داستان پس از آن: نگاهی به متمم ۱۹ ام، زنانی که به مبارزه برای برابری ادامه داده اند، و چرا کار از پایان کار دور است.

نظرنیکول کارول ایالات متحدهآمریکا امروز منتشر شده در 3:27 PM EDT Aug 13, 2020من امروز آمریکا سردبیر نیکول کارو

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

نظر

من امروز آمریکا سردبیر نیکول کارول هستم و این داستان پشت سر هم است، بینش هایی در مورد بزرگترین داستان های هفته ما. اگر می خواهید هر هفته Backstory را در صندوق پستی خود دریافت کنید، اینجا ثبت نام کنید.

چهار سال پیش امیلی رامشاو یه فکری به حالش کرد که نمی تونست تکان بخوره او می خواست یک اتاق خبری ملی ایجاد کند که تقاطع زنان، سیاست و سیاست را پوشش دهد. اين ايده، 19ام دوشنبه راه اندازي شد

رامشاو، سردبیر سابق مجله تگزاس تریبون می گوید: «ایده اولین بار وقتی با دخترم در حال زایمان بودم، وارد سرم شد. در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ بود و ما گفتگوهای زیادی را در مورد انتخاب پذیری و شبیه سازی می دیدیم که دو کلمه هستند که اساساً همه آنها برای زنان استفاده می کنند."

او فکر می کرد ایده خود را می تواند روایت را تغییر دهد و چشم انداز از افرادی که می دانم مسائل را به بهترین شکل.

اما بعدش داشتم پوشک های کثیف رو عوض می کردم و با تف و بعد شُر می کردم مثل یه سیاه چاله ی سیاه افسردگی بعد از زایمان و اين ايده به سرعت از ذهنم خارج شد من سه سال دیگر زیاد به آن فکر نمی کردم، تا اینکه وارد چرخه انتخابات سال ۲۰۲۰ شدیم. و ناگهان همان صحبت های مشابه یکه درباره انتخاب پذیری و شبیه سازی پیش می اید، با وجود اینکه ما زنان بیشتری در صحنه مناظره ریاست جمهوری داشتیم از آن چه که قبلا ً داشتیم.

و من فکر کردم، "اوه خداي من، اين يه لحظه است. من نمی توانم این فرصت را از دست. این انتخابات به طور عظیمی نتیجه ای دارد. این لحظه در تاریخ بسیار نتیجه بخش است. من واقعا از آن پشیمان می شود اگر من جهش را.

و اين جا بود که همه چيز شروع شد

19th است غیر انتفاعی، اتاق خبری غیر حزبی (ستاره مخفف کسب و کار ناتمام از اصلاحیه 19th، به رسمیت شناختن کسانی که هنوز از دموکراسی حذف شده است). رامشاو از بنیانگذاران و مدیرعامل است. آماندا زامورا از بنیانگذاران و ناشران است. راه اندازی این هفته با یک اجلاس هفته آینده شامل صدای زنان شکل دادن به تاریخ دنبال خواهد شد. ترکیب شامل سخنرانان مانند ایالات متحده سن تامی داک ورث، ملیندا گیتس، استیسی آبرامس و مریل استریپ است.

در این هفته، اعلام شد که مگان مارکل، دوشس از Sussex، با مصاحبه با رامشاو در مورد ایجاد یک اتاق خبری دگرگون کننده، اجلاس مجازی را می بندد.

*تعهد 19 ام به گزارش و داستان گويي که کساني را که در رسانه ها خيلي کم نشان داده مي شود بلند مي کند، هرگز مهم تر از اين نبود." "من مشتاقانه منتظر ماست تا از بنیانگذار ان بپرسم که ساختن رسانه ای با حقوق صاحبان جنسیت، تنوع و جامعه در هسته اصلی آن چیست."

ایالات متحده آمریکا امروز یک شریک پرتاب از 19th است، همراه با Univision. شما خواهید بود دیدن داستان های خود را در ایالات متحده آمریکا امروز و در بیش از 260 نشریات ما در سراسر کشور. ما افتخار می کنیم که کار آنها را تقویت کنیم.

اولین داستان در این مشارکت در صفحه اول روزنامه سه شنبه ما بود. این بررسی که چگونه رکود همه گیر است ضربه زنان سخت تر از مردان.

زنان در آمریکا زندگی می کنند نتیجه سال ها جدا شدن شغلی که آنها را از موقعیت های مدیریتی دور نگه داشته، در مشاغل کم پرداخت با چند حفاظت مانند حقوق پرداخت شده به عنوان مخارج بیمار گیر کرده است، "چابلی کاراتانا" نوشته است.

هنگامی که یک سوم نیروی کار زن – کارمند خواربار، دستیاران بهداشت خانگی و مددکاران اجتماعی - امسال به "کارگران ضروری" تبدیل شدند، آنها با تصمیم گیری های سختی در مورد حفظ سلامت خود و یا حفظ شغل خود مواجه شدند. بقیه بیشتر در موقعیت هایی که یک شبه ناپدید شده اند، مانند خانه داران و خرده فروشی ها، یا در حاشیه، در مشاغلی که در معرض خطر هرگز برنمی گردد، پیدا می کنند.

"تلفات دهه ها پیشرفت ثابت و سخت برنده را تهدید می کند."

رامشاو احساس کرد که داستان مهمی برای گفتن است.

تنها کاری که باید بکنه اینه که به اطراف نگاه کنی تا راه هایی که زنان به طور نامتناسب تحت تاثیر قرار می دن رو ببینی و شما ناامیدی های زنان ی که در حال تلاش برای حرکت به این لحظه با بچه های خود در خانه هستند را می شنوید، اما شما به اندازه بسیاری از داستان های زنانی که در فقر زندگی می کنند و با این دست و پا می کنند، زنانی که حداقل دستمزد شغل داشته اند و یا کارگران خط مقدم، کارگران ضروری را نمی شنوید."

ما فکر می کنیم این داستان های انتقادی برای گفتن نیز هست، و شما آنها را در روزها و هفته های آینده در سراسر شبکه امروز ایالات متحده آمریکا خواهید دید.

در ماه ژوئن، مخاطبان دیجیتال ما بیش از ۱۴۷ میلیون نفر بودند، از جمله ۷۸ میلیون زن. خوانندگان ما به شدت به سیاست و سیاست مشغول هستند و به دنبال داستان هایی هستند که آنها را منعکس می کند، جوامع و واقعیت های آنها.

ما به خصوص در مورد ایالات متحده آمریکا امروز مشارکت شبکه و مشارکت Univision به دلیل رسیدن خالص و چگونه در نام تجاری آن را برای ما از نقطه نظر ماموریت هیجان زده است، رامشاو گفت. Univision ترجمه کار ما به اسپانیایی و توزیع آن به مخاطبان کاملا جدید برای ما، و شبکه ایالات متحده آمریکا امروز سریع ترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به نوع تنوع منطقه ای است که ما فکر می کنیم انتقادی به داستان گوئی ما و ساختمان مخاطبان ما است."

قانون اصلاحیه 19 صد سال پیش در این ماه به کار گرفته شد. شروع هفته آینده، ایالات متحده آمریکا امروز زنان قرن را راه اندازی کرد، پروژه ای که جزئیات مبارزه برای حق رای و زنانی که به تاثیر خود ادامه داده اند.

"چیزی که مرا بیشتر از همه شگفت زده بود همه از زنان باور نکردنی است که من در مورد نمی دانم، گفت: فیلانا پترسون، ایالات متحده آمریکا امروز مدیر عامل سردبیر که تا به دیده دیده پروژه است. "Felicitas Mendez, for example, fought for school desegregation. من تا حالا اسمش رو نشنيده بودم اگر مردم با این پروژه وقت بگذرند، آنقدر درباره داستان آمریکایی ما یاد خواهند گرفت.»

شروع دوشنبه، مصاحبه هایی با زنانی که در طول ۱۰۰ سال گذشته تأثیر قابل توجهی بر جوامع خود و کشورشان داشته اند، زنانی مانند ریتا مورنو سرگرم کننده، آیکن حقوق مدنی روبی بریج و دولورس هورتا، فعال زنان و دگرباشان بیلی ژان کینگ و وزیر سابق امور خارجه مادلینه آلبرایت منتشر می کنیم.

در روز جمعه، 14 آگوست، ما 100 ملی "زنان قرن" و همچنین زنان فوق العاده در تمام 50 ایالت، به علاوه دی سی و سرزمین های آمریکا را به رسمیت می شناسیم. علاوه بر این، ما فیلم های "Womankind" را در پشت صحنه زنان انجام کار انتقادی در جوامع خود را ویژگی.

"امیدوارم که این پروژه مردم را در معرض زنان آنها در کتاب تاریخ خود را نمی خواند و یا در تلویزیون را ببینید، " پترسون گفت. ما زنان معروف زیادی داریم که نام های خانگی در این پروژه خال خال دار هستند، اما من خودم را بیشتر از همه الهام گرفته از بسیاری از زنانی که نمی دانم چه کسانی در جوامع ما کار می کنند تا آنها را بهتر کند."

نیکول کارول سردبیر امروز ایالات متحده آمریکا است. رسیدن به او در EIC@usatoday.com یا او را در توییتر در اینجا دنبال کنید. از شما به خاطر حمایت از روزنامه نگاری ما سپاسگزارم. شما می توانید به چاپ ما مشترک, تجربه تبلیغ ی رایگان و یا کپی روزنامه الکترونیکی در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن