قانون کالیفرنیا فراهم می کند که 55 درصد پرداخت برای شش هفته از مرخصی والدین. شهر فرمان نیاز کارفرمایان به مکمل بقیه پرداخت برای کارگران در نظر گرفتن مرخصی والدین با توجه به پژوهشگر و UC برکلی سلامت استاد اقتصاد ویلیام داو.

مطالعه داده های جمع آوری شده توسط نقشه برداری جدید منطقه خلیج مادران و منطقه خلیج کارفرمایان و همچنین انجام مصاحبههای کیفی با توجه به داو.

نتایج نشان می دهد که فرمان افزايش پدر جذب والدین ترک 13 درصد با توجه به جولیا سالار مطالعه محقق و دستیار استاد در اورگان بهداشت و علوم و دانشگاه پورتلند ایالت دانشگاه دانشکده بهداشت عمومی. با وجود این, آن را به حال تاثیر ناچیز در درصد از مادرانی که در زمان مرخصی والدین.

کم جذب ترک در میان مادران ممکن است به دلیل عدم شناخت از این فرمان با توجه به مطالعه است. این عدم درک است و حتی بیشتر آشکار با کاهش درآمد مادران — این مطالعه نشان داد کمتر از 2 درصد از این مادران به حال اطلاعات دقیق در مورد سیاست. علاوه بر این فرمان مستثنی کارفرمایان کوچک تعریف شده به عنوان یک کسب و کار با استفاده کمتر از 20 کارگران با توجه به گودمن.

دلایل دیگر این مطالعه ذکر برای آگاهی کم از برنامه عبارتند از: پیچیدگی از ثبت نام قوانین و عدم یکپارچگی بین جدید فرمان و دولت موجود مرخصی والدین سیاست کارفرمایان سردرگمی در درک و مطابق با فرمان قانونی مورد نیاز و همچنین کارفرمایان عدم برقراری ارتباط سیاست به کارکنان.

بدون در نظر گرفتن این مطالعه نشان داد کارفرمایان به طور کلی حمایت از پرداخت مرخصی والدین فرمان با 82 درصد از کارفرمایان حمایت جدید فرمان.

با توجه به هر دو داو و سالار والدین مزایای مرخصی باید ساده و گسترش کمک بهتری به کارگران کم درآمد است. این یافته ها همچنین کمک به اطلاع رسانی چگونه یک ملی مرخصی والدین سیستم می تواند کار کند, با توجه به مطالعه خلاصه.

محققان توصیه می کنند وحدت برنامه ثبت نام از طریق یک سازمان دولتی همراه مبتنی بر مکان جغرافیایی. این برنامه اجازه می دهد تا کارفرمایان به فایل مرخصی برای کارکنان خود را, و آن را به صندوق مرخصی والدین از طریق مالیات تامین مالی صندوق.

"ساده تر جهانی برنامه خواهد بود و کلیدی برای افزایش مرخصی والدین و از این رو برای گرفتن فواید ترک" داو گفت: در یک ایمیل. "ما در حال حاضر به دنبال در فرم های مربوطه از مرخصی خانواده ساختمان در تحقیقات ما به توسعه توصیه هایی برای فدرال پرداخت می شود ترک برنامه."

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن