Tensley کارخانه شراب سازی پشتیبانی از رستوران با شراب رایگان

به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به roil کسب و کار مهمان نوازی این رابطه همزیستی بین wineries و رستوران ها ب

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به roil کسب و کار مهمان نوازی این رابطه همزیستی بین wineries و رستوران ها بیشتر آشکار تر از همیشه.

"پناهگاه در خانه فرمان بوده است از نظر مالی در بسیاری از مردم, اما رستوران ها ممکن است ضربه سخت" توضیح شراب جوی Tensley صاحب Tensley شراب. "من می تواند اشتباه باشد اما من نمی بینم این که از نظر مالی آسان برای رستوران ها به عنوان آنها به جلو حرکت می کند."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به رسمیت شناختن است که رستوران ها بخش بزرگی از موفقیت خود را Tensley اهدای یک مورد از اساسی خود را ترکیب قرمز و یک مورد از اساسی خود را ترکیب سفید به هر رستوران است که علاقه مند است. آنها خوش آمدید به انجام هر کاری که با شراب و فروش آن به عموم مردم و یا آن را بنوشید و تا کنون 100 رستوران گرفته اند استفاده از این پیشنهاد را که باز است تا زمانی که منابع تاریخ و زمان آخرین.

"ما می دانیم که دو مورد از شراب را ندارد و یا شکستن یک مبارزه رستوران, اما این یک ژست کمی از ما در Tensley," او گفت:. "این حداقل ما می توانیم برای تمام خاطرات ما با تجربه در رستوران ها در سراسر کشور." در بیشتر نشان دادن حمایت خود از طریق 5 p. m. در ژوئن 21, Tensley اتاق مزه در 2900 Grand Avenue در Los Olivos نیز فروش بطری برای $1 به هر مهمان نوازی کارگر که بازدیدکننده داشته است. ببینید tensleywines.com و یا تماس بگیرید (805) 688-6761 به شراب خود را!


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب