مسدود راهنمای ایجاد نهایی خود را پیک نیک تجربه

Picnicking شده است من رفتن به فعالیت می بینم. من حتی رفتن تا آنجا که به نظر خودم یک خبره. این خیلی خوب است چون

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

Picnicking شده است من رفتن به فعالیت می بینم. من حتی رفتن تا آنجا که به نظر خودم یک خبره. این خیلی خوب است چون شما را وادار به دیدن دوستان خود را در حالی که باقی مانده اجتماعی فاصله گرفته. و اگر شما مانند من هستید, آن را یکی از چند بار در هفته شما خارج برای لذت بردن از هوای تازه و ویتامین D.

من تصمیم به شروع مصرف آن را تا شکاف زمانی که من در پیک نیک. من قرار دادن با هم یک راهنمای کوچک در must-haves برای نهایی پیک نیک تجربه. فقط مطمئن شوید که برای ماندن آگاه اجتماعی فاصله دستورالعمل در منطقه خود را به پیک نیک با خیال راحت.

سرمایه گذاری در یک پیک نیک خوب پتو!

در حالی که هر یک به طور منظم پتو در خانه خود را انجام دهد من شده است picnicking بنابراین اغلب که من احساس نیاز به جدا کردن پیک نیک-خاص پتو که سفر دوستانه. من خریداری یک لحاف که چین تا به یک کیسه بنابراین شما می توانید به راحتی آن را حمل بر روی شانه خود را و راحت خالی پتو برای زمانی که شما راه اندازی خود را در نقطه. کلیشه پیک نیک gingham هرگز کسی صدمه دیده است یا نه!

سرگرم کننده و مناسب اقلام

من به شوخی خرید سبد پیک نیک به نگاه زیبا و دلفریب, اما آن را فقط به من فهماند چگونه راحت است! شما فقط می توانید همه چیز را در یک سطح صاف و کف آسانسور-سبد بالا به جای داشتن چیزهایی که در اطراف رول و یا پاپ باز در داخل یکی از قدیمی خود را حمل و نقل کردن کیسه های. من آن را دوست دارم! من نیز دستور داد یک سفر پنیر صفحه و تنظیم کردن اینترنت. بنابراین در حال حاضر من می توانید charcuterie تخته در هر محل پیک نیک رفتن من به! یکی دیگر از آیتم های به سطح بالا پیک نیک خود را تجربه آوردن یک سفر کولر. همه نوشیدنی و تنقلات اقامت سرد در حالی که شما در حال معترضان در خارج از زیر آفتاب تابستان.

سرگرم کننده پیک نیک تنقلات

در اینجا به برخی از ملزومات زمانی که من آماده پیک نیک را اجرا کنید:

  1. سلامی
  2. Prosciutto
  3. سالخورده پنیر گودا
  4. نمک دریا کراکر
  5. انگور
  6. هندوانه
  7. توت فرنگی
  8. فلفل هالوپینو تراشه
  9. Gummy bears
  10. بستنی

آوردن موسیقی

این نکته شده است بزرگترین تعویض بازی! من فکر نمی کنم من همیشه می توانید پیک نیک دوباره بدون آن. شما می توانید پیدا کردن ارزان سخنرانان در آمازون و یا در هدف! بهترین دوست من یک keychain که چفت بر روی کیسه های خود را پس از آن نیازی به هیچ بدون هیچ زحمتی و یا قدرت فوق العاده آن را. پخش موسیقی و فقط با بهره گیری از وقت خود را با دوستان یکی از لذت های ساده در زندگی!

من امیدوارم که برخی از این نکات به شما کمک کند تا رئیس بعدی خود را پیک نیک تجربه. فقط به یاد داشته باشید از آن لذت ببرید پوشیدن کرم های ضد آفتاب و به دنبال دستورالعمل های ایمنی قبل از رفتن به یک پیک نیک محل.

تماس با ماریسا Boling در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن