مسدود قدرت رتبه بندی Ben & jerry's nondairy طعم بستنی

اگر شما گیاهخوار و یا عدم تحمل لاکتوز, شما می دانید چقدر سخت می توان آن را برای پیدا کردن خوب nondairy بستنی.

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

اگر شما گیاهخوار و یا عدم تحمل لاکتوز, شما می دانید چقدر سخت می توان آن را برای پیدا کردن خوب nondairy بستنی. بیش از حد بسیاری از بار, گیاهی تعویض عجیب و غریب و طعم غذا در دهان و فقط پر نیست که بستنی به شکل سوراخ در معده ما. Ben & jerry's به تازگی منتشر شده یک دسته جدید از nondairy گزینه های خود را برای تمام nondairy مردم خارج وجود دارد من تست برخی از طعم دهنده به صرفه جویی در شما مشکل! خوشبختانه برای شما, ما مونتاژ این رتبه بندی از پنج Ben & jerry's nondairy طعم بستنی فقط در زمان برای فصل تابستان!

1. Netflix & Chilll می خواهم

مقدس وگان گاو جدید این است که من دسر مورد علاقه. من فکر نمی کنم کره بادام زمینی بستنی می تواند طعم و مزه خوب است, اما آن را مانند خوردن یک آب نبات یخ نوار. شور چرخش از شور و سخن بی معنی وبیهوده تراشه های مکمل کامل به کره بادام زمینی طعم و بافت فوق العاده خامه. اگر من تا به حال شناخته شده نیست, من هرگز آن را حدس زده است nondairy — که چقدر خوب است.

عطر و طعم: 5/5

مانند طعم واقعی بستنی: 5/5

Add-ins: 5/5

2. نارگیل هفت لایه نوار

قبل از Netflix & Chilll می خواهم ضربه قفسه این بود که من رفتن به nondairy گزینه است. پایه شیر بادام اما بادام فتح و غلبه نیست نارگیل. آنچه که من در مورد این عطر و طعم است که وجود دارد بسیاری از سرگرم کننده و خوشمزه add-ins: گردو سخن بی معنی وبیهوده تراشه های کارامل و graham cracker چرخش هر اضافه کردن خود را منحصر به فرد و بافت آن را احساس می کنم مثل یک بیشتر قابل توجهی دسر.

عطر و طعم: 5/5

مانند طعم واقعی بستنی: 4/5

Add-ins: 5/5

3. دلپذیری میمون

این کلاسیک Ben & jerry's طعم معلوم می شود فقط به عنوان به خوبی و بدون لبنیات. موز و شیر بادام پایه را به صورت یک بافت پوست پاشیده با یک فرد سالم و یا ناسالم ...) مقدار گردو و سخن بی معنی وبیهوده تکه.

عطر و طعم: 5/5

مانند طعم واقعی بستنی: 4/5

Add-ins: 5/5

4. "شیر" و کوکی ها

این عطر و طعم شبیه طعم واقعی بستنی, خوب, است, اما آن را بسیار شیرین است. اما مالامال از ساندویچ کوکی ها آن را نزدیکترین هر nondairy گزینه برای بازآفرینی عطر و طعم و بافت کوکی ها و کرم.

عطر و طعم: 3/5

مانند طعم واقعی بستنی: 4/5

Add-ins: 4/5

5. شکلات تراشه کوکی خمیر

کوکی دوغ بستنی pleaser جمعیت, اما این همیشه آسان نیست برای پیدا کردن یک nondairy نسخه. بن و جری nondairy نسخه ممکن است به عنوان خوب به عنوان چیزی واقعی است اما هنوز هم بازدید نقطه. پر از وگان (!) کوکی خمیر تکه های شما می خواهید به این یکی را امتحان کنید.

عطر و طعم: 3/5

مانند طعم واقعی بستنی: 3/5

Add-ins: 4/5

ما امیدواریم که این کمک می کند تا هنگامی که شما در حال چیدن بعدی خود را nondairy طعم بستنی! بدون توجه به آنچه با نام تجاری و یا عطر و طعم شما را انتخاب کنید, ما می دانیم که شما لذت بردن از این طراوت درمان به کمال در این تابستان!

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن